گیگابایت ویژگی «Instant 6 GHz» را برای پردازنده‌های Intel Core i9-13900K روی مادربردهای Z790 معرفی کرد.

21 اکتبر 2022 – شرکت GIGABYTE TECHNOLOGY Ltd، تولید کننده پیشرو در مادربردها، کارت های گرافیک و راه حل های سخت افزاری، امروز فناوری Instant 6GHz را معرفی کرد که منحصراً برای بهبود عملکرد پردازنده Intel® Core™ i9-13900K طراحی شده است. با به‌روزرسانی جدیدترین بایوس مادربردهای Z790 گیگابایت و فعال کردن تنظیمات مربوطه، کاربران می‌توانند عملکرد Intel® Core™ i9-13900K را به سرعت به 6 گیگاهرتز افزایش دهند. به غیر از حالت Turbo Boost، فناوری Instant 6GHz گیگابایت می‌تواند قدرت بالقوه پردازنده را برای افزایش عملکرد تک هسته‌ای تا 3 درصد افزایش دهد که منجر به تجربه عملکرد بی‌نظیر پردازنده‌های آینده می‌شود.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

آخرین مادربردهای گیگابایت Z790 با طراحی منحصر به فرد VRM، طراحی حرارتی و راحتی خود به سطح جدیدی صعود می کنند. پشتیبانی بایوس از فناوری Instant 6GHz مادربردهای Z790 در وب سایت رسمی گیگابایت به روز شده است، کاربران می توانند بایوس را با Q-Flash یا Q-Flash Plus ارتقا دهند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت AORUS گیگابایت مراجعه کنید:


پردازنده Intel® Core™ i9-13900K اخیراً راه اندازی شده است که کاربران را قادر می سازد تا از عملکرد OC به روشی ساده تر لذت ببرند. با استفاده از آخرین فناوری Instant 6GHz گیگابایت، این سیستم می تواند به طور خودکار ولتاژ CPU و کالیبراسیون Vcore Load Line را تغییر دهد تا بیشترین دو هسته بهینه شده را که با فرکانس 6 گیگاهرتز کار می کنند شناسایی کند. به جای رنج بردن از تنظیمات پیچیده OC، کاربران می توانند به سادگی با به روز رسانی آخرین بایوس مادربردهای Z790 گیگابایت و فعال کردن گزینه Instant 6GHz در بایوس، از اورکلاک بی دردسر لذت ببرند. این بیشتر عملکرد 3 درصدی را در یک هسته واحد افزایش می دهد و تجربه ای شبیه نسخه OC را در پردازنده i9-13900K ارائه می دهد.

اکنون بایوس را برای عملکرد استثنایی پردازنده های آینده به روز کنید


فرکانس خیره کننده 6 گیگاهرتز در Intel i9-13900K توسط Instant 6GHz گیگابایت!

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر