آیا ماشین شما به شیشه جلوی عقب نیاز دارد؟

آیا ماشین شما به شیشه جلوی عقب نیاز دارد؟

آیا آن افرادی را می شناسید که می گویند یک عضو اصلی را برای داشتن یک ماشین شیک اهدا می کنند؟ از آنها بپرسید که آیا آنها احساس می کنند. جدیدترین خودروی Polestar اولین خودروی خود را در آمریکای شمالی در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش گذاشته است و به ویژه فاقد جلوپنجره عقب است. دلیل منطقی این است که سرنشینان عقب فضای سر بهتر و سواری راحت تری نسبت به سایر خودروها دارند. در همین حال، رانندگان یک صفحه نمایش با وضوح بالا در جایی که آینه دید عقب در گذشته قرار داشت، دریافت می کنند که به یک منبع تغذیه زنده از یک دوربین نصب شده در پشت متصل می شود. با توجه به اینکه اغلب اوقات سر یا چمدان افراد نمای عقب را مبهم می کند، این معامله ای است که من به راحتی آماده پذیرش آن هستم.

– دن کوپر

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

استشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

دو دهه مشتری بودن محصول.

جیمیل اولین سرویسی نبود که کاربران خود را به محصول تبدیل کرد. از این گذشته، در حالی که فیس بوک و نزدیکانش همیشه به خاطر مسائل مربوط به حریم خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته اند، چه کسی واقعاً از جیمیل عصبانی می شود؟ بسته سالگرد ما به 20 سال گذشته محصول پست اصلی Google نگاهی عمیق دارد.

… اوه، و صحبت از گوگل و حریم خصوصی.

غول جست‌وجو یک دعوای حقوقی اخیر در رابطه با ردیابی کاربران ناشناس توسط کروم را حل و فصل کرده است. . (همیشه زمانی که یک شرکت متعهد می شود که انجام کاری را متوقف کند، نشانه خوبی است، اما فقط برای مدت کوتاهی از انجام آن خواسته شده است.)

آنها می توانند آن را Waffle Rough-House بنامند.

برای افراد ناآشنا، Waffle House یک زنجیره غذاخوری آمریکایی 24 ساعته با محوریت وافل است که به طغیان های تصادفی خشونت شهرت دارد. ظاهراً بسیار شناخته شده است که بازیکنان Tekken بوده اند. متأسفانه، احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد زیرا Waffle House متهم است که به کارگران خود دستمزد کمتری می‌دهد و با توجه به شرایط فوق، آنها را در معرض یک محیط کاری ناامن قرار می‌دهد.

منبع