ایلان ماسک نمایش X جدید دان لمون را قبل از شروع آن می کشد

ایلان ماسک نمایش X جدید دان لمون را قبل از شروع آن می کشد

X شراکت پرمخاطب با دان لمون مجری سابق CNN را برای پخش یک برنامه گفتگوی ویدیویی در این پلتفرم لغو کرده است. لمون گفت که این شرکت ساعاتی پس از مصاحبه او با مالک میلیاردر X، ایلان ماسک، برای اولین قسمت از “The Don Lemon Show” که قرار بود دوشنبه روی پلتفرم پخش شود، قرارداد او را لغو کرد.

لیمون: «الون ماسک از دست من عصبانی است گفت در ویدئویی که در روز چهارشنبه برای X ارسال شد. «ظاهراً، مطلق‌گرایی آزادی بیان در مورد سؤالاتی مانند من درباره او اعمال نمی‌شود.»

اعلامیه Lemon یک روز پس از آن منتشر شد که لیندا یاکارینو، مدیرعامل شرکت اعلام کرد که X در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم «اولین ویدیو» است. در ژانویه همکاری با Lemon را به عنوان بخشی از یک استراتژی بزرگتر برای پخش محتوای اصلی تر در این سرویس اعلام کرد. این شامل معاملات قابل توجهی با نماینده سابق تولسی گابارد و مفسر رادیوی ورزشی جیم روم برای پخش برنامه های خود در این پلتفرم بود. سال گذشته، X پس از اخراج از وظایف میزبانی خود در فاکس نیوز، با تاکر کارلسون قرارداد مشابهی را انجام داد. تصمیم X برای لغو نمایش Lemon سوالاتی را در مورد استراتژی این شرکت ایجاد می کند.

X می‌گوید: «نمایش دان لیمون از انتشار محتوای خود در X، بدون سانسور استقبال می‌کند، زیرا ما معتقدیم که بستری برای سازندگان فراهم می‌کنیم تا آثار خود را مقیاس‌بندی کنند و با جوامع جدید ارتباط برقرار کنند.» گفت در یک بیانیه. با این حال، مانند هر شرکت دیگری، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که در مورد شراکت های تجاری خود تصمیم گیری کنیم و پس از بررسی دقیق، X تصمیم گرفت که وارد یک مشارکت تجاری با نمایشگاه نشود.

لمون گفت که او اکنون اولین قسمت از “The Don Lemon Show” را در X، YouTube و سایر پلتفرم‌های پادکست پخش خواهد کرد و در صورتی که X از پرداختی چند میلیون دلاری خودداری کند، خود را برای مبارزه قانونی آماده می‌کند. سخنگوی لمون گفت: “دان با X قرارداد دارد و انتظار دارد برای آن پول دریافت کند.” تنوع. اگر مجبور شویم به دادگاه برویم، این کار را خواهیم کرد.» با این حال، دو منبع ناشناس ادعا کردند سمافور که ممکن است لمون در واقع با X قراردادی امضا نکرده باشد. ماسک سابقه انصراف از پرداخت ها را دارد. گروهی از مدیران سابق توییتر از جمله پاراگ آگراوال، مدیر عامل سابق این شرکت، از ماسک و ایکس به دلیل میلیون‌ها دلار مزایای پایان کار بدون پرداخت شکایت کردند.

مصاحبه لمون با ماسک که روز جمعه ضبط شد، طیف وسیعی از موضوعات از جمله انتخابات ریاست جمهوری و طبق گزارش ها، استفاده ادعایی این میلیاردر از کتامین را در بر می گرفت. مجله ی وال استریت داستانی که اوایل امسال منتشر شد لیمون به کاربر X گفت: «سوالات هاردکور پرسیده شد. لمون در بیانیه ای کتبی گفت که با ماسک “گفتگوی خوبی” داشته است، اما به نظر می رسد که میلیاردر چنین فکری نمی کند.

مشک نوشت که رویکرد لمون اساساً «سی‌ان‌ان، اما در رسانه‌های اجتماعی» بود، که کار نمی‌کند، همانطور که سی‌ان‌ان در حال مرگ است، در پاسخ به یک کاربر که از X در مورد دلایل خاصی برای خاتمه دادن به همکاری با لیمون پرسید. ماسک گفت: «و به جای اینکه دان لیمون واقعی باشد، واقعاً جف زاکر (رئیس سابق CNN) از طریق دان صحبت می کرد، بنابراین فاقد اعتبار بود.

لیمون تقریباً یک سال پیش پس از اظهارات روی آنتن علیه نیکی هیلی، نامزد سابق ریاست جمهوری جمهوری‌خواه که بسیاری آن را جنسیت‌گرا و سن‌گرا می‌دانستند و همچنین گزارش‌هایی مبنی بر رفتار زن‌ستیزانه‌اش در سی‌ان‌ان، از CNN اخراج شد.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع