اپل بابت تبلیغ آیپد پرو خود که خلاقیت انسان را درهم شکست عذرخواهی کرد

اپل بابت تبلیغ آیپد پرو خود که خلاقیت انسان را درهم شکست عذرخواهی کرد

اپل به خاطر کرش خود عذرخواهی کرد! تبلیغی که باعث واکنش شدید هنرمندان، نوازندگان و دیگر سازندگان شد. AdAge گزارش می‌دهد که اپل گفته است که این ویدیو «معنای خود را از دست داده است» و برنامه‌های خود را برای پخش تبلیغات در تلویزیون کنار گذاشته است. این ویدیو مجموعه ای از آلات موسیقی و ابزارهای دیگر برای بیان انسان، از جمله گیتار، درام، ترومپت، آمپلی فایر، پخش کننده ضبط، تلویزیون و موارد دیگر را نشان می دهد که توسط سانی و چر در «همه چیزی که همیشه به تو نیاز دارم» خرد شده اند. سنگ شکن بالا می آید تا یک آی پد را نمایان کند. به طور کلی، می توانید ببینید که چگونه ممکن است اشتباه تفسیر شود.

شایعه شده است که اپل ترفندهای هوش مصنوعی بیشتری را برای WWDC بعدی خود برنامه ریزی کرده است، در حالی که این آیپد پرو جدید دارای تراشه ای است که از قدرت هوش مصنوعی زیادی برخوردار است، همه اینها با تهدید احتمالی هوش مصنوعی برای خلاقان.

اما – و تصور کنید من در اینجا از صدای داخل خانه ام استفاده می کنم – این فقط یک تبلیغ است. با این حال، اپل آنقدر شرکت بزرگ است که نفوذ زیادی دارد. و همه در حال تماشا هستند.

– مت اسمیت

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

جک دورسی، بنیانگذار توییتر، در مصاحبه‌ای مدعی شد که بلوسکی «به معنای واقعی کلمه تمام اشتباهاتی را که در حین اجرای توییتر مرتکب شده بود، تکرار می‌کرد». به نظر می رسد شکایات دورسی به دو موضوع خلاصه می شود. اولاً، او هرگز قصد نداشت Bluesky یک شرکت مستقل با هیئت مدیره و سهام خود و سایر بقایای یک نهاد شرکتی باشد. در عوض، برنامه او این بود که توییتر – همانطور که از آن نام برده می شد – اولین مشتری باشد که از پروتکل منبع باز ایجاد شده توسط Bluesky استفاده کند.

دورسی همچنین از شیوه تعدیل محتوا توسط Bluesky خوشش نمی‌آید، و اینکه چگونه گاهی اوقات کاربران را به دلیل مواردی مانند استفاده از توهین‌های نژادی در نام‌های کاربری‌شان ممنوع کرده است. بسیاری از این ها به خصوص تعجب آور نیست. اگر نظرات عمومی دورسی را در چند سال گذشته دنبال کرده باشید، او مکرراً گفته است که “گناه اصلی” توییتر شرکتی است که به تبلیغ‌کنندگان سپرده شده است.

به خواندن ادامه دهید.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) یک فراخوان کلاس I برای اپلیکیشن موبایل t:connect در iOS صادر کرد که افراد دیابتی از آن برای نظارت و کنترل پمپ انسولین استفاده می کنند. FDA تا 15 آوریل 224 گزارش آسیب دریافت کرده است. پمپ های انسولین، مانند t:slim X2، به طور خودکار انسولین را در فواصل زمانی تعیین شده و هر زمان که لازم باشد، زیر پوست کاربر تحویل می دهند. این اشکال انرژی پمپ را بیش از حد تخلیه می‌کرد، به این معنی که می‌توانست بدون هشدار و قبل از اینکه کاربر انتظارش را داشته باشد، خاموش شود و منجر به تحویل کم انسولین شود.

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

نتفلیکس

این به سادگی وحشتناک به نظر می رسد.

به خواندن ادامه دهید.

منبع