آخرین فروش لکسار شامل یک کارت microSD 1 ترابایتی به قیمت 76 دلار است

آخرین فروش لکسار شامل یک کارت microSD 1 ترابایتی به قیمت 76 دلار است

اگر به فضای ذخیره‌سازی زیادی برای نینتندو سوییچ، رزبری پای یا هر دستگاه دیگری که هنوز کارت‌های microSD را می‌پذیرد نیاز دارید، در اینجا یک معامله خوب است: نسخه 1 ترابایتی کارت حرفه‌ای 1066x Lexar اکنون به 76.49 دلار در آمازون کاهش یافته است. این کمترین قیمتی است که ما برای این مدل دنبال کرده‌ایم و تقریباً 9 دلار از قیمت معمولی کارت تخفیف دارد. این تخفیف به‌عنوان بخشی از فروش گسترده‌تر تجهیزات ذخیره‌سازی Lexar است که از یکشنبه به مناسبت روز جهانی پشتیبان‌گیری آغاز شد، تاریخی که قصد دارد آگاهی در مورد حفاظت و نگهداری داده‌ها را افزایش دهد. (Seagate، Crucial و دیگر سازندگان ذخیره سازی همچنان در حال فروش هستند.)

لکسار

این کمترین قیمتی است که برای این کارت microSD توصیه شده 1 ترابایتی دیده ایم.

76 دلار در آمازون

Professional 1066x یک انتخاب رسمی در راهنمای خرید کارت microSD ما نیست، زیرا کمی کندتر از انتخاب های برتر ما، Pro Plus و Pro Ultimate سامسونگ است، به ویژه از نظر سرعت خواندن متوالی (که مهم است زمانی که می خواهید به فایل های ذخیره شده بزرگ دسترسی داشته باشید. روی کارت). با این حال، هیچ یک از این کارت ها با ظرفیت 1 ترابایت در دسترس نیستند – Pro Plus خواهد بود، اما تا اواخر امسال – و مدل Lexar در تست های بنچمارک ما به شدت عقب نبود. برای دستگاه‌هایی مانند Switch یا Steam Deck که کارت‌های microSD را روی سرعت استاندارد UHS-I می‌بندند، یا حتی برای فیلم‌برداری معمولی‌تر با کیفیت ۴K، به اندازه کافی خوب است. توجه داشته باشیم که برخی از کارت‌های 1 ترابایتی با قیمت کمتر در دسترس هستند، اما در بین مدل‌هایی که ما آزمایش کرده‌ایم، این یک ارزش ثابت برای کسانی است که بیش از هر چیز به ظرفیت بالا نیاز دارند.

در عین حال، اگر به یک کارت SD استاندارد نیاز دارید، این فروش نسخه SD 1066x حرفه ای 1 ترابایت را نیز به 110 دلار کاهش می دهد. این یکی دیگر از پایین ترین قیمت ها و حدود 15 دلار کاهش از نرخ معمول آن مدل است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع