اپل چند هدست ویژن پرو فروخته است؟

اپل چند هدست ویژن پرو فروخته است؟

طبق گزارش‌ها، تولید هدست اپل ویژن پرو در حال کاهش است و طبق گزارش‌ها، فروش آن بسیار کاهش یافته است. اما اما صبر کنید: آیا Vision Pro قرار نبود دنیای VR/AR را تغییر دهد و عصر محاسبات فضایی را آغاز کند؟ آیا رویا تمام شده است؟

هه، نه همانطور که سام رادرفورد درست قبل از آخر هفته بیان کرد، در حالی که گزارش ها و شایعات نمی توانند اعداد دقیق را مشخص کنند، بر اساس ارقام مالی آخرین درآمد اپل، فروش ویژن پرو احتمالاً حدود یک درصد از درآمد این شرکت است. تقریباً مثل این است که اعداد فروش اولیه ویژن پرو اهمیتی ندارند. به یاد داشته باشید: اولین آیفون نیز عالی نبود.

– مت اسمیت

آیپد پرو OLED اپل ممکن است دارای تراشه M4 و ترفندهای هوش مصنوعی باشد

بررسی Dell XPS 13 و XPS 14

بازی Fire Emblem Engage در حالت آسان مرا به بازی بازگرداند

سازنده دوربین زنگ در مقرون به صرفه مشکلات امنیتی را که کاربران را در برابر جاسوسی آسیب پذیر می کرد، برطرف می کند

استشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

دریک یک پست X را با آهنگ خود “Taylor Made Freestyle” حذف کرد که از صدای توپاک شکور توسط هوش مصنوعی برای سوزن زدن کندریک لامار استفاده می کرد. این حذف پس از آن صورت گرفت که وکیلی به نمایندگی از املاک اسطوره فقید هیپ هاپ تهدید کرد که از خواننده رپ کانادایی به دلیل استفاده “غیر مجاز” از صدای توپاک شکایت خواهد کرد. دریک از صدای اسنوپ داگ نیز استفاده کرد، اما… او هنوز زنده است.

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

سونی پیکچرز

آرون سورکین اعلام کرد که در حال نوشتن فیلمنامه بعدی برای آن است شبکه اجتماعی، یک بار دیگر در مورد فیس بوک / متا اما با تمرکز سرگرم کننده و بدبختانه بر تلاش برای شورش در 6 ژانویه. سورکین در مورد جزئیات واقعی فیلمنامه جدید غافلگیر شده است، اما تقریباً مقصر حمله به پای متا است. سورکین همکاری با هیچ استودیویی را برای ساخت این فیلم اعلام نکرده است، اما سوال بزرگ من این است که چه کسی قرار است نقش ترامپ را بازی کند؟

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

Engadget

نیکون بدون شک مشهورترین برند دوربین در جهان است، اما با کاهش دوربین های DSLR، با مشکل مواجه شده است. در سال 2022، Z9 را روانه بازار کرد، یک دوربین بدون آینه پرچمدار که در نهایت توانست در برابر رقبای خود مقاومت کند، اما قیمت 5500 دلاری آن را برای اکثر افراد دور از دسترس قرار داد. اکنون، ما در حال آزمایش Z8 هستیم که دارای همان سنسور و مشخصات با قیمت 1700 دلار است. Z8 همچنین ممکن است برای بسیاری از دوربین‌های هیبریدی، به‌ویژه برای ویدیو، بهتر از A1 سونی باشد. اما از من نپرسید: عکسبرداری آزمایشی کامل استیو دنت را همین‌جا ببینید.

منبع