ایلان ماسک می گوید نوبت اوست که ریموت را در اختیار بگیرد

ایلان ماسک می گوید نوبت اوست که ریموت را در اختیار بگیرد

X به تازگی الف را اعلام کرد برنامه تلویزیون هوشمند برای پخش ویدیو. یا به عبارت دقیق‌تر، ادعا می‌کند که در حال ساختن آن است، بدون اینکه تاریخ راه‌اندازی آن ذکر شده باشد. تلویزیون X با نام مناسب می‌خواهد «همراه شما برای یک تجربه سرگرمی با کیفیت بالا و همه‌جانبه در صفحه‌نمایش بزرگ‌تر» باشد. X احتمالاً به معنای سرگرمی با کیفیت بالا همان ویدیوی Tucker Carlson است که در آن او واقعاً تحت تأثیر گاری‌های مواد غذایی در روسیه قرار گرفته است. این شوخی نیست. کارلسون به طور برجسته در تیزر ویدیوی کوچک برجسته شده است.

X مدیرعامل و ربات بازاریابی لیندا یاکارینو محتوای “زمان واقعی” و در دسترس بودن گسترده را وعده می دهد، اما به غیر از آن جزئیات کمتر از اندک هستند. البته برخی از شرکت‌ها در مورد هوش مصنوعی صحبت می‌کنند و به «فرستادگی بدون زحمت» از دستگاه تلفن همراه به تلویزیون می‌بالند. صبر کن من به این فکر کردم بود یک برنامه تلویزیونی؟ پس این هم یک برنامه موبایلی است که به تلویزیون پخش می کند؟ آیا کلمه دیگری برای کمتر از نیمه کاره وجود دارد؟ آیا خام کار می کند؟

به عبارت دیگر، ما چیز زیادی نمی دانیم. این X است. تنها چیزی که به دست می‌آوریم سالادهای کلمه‌ای هستند که واقعاً معنایی ندارند و پس از آن، یک روز ممکن است برنامه ظاهر شود یا ظاهر نشود. اگر این کار را کرد، احتمالاً به طرز ناامیدکننده‌ای شکسته می‌شود. خشن به نظر می رسد، اما مقدار زیادی پودینگ اثبات شده برای دور زدن وجود دارد. رسید گرفتیم

زمانی که توییتر برای اولین بار نام تجاری خود را به X تغییر داد، این شرکت قول داد که به زودی همه چیز «با هوش مصنوعی» طراحی شود. X در نهایت یک ربات چت به نام Grok ایجاد کرد، اما دقیقاً واضح ترین الگوی موجود در انبار نیست. همچنین به نظر نمی رسد به این زودی ها سایت را “تقویت” کند. ایلان ماسک قول داد که X به زودی به یک پلتفرم پرداخت و بانک تبدیل خواهد شد، که خوشبختانه محقق نشد. زمانی را به یاد بیاورید که ماسک گفت که تمام تصمیمات اصلی X خواهد بود از طریق نظرسنجی کاربران انجام شد? آخرین باری که یکی از آن ها را دیدی کی بود؟ همچنین کل شکست چک آبی در حال انجام است.

ابزار جستجوی شغلی که مدت‌ها وعده آن را داده بود، راه‌اندازی شد، اما به نوعی مزخرف است. X برای مدتی محتوای ویدیویی اصلی را دنبال می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که از زمان شکست Don Lemon/Elon Musk، همه چیز سرد شده است. دو سال پس از اینکه ماسک این سایت را خریداری کرد، هنوز از “برنامه همه چیز” بودن فاصله دارد.

همچنین این سوال وجود دارد که چه نوع محتوایی در این پلتفرم پخش خواهد شد. باز هم، این X است. من فقط مطمئن نیستم که چند نفر می خواهند روی کاناپه اتاق نشیمن خود بنشینند و مردی را تماشا کنند که در فضای خالی فریاد می زند که چگونه سایت بازی های ویدیویی چگونه فریاد می زند. کوتاکو جامعه آمریکا را ویران می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، این آگهی به کارلسون توجه می کند، که نشان دهنده یک جریان بی پایان از ویدیوهای افرادی است که از کلمه بیدار شکایت می کنند بدون اینکه واقعاً آن را تعریف کنند. مرا دیوانه خطاب کن، اما ترجیح می دهم تلویزیون واقعی ببینم.

به جهنم. حتی اگر بخواهم یک وبلاگ با خشم ناتوان تماشا کنم، یوتیوب دقیقاً آنجاست. اکنون روی تلویزیون های هوشمند است و به خوبی کار می کند. تمام آنچه Yaccarino وعده داده است که روزی به تلویزیون X خواهد آمد را دارد. به‌علاوه، YouTube می‌تواند چیزهایی را به شما آموزش دهد، فراتر از نحوه مسدود کردن افراد با علامت آبی در کنار نامشان.

X TV ممکن است در آینده نزدیک یا دور در برخی یا همه تلویزیون های هوشمند منتشر شود یا نباشد. ممکن است یک برنامه واقعی در تلویزیون یا یک برنامه روی تلفن باشد که به تلویزیون ارسال می کند. ممکن است با هوش مصنوعی تغذیه شود یا خیر. ممکن است “جستجوی مناسب” داشته باشد یا فقط حلقه های بی پایان جردن پیترسون را نشان دهد که به گریه می افتد. کی میدونه مواظب این جدیدترین محور ویدیو باشید… یا نه.

منبع