GALAX از HOF Extreme 50 PCIe Gen5 SSD با سرعت خواندن تا 10 گیگابایت بر ثانیه رونمایی کرد.

اول از همه، رونمایی امروز از SSD های HOF Extreme 50 این فقط یک اعلامیه محصول است که هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن یا قیمت ندارد. ذکر این موضوع بسیار مهم است زیرا جستجوی هر یک از SSD های نسل بعدی که در حال حاضر به فروش می رسند، بی معنی است. متأسفانه در این مورد، Galax قصد ندارد اولین کسی باشد که چنین محصولاتی را عرضه می کند.

با این حال، این سریعترین SSD نیست که در حال حاضر برنامه ریزی شده است. این شرکت در حال حاضر تایید کرده است که ذخیره سازی با سرعت خواندن متوالی 12 گیگابایت بر ثانیه در حال توسعه است. مشخصات فعلی واقعاً چشمگیر است، اما هیچ کجا به اندازه انتظار برای یک SSD PCIe Gen5 خوب نیست.

حافظه ذخیره سازی دارای سیستم خنک کننده فعال با یک فن و دارای حافظه کش DDR4 داخلی است. همچنین از حافظه فلش NAND 232 لایه و کنترلر Phison استفاده می کند.

حافظه HOF Extreme SSD در دو نوع عرضه می شود: 1 ترابایت و 2 ترابایت که هر کدام مشخصات متفاوتی را ارائه می دهند:

  • HOF Extreme 50 1TB: 9500 مگابایت بر ثانیه و 1300 هزار IPS (خواندن)، 8500 مگابایت بر ثانیه و 1100 هزار IOPS (نوشتن)
  • HOF Extreme 50 2TB: 10000 مگابایت بر ثانیه و 1500 هزار IPS (خواندن)، 9500 مگابایت بر ثانیه و 1250 هزار IOPS (نوشتن)

منبع: GALAX





منبع

در هر صورت، چیزی که باید گفت این است که GALAX تمایل دارد محصولات ممتاز HOF را ابتدا به اینفلوئنسرها و اورکلاکرهای افراطی ارسال کند، بنابراین راه اندازی واقعی ممکن است درست زمانی اتفاق بیفتد که ما شروع به دیدن چنین محتوایی می کنیم.

GALAX HOF با حافظه DDR5 و حافظه PCIe Gen5 SSD فوق العاده می شود

GALAX HOF Extreme 50 SSD منبع: GALAX

GALAX HOF PRO DDR5 منبع: GALAX

همانطور که وعده داده بود، GALAX جدیدترین محصولات خود را برای علاقه مندان رونمایی کرد، یکی از اولین هاردهای SSD دنیا بر اساس آخرین استاندارد PCIe و حافظه فوق سریع DDR5.

علاوه بر این، GALAX از حافظه HOF Pro DDR5 خود رونمایی می کند که در پیکربندی های مختلف ارائه می شود. این شرکت تایید می کند که کیت های 6800 MT/s، 7200 MT/s و حتی 8000 MT/s در حال تولید هستند (هر کدام 2×16 گیگابایت ظرفیت دارند). هنوز هیچ یک از کیت های حافظه توسط GALAX در هیچ وب سایت رسمی یا خرده فروشی لیست نشده است، بنابراین تاریخ انتشار یا قیمتی وجود ندارد. در واقع، ما نتوانستیم هیچ اطلاعاتی در مورد زمان بندی حافظه پیدا کنیم.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر