بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل چطور | zabannew

برای دسترسی به وب‌سایت Conversation Exchange جهت تمرین‌کردن زبان دومتان از طریق مکالمه با افرادی که در منطقه خودتان آن زبان را به‌صورت زبان مادری می‌دانند، بر روی این لینک کلیک کنید. با جستجو‌کردن به‌دنبال دوستان انگلیسی‌زبان در اینترنت، بیشتر تمرین مکالمه کنید. از وب‌سایت Conversation Exchange که یک وب‌سایت رایگان برای ارتباط برقرارکردن جهت تبادل زبانیِ (language exchange) زبان‌آموزان است، استفاده کنید. بسیاری از کلمات به صورت خاصی در زبان انگلیسی استفاده میشوند و معمولا ترکیبی هستند از لغات مثلا کلمه ی Postpone به صورت Postpone doing something مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا در صحبت کردن روان تر میشوید و در نوشتن سرعتتان بسیار بالاتر میرود. از این ایده‌ها و ترفندها استفاده کنید تا بازده یادگیری زبان انگلیسی خود را بیشتر از دو برابر افزایش دهید.

تماشای تلویزیون/سریال/فیلم انگلیسی در منزل

برای کسانی که به تازگی قصد دارند زبان را آموزش ببینند و هم‌چنین می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این اتفاق رقم بخورد، حداقل ۴ ساعت تمرین در روز بسیار ضروری است. به عنوان مثال اگر شما به تکنولوژی علاقه دارید، می‌توانید ساعت‌ها ویدئو زبان انگلیسی در این زمینه پیدا کنید و آن‌ها را بدون زیرنویس چندین بار ببینید و هربار از پیشرفت خود شگفت زده شوید. بهتر است برای خود اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید و پس از رسیدن به هر هدف، برای خودتان تشویق و هدیه‌ای را در نظر داشته باشید. یادتان باشد در یادگیری زبان جدید، مداومت و پیوستگی بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین، اگر دایره واژگانی قوی داشته باشیم، اما ندانیم کلمه‌ها به چه صورت در کنار هم کاربرد دارند، نمی‌توانیم ادعا کنیم که بر زبان انگلیسی تسلط داریم و به درستی از آن استفاده می‌کنیم. کتاب «English Collocations in Use Intermediate Book» راهنمای بسیار کامل و جامعی در این زمینه است.

سؤالات پر تکرار در مورد روش یادگیری زبان انگلیسی

می‌توانید با نصب اپلیکیشن روی موبایل خود، تمامی مهارت های زبان را آموزش ببینید. مهمترین و حساس ترین قسمت یادگیری زبان انگلیسی، سطح متوسط است که در این دوره به یادگیری تخصصی این سطح می پردازیم. اگر علاوه بر زبان مادری خود زبان دیگری را می شناسید، یادگیری زبان انگلیسی آسان تر می شود (مهم نیست که زبان مادری شما چیست). دلیلش این است که قبلا مغز خود را برای انتخاب الگوهای زبان جدید آموزش داده اید. به عبارت دیگر پس از یادگیری یک زبان جدید، یادگیری زبان های جدید بعدی آسانتر خواهد شد و حتی اگر زبان (های) یاد گرفته شده شبیه انگلیسی باشد خیلی بهتر است. چه زمانی آن سوئیچ را انجام می‌دهید؟ غوطه وری دوگانه به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید صحبت کنید، در حالی که قوانین زبان انگلیسی را نیز به شما آموزش می‌دهد.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ — سریع، موثر و عمیق

قبل از آنکه خوب بنویسید باید بتوانید خوب بخوانید و اگر می‌خواهید خوب صحبت کنید، باید بتوانید خوب گوش دهید. فراموش نکنید یادگیری تک بعدی چیزی به جز ضرر برای شما نخواهد داشت. برای یادگیری واژگان انگلیسی، بهتر است این نکته را قبل از هر چیز مدنظر داشته باشید که صرفاً حفظ کردن تعداد زیادی کلمه و معنی آن‌ها نمی‌تواند به تقویت دایره واژگان شما کمک زیادی بکند. برای این کار توصیه می‌شود حتماً از دیکشنری استفاده کنید که کالوکیشن‌های انگلیسی را داشته باشد. بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی، مسیری است که بتوان از آن لذت برد.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل چطور | zabannew

همان‌طور که می‌دانید مکالمه و صحبت‌کردن به زبان انگلیسی از دشوارترین کارهای یادگیری زبان انگلیسی محسوب اینجا می‌شود. زبان‌آموز هنگام استفاده از این نرم‌افزار آموزشی زبان انگلیسی، در قالب یک فضانورد به سیاره‌های مختلف سفر می‌کند و با یادگیری کلمات جدید امتیاز هم کسب می‌کند. اما اگر آموزشگاه مناسبی انتخاب نکنید، ممکن است به‌دلیل استفاده از روش‌های غلط آموزشی، ناامید شوید و دیگر به‌سراغ یادگرفتن زبان انگلیسی نروید. هدف از غرق شدن در زبان خارجی افزایش استفاده از زبان انگلیسی در زندگی روزمره است. فیلم و سریال‌های تفریحیتان را با فیلم و سریال انگلیسی جایگزین کنید. دوستان انگلیسی زبان در اینترنت پیدا کنید و هر روز با آنها گفتگو کنید.

  • اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می‌کنید یا به‌واسطه تحصیل یا حرفه خود با افراد انگلیسی زبان ارتباط دارید با آنها مکالمه کنید و یواشکی به مکالماتشان گوش بدهید.
  • چرا خودشناسی؟ به دلیل این که ابتدا باید اهدافتان را مشخص کنید و با توجه به تلاش و پشتکاری که از خود می شناسید برنامه ریزی کنید.
  • علاوه بر این به نکات مهمی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی اشاره کردیم.
  • آهنگسازی به زبان انگلیسی به دانش آموزان کمک می‌کند تا با گوش دادن به آهنگ‌های محبوب و سپس آواز خواندن و بازی با دیگران زبان انگلیسی را یاد بگیرند.
  • این تکرار در نوشتن، مهارت نوشتن را هم به‌طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر