اینتل تایید کرد که بررسی های گرافیکی Arc A7 فردا منتشر خواهد شد

راجا کدوری می‌گوید تولید Intel Arc بیش از آن چیزی بود که او انتظار داشت

در این مورد، او می‌گوید که پردازنده‌های گرافیکی Arc دارای پیکسل‌های تک دقیق و محاسباتی بسیار بالاتری نسبت به رقبا هستند (A770 در مقابل RTX3060) اما در عین حال با «سیستم پهنای باند کپی به پردازنده‌های گرافیکی» یا «نرخ بافر راس اتصال» مشکل دارند. این ناهنجاری‌ها دلیلی است که پردازنده‌های گرافیکی Arc اینتل ممکن است عملکرد کمتری نسبت به محصولات رقیب نشان دهند.

تام پترسن، رایان شروت و راجا کدوری، منبع: اینتل

راجا کدوری، رئیس پردازنده‌های گرافیکی اینتل، با رایان شروت و تام پترسن به گفتگو نشست تا نظرات خود را در مورد توسعه Arc GPU و چگونگی پایان آن به اشتراک بگذارد. تیم اکنون مشتاقانه منتظر بازخورد بررسی است، که اکنون تایید شده است که فردا ارائه می شود.

کار روی Arc Alchemist دشوار بوده است، رئیس AXG اینتل تأیید می کند، اما کدوری هرگز پیش بینی نمی کرد که این کار به این سختی باشد. او می گوید برای چنین شرکت بزرگی مانند اینتل، این یک سفر خواهد بود، اما آنها به آنجا خواهند رسید.

Koduri تجربه خود را در آوردن معماری Arc Alchemist به بازار در زمان‌های پیچیده همه‌گیری COVID-19 به اشتراک می‌گذارد، با برخی از تیم‌ها که از خانه کار می‌کنند و برخی دیگر GPU‌ها را در آزمایشگاه‌ها اشکال زدایی می‌کنند. او همچنین درباره بهینه‌سازی نرم‌افزار برای پردازنده‌های گرافیکی، و به‌ویژه API‌هایی مانند DirectX11، یک API که پردازنده‌های گرافیکی Arc معمولاً با آن ضعیف عمل می‌کنند، صحبت می‌کند.

اینتل تایید کرد که بررسی های Arc A770/A750 Limited Edition فردا منتشر می شود. ما یک جمع بندی بررسی را مانند همیشه ارسال خواهیم کرد.

[] (0 بازدید)





منبع

میکرو بنچمارک های Intel Arc A770، منبع: اینتل

پردازنده‌های گرافیکی Arc مقدار زیادی آب باقی مانده‌اند، اما توسعه نرم‌افزاری که بتواند از آن استفاده کند، زمان می‌برد. کدوری توضیح داد که او دوست دارد پردازنده‌های گرافیکی را با میکروبنچمارک‌ها، آزمایش بارهای کاری بسیار خاص، به جای آزمایش‌های پیچیده مصنوعی یا بازی، محک بزند.

راجا کدوری، منبع: اینتل

کار اینتل بر روی درایورهای GPU نه تنها برای GPUهای Alchemist بلکه برای Battlemage نیز مورد نیاز است که بعداً منتشر خواهد شد. بخش اعظم تیم سیلیکون اینتل در حال حاضر روی پردازنده‌های گرافیکی Battlemage کار می‌کنند، که طبق گزارش‌ها در حال حاضر نتایج بهتری نسبت به Alchemist در همان زمان در طول توسعه خود نشان می‌دهد.

منبع:

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر