اینتل برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی CPU استوک Raptor Lake با فرکانس 6 گیگاهرتز تأیید کرد (Core i9-13900KS ورودی؟)

علاوه بر این، اینتل همچنین اعلام کرد که Raptor Lake اولین معماری است که رکورد جهانی 8 گیگاهرتز را خواهد شکست. در واقع، این نشت OC 8 گیگاهرتز را تأیید می کند، اما حتی این فرکانس هنوز رکورد شکسته نیست. برای این منظور، Raptor Lake باید به 8.7 گیگاهرتز و احتمالا مقدار زیادی نیتروژن مایع برسد.

اینتل CPU Raptor Lake 6 گیگاهرتزی را تایید کرد، منبع: Andreas Schilling/HardwareLuxx

منبع: آندریاس شیلینگ، سخت افزار تام، ایان کوترس







منبع

مهمتر از همه، این شرکت تأیید کرد که Raptor Lake اولین SKU را با فرکانس 6 گیگاهرتز خواهد داشت، اما ذکر نشده است که چنین پردازنده ای چه زمانی و با چه نامی عرضه می شود. نامزد واضح یک نوع KS جدید است که معمولاً چند ماه پس از سری K اولیه منتشر می شود، بنابراین این ممکن است تلاش اینتل برای مبارزه با سری آینده Ryzen 7000X3D باشد که برای CES 2022 برنامه ریزی شده است.

باشه با عرض پوزش دوباره تایید شد.#IntelTech Tour : PRL فقط وجود دارد زیرا MTL قرار نبود به موقع آماده شود. توسعه RPL 2 سال پیش شروع شد. GPU RTL و IO RTL از ADL تغییری نکرده است. بر اساس SPECint207، 41% MT perf RPL نسبت به ADL، 15% ST بهبود یافته است.

CPU اینتل Raptor Lake به سهام 6 گیگاهرتز رسید و رکورد جهانی 8 گیگاهرتز تایید شد

در تور فناوری Intel در اسرائیل، این شرکت برنامه های خود را برای سری Raptor Lake تایید کرد.

سری سیزدهمین نسل Core اینتل اکنون قرار است در رویداد نوآوری در 27 سپتامبر معرفی شود، همان روزی که AMD تحریم فروش پردازنده های Ryzen 7000 خود را لغو کرد.

– ایسیک سیلاس، معاون اینتل از CCG.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر