گیگابایت کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4090 AORUS و GAMING را معرفی کرد

کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 40 که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند بالاخره وارد بازار شدند. گیگابایت برای رهایی کامل از عملکرد وحشیانه این نیروگاه‌های نسل بعدی، کارت‌های گرافیک برتر AORUS خود را با طراحی‌های تقویت‌شده و ویژگی‌های بهبودیافته عرضه کرد و همه چیز را به گیمرهای هاردکور و سازندگان محتوا ارائه کرد.



گیگابایت جدیدترین کارت گرافیک های AORUS مبتنی بر NVIDIA GeForce RTX 40 Series را معرفی کرد.

با استفاده از معماری بسیار کارآمد جدید NVIDIA Ada Lovelace، کارت‌های گرافیکی سری RTX GeForce RTX 40، نسل سوم RTX بسیار سریع هستند و به گیمرها و سازندگان یک جهش کوانتومی در عملکرد، رندر عصبی و بسیاری از قابلیت‌های پلتفرم پیشرو می‌دهند. این پیشرفت عظیم در فناوری GPU دروازه ای برای همهجانبه ترین تجربه های بازی، ویژگی های باورنکردنی هوش مصنوعی و سریع ترین جریان های کاری ایجاد محتوا است. این پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته‌ترین گرافیک را به آینده هدایت می‌کنند.
کارت‌های گرافیک AORUS سیستم خنک‌کننده نمادین WINDFORCE در خانواده سری RTX 40 را تکان می‌دهند. فن کوسه ای WINDFORCE Bionic با داشتن تیغه های جدید فن و طراحی سطح ویژه، فشار استاتیک را تا 30 درصد افزایش می دهد و سطح نویز را تا 3 دسی بل به طور همزمان در مقایسه با فن های معمولی در همان RPM کاهش می دهد. ماژول هیت سینک عظیم با پره های زاویه ای سطح و ظرفیت خنک کنندگی بیشتری نسبت به قبل ایجاد می کند. کارت‌های گرافیک سری AORUS RTX 40 که با محفظه بخار در تماس مستقیم با هسته‌های داخلی، لوله‌های حرارتی متعدد و دریچه خنک‌کننده صفحه‌نمایش بزرگ در پشت قرار دارند، عملکرد حرارتی بالایی را حتی در بارهای سنگین تضمین می‌کنند.

گیگابایت AORUS GeForce RTX 4090 XTREME WATERFORCE، AORUS GeForce RTX 4090 MASTER، GIGABYTE GeForce RTX 4090 GAMING OC، گیگابایت GeForce RTX 4090 WINDFORCE در ماه اکتبر و GeForce سری GeForce در ماه اکتبر در دسترس خواهند بود.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع گیگابایت همچنین نسخه ارتقا یافته چراغ‌های RGB با حلقه سه‌گانه RGB Halo را در کارت‌های گرافیک سری AORUS و GAMING OC RTX 40 بازگرداند. این ویژگی دوست داشتنی که جلوه های نوری قابل آدرس دهی را بر روی فن های چرخان ارائه می دهد، قطعاً هر ساختمانی را با سبکی می درخشد. LCD Edge View در کنار کارت های AORUS گزینه دیگری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کارت های خود را با متون، تصاویر یا گیف شخصی سازی کنند. همچنین می‌توانید آمار حیاتی سلامت مانند مصرف انرژی، دما، دور در دقیقه و غیره را با نمایش LCD Edge نیز بررسی کنید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر