بهترین لوازم جانبی PS5 برای سال 2024

بهترین لوازم جانبی PS5 برای سال 2024

اغلب به راحتی می توان فراموش کرد که پلی استیشن 5 در این مرحله نزدیک به چهار سال است. سال‌ها پس از انتشار، دستیابی به کنسول تقریبا غیرممکن بود – ثبت‌نام برای اعلان‌های سهام یک روش معمول بود و امیدواریم که به اندازه کافی سریع باشید تا قبل از اینکه به ناچار دوباره فروخته شود، آن را به دست آورید. اما در حال حاضر، همه چیز کمی ساده تر شده است (ما حتی در این فصل خرید تعطیلات شاهد برخی از معاملات مناسب PS5 بودیم). اگر شما یا کسی که می شناسید به تازگی PS5 دریافت کرده اید (یا به زودی خواهید گرفت)، می توانید با لوازم جانبی مناسب آن را بهتر کنید. ما دسته‌ای از کنترل‌کننده‌های PS5، تجهیزات ذخیره‌سازی، هدست‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر را آزمایش کرده‌ایم و اینها بهترین لوازم جانبی هستند که می‌توانید در حال حاضر برای کنسول تهیه کنید.

پلی استیشن پلاس اکسترا

سونی

اگر PS5 اولین کنسول شما است یا از Xbox می‌آیید، یکی از اولین چیزهایی که می‌خواهید انتخاب کنید، اشتراک PlayStation Plus Extra است. این به شما کمک می‌کند تا کتابخانه بازی خود را بسازید، و از زمانی که سونی سال گذشته این سرویس را برای افزودن چندین لایه اصلاح کرد، چند گزینه برای انتخاب دارید. از بین سه موردی که در حال حاضر در دسترس هستند، یکی “اضافی” بهترین ارزش است. با قیمت 15 دلار در ماه یا 135 دلار در سال، به شما امکان دسترسی به کتابخانه ای با حداکثر 400 بازی PS4 و PS5 قابل دانلود را می دهد. هر ماه، تعداد انگشت شماری بازی رایگان و تخفیف های فروشگاه پلی استیشن را نیز دریافت خواهید کرد. ترکیبی از این مزایا باعث می شود تا بتوانید بهترین استفاده را از PS5 جدید خود شروع کنید.

15 دلار در پلی استیشن

SteelSeries Arctis 7P+

سری فولادی

به افرادی که با آنها زندگی می کنید لطف کنید و یک هدست مناسب برای خود بخرید. از ساییدگی اعصاب جلوگیری می کند و برای هر بازی چند نفره ضروری است. گزینه‌های هدست‌های بازی بسیار زیاد است، بنابراین توصیه می‌کنیم هدست‌هایی را انتخاب کنید که سابقه خوبی داشته باشد. در سال 2021، SteelSeries هدست نمادین Arctis 7 خود را به روز کرد تا عمر باتری را بهبود بخشد و یک پورت USB-C برای شارژ اضافه کند. چیزی که این شرکت تغییری نداد، طراحی پیشانی بند بود که بسیاری از مردم آن را به خاطر ساخت Arctis 7 یکی از راحت‌ترین هدست‌های موجود در بازار می‌دانند. SteelSeries چند نوع مختلف از Arctis 7+ را به فروش می رساند. می خواهید مدل 7P+ را انتخاب کنید. با پشتیبانی از Tempest 3D AudioTech PS5 عرضه می شود.

170 دلار در SteelSeries

Corsair MP600 Pro LPX

کورسی

از سال 2021، سونی به کاربران PS5 این امکان را داده است تا با نصب SSD M.2، فضای ذخیره سازی متوسط ​​667 گیگابایتی کنسول را افزایش دهند. اخیراً، این شرکت به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای اضافه کردن پشتیبانی از درایوهای NVMe 8 ترابایتی منتشر کرده است. اکثر مردم به این مقدار فضای ذخیره اضافی نیاز نخواهند داشت. در همان زمان، فضای ذخیره سازی پایه PS5 می تواند به سرعت شروع به محدود شدن کند. به همین دلیل، یکی از اولین چیزهایی که دارندگان PS5 جدید باید بخرند یک درایو NVMe است. Engadget راهنمای کاملی را که به فرآیند ارتقاء ظرفیت ذخیره سازی PS5 اختصاص داده شده است، نگهداری می کند. اما برای اهداف این مقاله، یکی از بهترین مدل‌های plug-and-play موجود در حال حاضر را به شما معرفی می‌کنم. MP600 Pro LPX از Corsair همه الزامات سازگاری فهرست شده توسط Sony را بررسی می کند. بهترین از همه این است که قیمت مناسبی دارد: مدل 1 ترابایتی معمولاً زمانی که در فروش نیست 70 دلار قیمت دارد.

120 دلار در آمازون

SSD سامسونگ T7

سامسونگ

اگر احساس راحتی نمی‌کنید PS5 خود را برای نصب یک SSD جدید باز کنید، گزینه دیگر خرید یک درایو حالت جامد خارجی است. به خاطر داشته باشید که نمی توانید بازی های PS5 را از درایو خارجی بازی کنید. با این حال، کپی کردن یکی از SSD نسبت به دانلود آن از فروشگاه پلی استیشن زمان کمتری می برد و همچنان می توانید بازی های PS4 را از یکی بازی کنید. یکی از درایوهای قابل حمل مورد علاقه ما Samsung T7 است. این می تواند فایل ها را با سرعت 1000 مگابایت بر ثانیه بنویسد و دارای یک محفظه مقاوم در برابر ضربه است تا از درایو در برابر آسیب فیزیکی محافظت کند. اگر قصد دارید از SSD به طور انحصاری برای ذخیره بازی ها استفاده کنید، می توانید با خرید مدل استاندارد به جای نوع Shield، که دارای نمای بیرونی مقاوم برای محافظت بیشتر برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند، در هزینه خود صرفه جویی کنید.

118 دلار در آمازون

ایستگاه شارژ DualSense

سونی

در حالی که می‌توانید کنترلر DualSense خود را با کابل USB-C که همراه با PS5 ارائه می‌شود شارژ کنید، یک راه‌حل زیباتر، ایستگاه شارژ DualSense است. این می تواند دو کنترلر را به طور همزمان ذخیره و شارژ کند، بنابراین اگر باتری مورد استفاده شما تمام شد، همیشه می توانید یک دسته دوم PS5 را آماده کار کنید. شارژر همچنین پورت های USB PS5 شما را برای سایر لوازم جانبی آزاد می کند.

30 دلار در آمازون

کنترلر لبه DualSense

پلی استیشن

کنترلر DualSense PS5 در حال حاضر یکی از بهترین گیم پدهایی است که می توانید بخرید، اما برای کسانی که به دنبال سفارشی سازی بیشتر هستند، باید برای DualSense Edge پس انداز کنند. قیمت آن 200 دلار است، اما در دراز مدت، Edge می تواند به لطف چوب های آنالوگ کاملاً قابل تعویض خود، در هزینه شما صرفه جویی کند. به علاوه، امکان افزودن مجموعه‌ای از پدل‌های عقب و تغییر طول کشش دکمه‌های ماشه، یکی از همه کاره‌ترین گیم‌پدهای موجود در بازار را در حال حاضر ایجاد می‌کند.

199 دلار در آمازون 199 دلار در والمارت

PlayStation Media Remote

پلی استیشن

بیایید صادق باشیم، استفاده از گیم پد برای کنترل پخش رسانه تجربه خوبی نیست. اگر قصد دارید از PS5 خود به عنوان دستگاه پخش اصلی خود استفاده کنید، صرف 30 دلار برای خرید کنترل رسانه ای شخص اول سونی، کار بیهوده ای است. جفت‌سازی آسان است و کنترل‌های پخش اختصاصی به این معنی است که نیازی به به خاطر سپردن نحوه ترسیم این کنترل‌ها در DualSense نیست. به علاوه کلیدهای اختصاصی Disney+، Netflix، Spotify و YouTube راه‌اندازی این برنامه‌های پخش جریانی را آسان می‌کنند، حتی زمانی که کنسول شما خاموش است.

30 دلار در آمازون 30 دلار در والمارت

فضای مرده

EA

در سالی که شاهد عرضه‌های جدید بسیار زیادی بودیم، ممکن است احمقانه به نظر برسد که یک بازی را از سال 2008 بازسازی کنید. فضای مرده اتصال به دوره قبلی طراحی بازی دقیقاً همان چیزی است که ارزش وقت شما را دارد و بخشی از چیزی است که آن را به یکی از بهترین بازی های PS5 تبدیل می کند. این تجربه ای است که به وقت شما احترام می گذارد. هیچ چربی یا بالشتکی در آن یافت نمی شود فضای مرده 2023. این سریع است، با داستان سرایی درخشان و طراحی سطح. این واقعیت که در PS5 بسیار خوب به نظر می رسد، روی کیک است.

55 دلار در Gamestop

حلقه الدن

BANDAI NAMCO

چه چیزی برای گفتن باقی مانده است حلقه الدن? نقاط قوت بازی اکشن-RPG فروم سافت‌ور بسیار زیاد است، اما چیزی که در مورد بازی بسیار تاثیرگذار است این است که علیرغم مقیاس آن، چقدر دست ساخته شده است. این استودیو یک جهان باز غنی ایجاد کرده است که در هر گوشه ای از آن چیزی شگفت انگیز، لذت بخش یا کاملاً وحشتناک وجود دارد. هرگز فراموش نمی کنم لحظه ای را که سینه ای پیدا کردم که شخصیت من را به غاری پر از هیولاهای الدریچ انتقال داد. حلقه الدن پر از این نوع اکتشافات است.

اگر 100 ساعت یا بیشتر به حلقه الدن یک تعهد زمانی است که در حال حاضر نمی توانید از عهده آن برآیید، اما همچنان می خواهید ببینید که این همه هیاهو در مورد بازی های From درباره چیست، خبر خوب این است که PS5 خانه برخی از بهترین بازی های این استودیو است. برای چشیدن آنچه می سازد حلقه الدن بسیار متقاعد کننده، بازسازی 2020 Bluepoint وجود دارد روح شیطان. شاید الان چند سال از عمر آن گذشته باشد، اما هنوز هم یکی از زیباترین بازی های PS5 است. برای چیزی کمی متفاوت، عالی نیز وجود دارد Armored Core 6: Fires of Rubicon. سرعت آن نسبت به برخی دیگر از بازی‌های اخیر From سریع‌تر است، اما توانایی شخصی‌سازی مکانیزم به این معنی است که از نظر سختی نیز سازگارتر است.

53 دلار در آمازون

خدای جنگ راگناروک

سونی

لیستی از بهترین لوازم جانبی و بازی های PS5 بدون حداقل یک بازی انحصاری کامل نخواهد بود. خدای جنگ راگناروک گاهی اوقات ممکن است از مشکلات سرعت و NPC های بیش از حد پرحرفی رنج ببرند، اما نمی توان انکار کرد که استودیوی سانتا مونیکا سونی فصل دیگری را در داستان کریتوس و آترئوس ساخته است. PS5 نیز بهترین مکان برای بازی است راگناروک. در جدیدترین کنسول سونی، این بازی با دو حالت رندر و پشتیبانی از نرخ فریم متغیر و بالا عرضه می شود. به شرطی که تلویزیون نسبتاً جدیدی داشته باشید، این ویژگی ها امکان پخش اکشن RPG را با سرعت 90 فریم در ثانیه در برخی شرایط فراهم می کند. این سطحی از مهارت فنی است که به ندرت در اکثر بازی های کنسول AAA دیده می شود.

70 دلار در هدف

Ghosts of Tsushima Directors Cut

پلی استیشن

شما بازی هایی مانند روح سوشیما قبل از. این فرمول از فرمول آشنا و جهان باز که توسط Assassin's Creed و دیگر عناوین یوبی سافت رایج شده است وام گرفته است. اما این یک ضربه زدن به آن نیست. دور از آن: جدیدترین Sucker Punch به راحتی قابل توصیه است زیرا مفهوم جهان باز را بی عیب و نقص اجرا می کند. این استودیو یک زمین بازی زیبا آغشته به فرهنگ، اسطوره و تاریخ ژاپنی فئودالی برای بازیکنان ایجاد کرده است که در آن چیزهای جالبی برای یافتن فراتر از هر خط الراس وجود دارد. مبارزه نیز یک نکته برجسته است که به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک سامورایی شرافتمند، یک قاتل وحشتناک یا ترکیبی از هر دو بازی کنید. و هنگامی که داستان تک‌نفره تک‌نفره تسوشیما را به پایان رساندید، حالت چندنفره عالی Legends وجود دارد تا شما را برای مدت طولانی مشغول نگه دارد.

70 دلار در آمازون

تونیک

فینجی

من از شما می خواهم در مورد این توصیه به من اعتماد کنید، زیرا بیش از حد در مورد آنچه باعث می شود بگویید تونیک خاص این است که بازی را از جادوی آن ربودیم. به خودتان لطف کنید و اگر با موانعی روبرو شدید، سعی کنید این یکی را بدون مراجعه به اینترنت بازی کنید. از سوی دیگر، یکی از لذت بخش ترین تجربه های بازی در حافظه اخیر است.

30 دلار در فینجی

منحرف شدن

iam8bit

برای یک بازی که هیچ انسانی در آن نیست، منحرف شدن یکی از اومانیستی ترین داستان ها را در این رسانه ارائه می دهد. آن را نیز فقط ساده زیبا است. بازی به عنوان یک گربه تابی فرصت هایی برای سرگرمی و فرصت های شیطانی در هر گوشه ای ایجاد می کند. می‌توانید مبلمان را خراش دهید، روی میزها بپرید تا چیزها را خراب کنید یا فقط چند لحظه در یک مکان دنج بخوابید. مدتی طول کشید تا به بازی برسم منحرف شدنبا توجه به این واقعیت که من به تازگی گربه زنجبیلی مورد علاقه خود را کمی قبل از انتشار بازی در سال 2022 از دست داده بودم. اما زمانی که بالاخره به آن رسیدم منحرف شدن به سرعت به یکی از بازی های مورد علاقه من تبدیل شد.

25 دلار در آمازون

منبع