بهترین لپ تاپ های اپل کدام است؟ + معرفی بهترین مدل ها چی چی چی

اگر از طرفداران برند Apple هستید و سایر دستگاه‌های اپل را نیز در اختیار دارید، این سیستم‌عامل برای ارتباط با دستگاه‌های شما مناسب‌تر است. شما می‌توانید تجربه گرافیکی جذاب و فوق‌العاده‌ای را با این نوع سیستم‌عامل داشته باشید. همچنین، «Mac OS» مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی دارد که از سرعت عملکرد بسیار بالایی بهره می‌برند. تا زمانی که این اتفاق نیفتاده و دستگاه‌های جدید روانه بازار نشوند، فعلا باید از نسخه کم سرعت این برنامه‌ها استفاده کنید.

لیست بهترین لپ تاپ­ های اپل

صفحه نمایش این دستگاه 16 اینچ بوده و با فناوری IPS LED-backlit LCD ساخته شده است. روشنایی، دقت و کیفیت این نمایشگر فوق العاده بوده و تصاویر را با وضوح بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد. پردازنده گرافیکی AMD Radeon Pro 5500M وظیفه پردازش اطلاعات گرافیکی را برعهده دارد و به همراه 4 گیگابایت حافظه مجزا عملکرد مطلوبی را ارائه می‌دهد.

این تراشه با نسخه پایه متفاوت بوده و به ۸ هسته در پردازنده مرکزی مجهز است. حافظه رم دستگاه هم ۱۶ گیگابایتی بوده و می‌تواند سرعت بالایی را به اجرای برنامه‌های شما بدهد. حافظه داخلی دستگاه هم از نوع اس اس دی است و ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی آن تا حد زیادی می‌تواند کافی باشد. این لپ تاپ از کارت گرافیک ۱۴ هسته‌ای استفاده می‌کند که ۲۰۰ گیگابایت هم پهنای حافظه اختصاصی دارید. این میزان نشان می‌دهد که تراشه اختصاصی اپل چقدر می‌تواند نسبت به رقبا بهتر باشد. درایو نوری در این لپ تاپ استفاده نشده است، اما می‌توانید به ۳ پورت USB-C در بدنه دسترسی پیدا کنید.

Apple MacBook Pro 15 Laptop

از آنجایی که لپ تاپ‌های اپل گستردگی و تنوع زیادی ندارند شما برای خرید لپ تاپ برای کاربری روزمره باید به سراغ مک بوک پرو M1 بروید. این محصول حدود 1000 دلار در نسخه پایه‌ای قیمت دارد و اگر نمی‌خواهید در این حد هزینه کنید به طور حتم باید به سراغ محصولات ایسوس بروید. مک بوک پرو اپل این‌بار با وزن ۱.۶ کیلوگرمی روانه بازار شده است و ابعادش همچنان برای حمل و استفاده در موقعیت‌های مختلف مناسب است. این پنل از رزولوشن بالای ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ پیکسل استفاده می‌کند و قابلیت لمسی ندارد. از دیگر امکانات صفحه نمایش باید به نرخ تازه‌سازی بالای ۱۲۰ هرتزی اشاره کنیم که به واسطه فناوری پروموشن می‌توانید از آن استفاده کنید. این صفحه نمایش می‌تواند نرخ تازه‌سازی را زمانی که به آن نیاز داریم، کاهش داده و به ۱۰ هرتز برساند.

با این تراشه می‌توانید تمامی نسخه‌های برنامه‌های مختلف را اجرا کرده و مشکلی نداشته باشید. می‌دانیم که تراشه M1 به تازگی ارائه شده است و ممکن است که برخی از برنامه‌ها با آن سازگار نباشند. البته مدل کم هزینه‌تر آن یعنی مدل ۱۳.۳ اینچی، قابل حمل‌ترین مک بوکی است که می‌توانید آن را تهیه کنید. شایعات حکایت از این دارد که اپل تراشه‌های ۱۲ اینچی و مبتنی اپل سیلیکون خود را برای این لپ تاپ‌ها ارائه خواهد کرد و می‌توانیم تحول شگرفی در ساخت آن‌ها شاهد باشیم. تا آن زمان هر یک از این لپ تاپ‌ها دارای نقاط قوت و ضعف خودشان هستند و بنابراین، تعیین دقیق‌ترین گزینه نسبت به نیازهای هر کاربر، قبل از صرف هزینه برای آن می‌تواند اهمیت فوق العاده بالایی داشته باشد. ارگونومی خوب لپ تاپ بهتون اجازه میده برای طولانی مدت با اون کار کنید و همیشه روی لپ تاپ تسلط داشته باشید.

این سری لپ تاپ با نام مک‌ بوک از سال 2011 در بازار، در دسترس کاربران قرار گرفت. اما نقطه شروع فروش بالای آنها، پس از تغییراتی بود که اپل در سال 2015 در آنها اعمال کرد. همه این ویژگی ها در محصولات اپل به راحتی یافت میشوند و کاربر با خرید یک لپ تاپ اپل تمامی این ویژگی ها را در محصول خود خواهد داشت. به‌علاوه یک نمایشگر رتینای با کیفیت و اسپیکرهایی قدرتمند نیز در مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی به همراه دو پورت تاندربولت ۳ در اختیار خواهید داشت که بیشترین سرعت انتقال ممکن را در میان پورت‌های موجود دارند.

معرفی بهترین لپ تاپ های اپل 2023

بهترین لپ تاپ های اپل کدام است؟ + معرفی بهترین مدل ها چی چی چی

جنس بدنه این محصولات معمولا از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است.، مهم ترین ویژگی های یک لپ تاپ قدرتمند و خوب است که لپ تاپ های شرکت اپل از تمامی این ویژگی ها برخوردارند. در این مطلب به معرفی جدیدترین، سبک ترین، حرفه ای ترین و بهترین لپ تاپ اپل مک بوک در سال 2020 میپردازیم باما همراه باشید. اگر می‌دانید قرار نیست فشار زیادی به لپ‌تاپ‌ خود بیاورید، مک‌بوک ایر را تهیه کنید و مدل ابتدایی آن را دریافت کنید. تراشه ۸ هسته ای M1 و ۸ گیگابایت رم آن با سرعت نسبتا بالا احتمالا برای شما کافی خواهد بود. اگر کارتان به صورتی است که برنامه های زیادی را به طور همزمان باز نگه می دارید، رم را به ۱۶ گیگابایت ارتقا دهید. برای کسانی که با برنامه‌های پیچیده تری کار می‌کنند، M1 MacBook Pro انتخاب خوبی است؛ که البته باید به فکر ۱۶ گیگابایت رم، یا تهیه مک‌بوک مبتنی بر اینتل با ۳۲ گیگابایت رم باشند.

از مهم ترین دلایل پرطرفدار بودن انواع لپ‌تاپ‌های اپل می توان به امنیت بالای این محصول و مقاومت بالا در برابر ویروس‌ها و بدافزارها اشاره کرد. از دیگر موارد مهم در مورد بهترین لپ‌تاپ اپل ارائه آپدیت‌های جدید است که کاربران با همان لپ‌تاپ قدیمی اپل خود می‌توانند نرم افزارها را ارتقا دهند. سپس به مواردی مانند پردازنده، رم، اندازه و نوع صفحه نمایش، نوع و تعداد درگاه‌ها، گرافیک، باتری، ظرفیت و نوع هارد دقت نمایید. پورت‌ها به‌منظور برقراری ارتباط با محیط بیرون در لپ تاپ تعبیه می‌شوند. پورت شارژر، پورت مخصوص هدفون و پورت HDMI از مهم‌ترین درگاه‌های ارتباطی مک بوک به شمار می‌روند.

  • اگر به یک جفت ورودی اضافه‌تر نیاز دارید، این شرکت همچنان مدل بالارده خود را با چهار پورت تاندربولت ۳ در اختیار شما می‌گذارد.
  • ماندگاری دستگاه هم بسیار بالا است و می‌تواند در برابر ضربه و شوک مقاوم باشد.
  • همچنین، «Mac OS» مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی دارد که از سرعت عملکرد بسیار بالایی بهره می‌برند.
  • ساختار لبه نمایشگر باریک این دستگاه سبب شده تا نظر کاربران به سمت این دستگاه جلب شود.
  • لپ تاپ اپل مدل MacBook Pro Z11C 2020 با طراحی زیبا و طراحی سبک و باریک محصولی فوق‌العاده برای انجام کارهای روزمره و یا کاربری مالتی مدیا است.

کیفیت تصویری این مدل بسیار بالاست و گرافیک iris pro و کارت گرافیک NVidia را دارد. بهترین لپ تاپ­ های اپل در سه گروه دسته بندی می­شوند که شامل مک بوک، مک بوک پرو و مک بوک ایر هستند. سیستم‌عامل لپ تاپ‌های مک بوک «Mac OS» نام دارد که با سایر سیستم‌های عامل تفاوت دارد. به عبارت دیگر، این سیستم‌عامل به‌طور اختصاصی برای مک بوک اپل ساخته شده و هر روز در حال گسترش است.

مک بوک های ایر از نظر دارا بودن دوام طولانی باتری تا 14 ساعت در رتبه اول و از نظر سبکی و وزن کم در رتبه دوم بهترین لپ تاپ های اپل در بازار محسوب می شوند. کاربرد 2 درگاه USB 3 و یک درگاه تاندربولت 2 و سرعت بالای این لپ تاپ و عملکرد بالا را می توان از دیگر ویژگی های این لپ تاپ مک بوک اپل ذکر کرد. برای اینکه بتونم این مقاله رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر طراحی، نمایشگر، سخت‌افزار، نرم‌افزار، باتری، حافظه و کارایی باهم مقایسه کردم تا تونستم لیست زیر رو آماده کنم. به جرأت میتونم بگم که این مقاله، چکیده بهترین لپ تاپ‌های اپل بازاره که میتونید ادامه مطلب همین الان بخرید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر