بسته پخش جریانی Disney+، Hulu و Max به زودی در ایالات متحده در دسترس خواهد بود

بسته پخش جریانی Disney+، Hulu و Max به زودی در ایالات متحده در دسترس خواهد بود

دیزنی همکاری خود را با برادران وارنر دیسکاوری گسترش داده است تا در تابستان امسال یک بسته استریم ارائه دهد. این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که به زودی به مردم این امکان را می‌دهند که اشتراک‌های Disney+، Hulu و Max را با هم در ایالات متحده پرداخت کنند. Hulu در Disney+ اخیراً از نسخه بتا خارج شد، چند ماه پس از اینکه دیزنی در اواخر سال گذشته مالکیت کامل قبلی را در اختیار گرفت. یک بسته بدون آگهی با این دو سرویس 20 دلار هزینه دارد، در حالی که اشتراک Max بدون تبلیغات 16 دلار در ماه هزینه دارد. پیشنهادی با هر سه به احتمال زیاد ارزان‌تر از 36 دلار خواهد بود و بینندگان این گزینه را خواهند داشت که در صورت تمایل به پرداخت کمتر، نسخه‌های تبلیغاتی خود را دریافت کنند.

ESPN دیزنی همچنین با برادران وارنر دیسکاوری و همچنین فاکس اسپورت برای راه اندازی یک سرویس ورزشی استریم کار می کند، این شرکت ها در ماه فوریه اعلام کردند. این سرویس مشترک رویدادهای ورزشی را از تمام شبکه‌های متعلق به شرکت‌ها، از جمله بازی‌های NFL، MLB، NHL و NBA، پخش خواهد کرد.

JB Perrette، مدیرعامل و رئیس پخش جهانی و بازی‌های Warner Bros. Discovery، گفت: «این پیشنهاد جدید بهترین مجموعه سرگرمی را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند که بهترین ارزش را در پخش جریانی دارد، و به افزایش مشترکین و حفظ بسیار قوی‌تر کمک می‌کند.» در واقع، اگر مشترکین تصمیم به حذف خدماتی که برای آنها پرداخت می کنند، کمتر تمایل داشته باشند که یک بسته سه تایی را کنار بگذارند. مانند مجله نیویورک تایمز یادداشت‌ها، دیزنی نتایج خوبی از بسته‌های Disney+، Hulu و ESPN+ خود دیده است، بنابراین احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پیشنهادات بیشتری مانند آن ارائه کند.

این شرکت ها هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه محصول جدید خود را اعلام نکرده اند، اما آنها گفتند که برای خرید در وب سایت های هر یک از پلتفرم های پخش در دسترس خواهد بود. مشترکین همچنین ممکن است اعلان‌هایی برای دریافت بسته برای پرداخت اضافی دریافت کنند، در صورتی که قبلاً هر یک از خدمات را داشته باشند، مشابه اینکه از اعضای Disney+ پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهند ۲ دلار بیشتر برای محتوای Hulu بپردازند.

منبع