گیگابایت کارت گرافیک Radeon RX 7600 Gaming OC را معرفی کرد


گیگابایت کارت گرافیک AMD Radeon™ RX 7600 را معرفی کرد

مجهز به سیستم خنک کننده WINDFORCE و طراحی پیشرفته بازی و استریم با کیفیت 1080p

سیستم خنک کننده WINDFORCE گیگابایت به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است. دارای سه فن تیغه ای منحصر به فرد با چرخش متناوب، لوله های حرارتی کامپوزیت مسی در تماس مستقیم با پردازنده گرافیکی، فن های فعال سه بعدی و خنک کننده صفحه نمایش است که با هم کار می کنند تا گرما را اتلاف کنند. فناوری Spinning جایگزین، فن مرکزی را در جهت مخالف فن‌های جانبی می‌چرخاند و جریان هوا را در همان جهت هدایت می‌کند و فشار هوا را دو برابر می‌کند و در عین حال تلاطم را کاهش می‌دهد. این به طور موثر گرما را از بالا و پایین کارت گرافیک دفع می کند و در نتیجه عملکرد خنک کننده کلی بهبود می یابد.

علاوه بر این، موتور AMD Radiance Display™ دقت رنگ فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند، در حالی که فناوری‌های AMD FidelityFX Super Resolution و Radeon™ Super Resolution، نرخ فریم را افزایش می‌دهند و در عین حال کیفیت تصویر واضح و با وضوح بالا را ارائه می‌کنند و گرافیک Radeon RX 7600 GAMING OC 8G گیگابایت را ایجاد می‌کنند. کارت بهترین انتخاب برای گیمرهای مشتاق ورود است.


فن های WINDFORCE از روان کننده نانو گرافن استفاده می کنند که می تواند عمر فن را 2.1 برابر افزایش دهد و تقریباً طول عمر بلبرینگ دوبل را ارائه دهد و در عین حال عملکرد بی صدا را ارائه دهد. صفحه محافظ پشتی نه تنها ساختار کلی کارت گرافیک را تقویت می کند، بلکه از خم شدن یا آسیب دیدن PCB جلوگیری می کند. این کارت گرافیک دارای طراحی به سبک بازی با نورپردازی LED در کناره است که می تواند از طریق نرم افزار برای نمایش سبک شخصی سازی شده سفارشی شود.

عملکرد عالی کارت گرافیک به دلیل طراحی قدرتمند آن و استفاده از قطعات تایید شده ULTRA DURABLE است. مواد باکیفیت دارای گواهی Ultra Durable مانند خازن‌های تمام جامد، چوک‌های فلزی و ماسفت‌های کم مقاومت عملکرد محاسباتی عالی و طول عمر بیشتری را ارائه می‌کنند و به گیمرها این امکان را می‌دهند که به طور کامل در بازی‌های 1080p غوطه‌ور شوند و دنیای مجازی زنده را تجربه کنند.

24 مه 2023 – شرکت GIGABYTE TECHNOLOGY Ltd، تولید کننده پیشرو سخت افزارهای بازی ممتاز، امروز یک کارت گرافیک جدید AMD Radeon™ RX 7600 با معماری AMD RDNA™ 3 عرضه می کند. کارت گرافیک Radeon RX 7600 GAMING OC 8G گیگابایت به سیستم خنک کننده WINDFORCE پرچمدار گیگابایت مجهز شده است که عملکرد، جلوه های بصری و کارایی بی سابقه ای را برای تجربه بازی و استریم 1080p ارائه می دهد.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر