اولین مک M3 اپل ممکن است در ماه اکتبر وارد بازار شود

در گذشته، اپل معمولاً مدل‌های جدید آی‌پد را در کنار جدیدترین مک‌های خود معرفی می‌کرد، اما به نظر می‌رسد این بار اینطور نخواهد بود. Gurman می نویسد: «تا زمانی که M3 iPad Pros با صفحه نمایش OLED در سال آینده عرضه شود، انتظار هیچ ارتقای بزرگی را ندارم. با این حال، او خاطرنشان می کند که اپل در حال کار بر روی آیپد ایر جدید با داخلی های تازه شده است. ویژگی های چیپست قدیمی M1 این شرکت.



منبع

طبق گفته‌ها، اولین دسته از مک‌های مجهز به M3 اپل می‌تواند در اوایل اکتبر وارد بازار شود بلومبرگ مارک گورمن گورمن در آخرین مقاله خود گزارش می دهد که پس از رویداد سالانه آیفون این شرکت در ماه سپتامبر، «باید راه اندازی دیگری» صورت گیرد، با فهرست جدیدی از مک ها احتمالاً تمرکز هر چیزی که اپل برنامه ریزی کرده است. او خاطرنشان می کند: «اکتبر برای مک بوک پروهای پیشرفته یا دسکتاپ های جدید خیلی زود است، بنابراین اولین ذینفعان تراشه جدید باید آی مک بعدی، مک بوک ایر 13 اینچی و مک بوک پرو 13 اینچی باشند.

در آغاز ماه مارس، گورمن گفت که اپل در “مرحله پایانی” توسعه دو مدل جدید iMac است که دارای نسل بعدی سیلیکون M3 هستند. چیپست جدید احتمالاً دارای تعداد بیشتری از هسته‌های CPU و GPU نسبت به پردازنده‌های M2 فعلی اپل نخواهد بود، اما انتظار می‌رود که به لطف . در آن زمان، گورمن پیش‌بینی کرد که iMac جدید می‌تواند در نیمه دوم سال 2023 وارد بازار شود و از همان طراحی رنگارنگ . هفته گذشته، او گفت که اپل نیز در حال کار بر روی آی مک جدید 32 اینچی است، اما هشدار داد که این مدل تا اواخر سال 2024 وارد بازار نخواهد شد.