با بازی Tekken 8 در PS5 تراشه های Chipotle و guac رایگان دریافت کنید

Menu

پس از نزدیک به هفت سال فعالیت در پلی‌استیشن 4 و PS5، پلتفرم مسابقات پلی‌استیشن اولین رقابت برند خود را دریافت می‌کند و نام در بالای صفحه با سالسا فلفل قرمز گوجه‌فرنگی خفه شده است. Chipotle Challenger Series شامل Tekken 8 در مسابقات PS5 با یک دور مقدماتی از 15 تا 26 آوریل آغاز می شود، برای هر کسی که می خواهد مهارت های خود را در بازی مبارزه ای آزمایش کند – یا فقط چند میان وعده رایگان به دست بیاورد، باز است. همه شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی یک کد چیپ و گواکامول رایگان از Chipotle دریافت خواهند کرد. طبق قوانین رسمی این شرکت، رایگان باید در کنار یک کالای ورودی با قیمت تمام شده، فقط به صورت آنلاین یا درون برنامه ای خریداری شود. همچنین، این پیشنهاد در 31 می منقضی می‌شود. اما، هی، هنوز راه روشنی برای تراشه‌های رایگان و guac از طریق وجود دارد. Tekken 8 زمان بازی در اینجا

سری Chipotle Challenger با مقدماتی و فینال‌های بسته در 3 و 4 مه ادامه می‌یابد. رتبه اول شامل 5000 دلار و یک سفر دونفره به Evo 2024 در لاس‌وگاس از 19 تا 21 ژوئیه، به‌علاوه Chipotle رایگان به مدت یک سال است. با نگاهی دقیق تر، این پیشنهاد “شامل اعتبارات Chipotle Rewards برای یک کالای ورودی معمولی رایگان در هفته به مدت یک سال، یا در مجموع تا پنجاه و دو مورد ورودی معمولی است” که در واقع بسیار سالم تر از خوردن روزانه Chipotle به نظر می رسد. سالی که برخی از شما غریبه ها قبلاً در مورد آن خیال پردازی می کردید.

نفر دوم 3500 دلار، یک سفر دو نفره به Evo و یک کارت هدیه 300 دلاری Chipotle دریافت می کند. نفر سوم 2500 دلار به علاوه یک کارت هدیه 250 دلاری دریافت می کند. پرداخت های پولی در رتبه شانزدهم (475 دلار) متوقف می شود، اما به مکان 17 تا 1250 (!) یک کد ورودی رایگان Chipotle تعلق می گیرد.

یک مسئول هم هست Tekken 8 کاسه نبرد (که به نظر می‌رسد وضعیت مرغوبی است) که می‌توانید آن را از برنامه یا وب‌سایت Chipotle سفارش دهید تا به‌طور خودکار وارد آن شوید تا شانس برنده شدن را داشته باشید. Tekken 8 نسخه کلکسیونی ممتاز با امضای کارگردان کاتسوهیرو هارادا. این معامله از 8 تا 16 آوریل به صورت زنده برقرار است.

از نظر فنی، به نظر می‌رسد که می‌توانید یک سفارش Chipotle را به صورت رایگان از این جوایز جمع کنید، و تنها شرط این است که شما بازی کنید. Tekken 8 از طریق مسابقات پلی استیشن در PS5. شما باید از 1249 نفر بهتر باشید تا بتوانید پاداش کامل را دریافت کنید، اما به نظر می رسد ارزش یک ضربه را دارد. موفق باشید مبارزان

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع