گیگابایت مانیتور گیمینگ 54.6 اینچی AORUS S55U 4K 120Hz Quantum-Dot با سیستم عامل اندروید را معرفی کرد.



گیگابایت S55U 54.6 اینچی را به مجموعه مانیتورهای گیمینگ 4K اضافه کرد

تایپه، 5 ژوئیه 2022 — گیگابایت، برند پیشرو سخت افزار بازی در جهان، از عرضه مانیتور گیمینگ S55U گیگابایت خبر داد، جدیدترین افزوده به خانواده مانیتورهای 4K گیگابایت.

S55U بخش جدیدی از مانیتورهای بازی را با نمایشگر عظیم 54.6 اینچی UHD نقطه کوانتومی خود باز می کند. علاوه بر ارائه وضوح و وضوح تصویر باورنکردنی، S55U با نرخ نوسازی 120 هرتز در کلاس esports، زمان پاسخگویی GTG 2 میلی‌ثانیه و اتصال HDMI 2.1 که نوید یک تجربه بازی 4K فراگیر و ابریشمی را در یک صفحه نمایش بزرگ می‌دهد، بازی را بهبود می‌بخشد. S55U همچنین دارای برنامه های داخلی مانند YouTube، Netflix و Chromecast برای پخش جریانی اندروید است که آن را برای سرگرمی های خانگی نیز ایده آل می کند.

[AORUS] GIGABYTE S55U بزرگترین مانیتور بازی 4K تا کنون! | جعبه گشایی رسمی (998 بازدید)

گیگابایت از زمانی که سال گذشته اولین نمایشگر 4K خود را معرفی کرد، در ارائه بهترین مانیتورهای بازی 4K در کلاس پیشرو بوده است. کل خانواده از پشتیبانی پیشرو در صنعت HDMI 2.1 و ویژگی های بازی تاکتیکی انحصاری برخوردار هستند که استاندارد جدیدی را برای نمایشگرهای بازی 4K ایجاد می کند. مانیتورهای گیمینگ 4K گیگابایت نیز مورد استقبال رسانه ها و جوامع سراسر جهان قرار گرفته است. FV43U توسط رسانه مشهور جهان Tom’s Hardware به دلیل رنگ و کنتراست پیشرو خود به عنوان پادشاه مانیتورهای بازی 43 اینچی شناخته شد. FO48U 47.53 اینچی با پنل OLED برنده جایزه iF Design Award در سال 2022 به دلیل زیبایی‌شناسی و عملکرد بی‌نظیر نمایشگر شد. آخرین اما نه کم‌اهمیت، سری M گیگابایت توسط رسانه‌های فناوری متمرکز بر مانیتور Rtings به‌عنوان بهترین مانیتورهای بازی 4K مورد تحسین قرار گرفت.

گیگابایت در حال حاضر طیف گسترده ای از مانیتورهای بازی 4K از 28 تا 54.6 اینچ را در اختیار گیمرها قرار می دهد. جدیدترین S55U ابعاد کاملاً جدیدی را برای کسانی که به دنبال تجربه تماشای کاملاً همه جانبه در یک مانیتور بازی بزرگ برای بازی و سرگرمی خانگی هستند ارائه می دهد.

مانیتورهای بازی 4K گیگابایت در حال حاضر در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر محصول، لطفا ببینید.


«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر