گیگابایت لپ تاپ AERO 16 را با پنل OLED و Core i9-13900H و RTX 4070 معرفی کرد.

AERO 16 OLED: هر رنگ مهم است

کنسرتو عالی قدرت و هنر – درخشش OLED با سلامتی بهتر و رنگ طبیعی

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

AERO 14 OLED: سبک وزن پیشرو است

گیگابایت برای شکوفایی تحرک خلاقیت، طرح های مختلفی را برای شارژ و مشخصات دو نسخه اخیر انتخاب کرد. لپ تاپ AERO 14 OLED Creator به Type-C به عنوان رابط ورودی DC مجهز شده است و شارژ سریع را می توان با منبع تغذیه Type-C گیگابایت انجام داد که با مقررات جدید اتحادیه اروپا مطابقت دارد و به زودی برای سایر لوازم الکترونیکی مصرفی در دسترس خواهد بود. . لپ تاپ AERO 16 OLED Creator دارای پورت Thunderbolt™ 4 در سمت کاربر است که از انتقال پرسرعت، نمایشگر خارجی و شارژ PD پشتیبانی می کند و بهترین راه حل را برای مواقع اضطراری برق در فضای باز ارائه می دهد. علاوه بر این، هر دو AERO 16 OLED و AERO 14 OLED از رم نسل جدید DDR5/LPDDR5 و PCIe Gen4 SSD پشتیبانی می‌کنند و سرعت خواندن و نوشتن فایل و عملکرد کلی را تسریع می‌کنند. آنها می توانند حداکثر سه خروجی نمایشگر 4K را پشتیبانی کنند، یک کارت خوان microSD برای پشتیبانی از انتقال UHS-II دارند و یک وب کم FHD 1080p دارند که از ورود به سیستم تشخیص چهره Windows Hello و عملکرد ایمنی TPM 2.0 پشتیبانی می کند. در حالی که مجذوب عملکرد برجسته هستید، امنیت اطلاعات نیز تضمین شده است.



استاندارد رنگ دقیق برای کمال: گیگابایت از لپ تاپ جدید AERO Creator رونمایی کرد

۴ ژانویه ۲۰۲۳ – GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، برند پیشرو رایانه‌های شخصی در جهان، اعضای جدیدی از سری لپ‌تاپ‌های AERO Creator را با پردازنده‌های Intel® Core™ نسل سیزدهم و پردازنده‌های گرافیکی AERO16 لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX سری 40 معرفی می‌کند: OLED و AERO 14 OLED. در حالی که جهان در حال برداشتن محدودیت‌های قرنطینه است، چرخ‌های اقتصاد جهان به سمت مسیر بهبود احیا شده است. با این حال، الگوهای کاری پس از همه گیری به یک هنجار جدید تبدیل شده است. زمان استفاده از صفحه نمایش مصرف کنندگان به دلیل الگوهای کاری ترکیبی و کار از خانه طولانی شده است، در حالی که تعداد سفرهای کاری نیز افزایش یافته است. گیگابایت تحلیل‌های عمیقی در مورد اهمیت صفحه‌نمایش برای سازندگان در حال حرکت انجام داده است که منجر به توسعه لپ‌تاپ‌های محافظ چشم OLED با دقیق‌ترین کالیبراسیون دو رنگ در جهان می‌شود. با لپ‌تاپ‌های جدید، مصرف‌کنندگان نه تنها از جشن‌های بصری لذت می‌برند، بلکه برای فرآیندهای تولید بسیار پربار نیز آماده می‌شوند. سری AERO گیگابایت سازندگان، طراحان و کارمندان ادارات را هدف قرار داده است و دقت رنگ دقیق، فناوری محافظت از چشم در نور آبی کم، و وزن سبک برای تحرک بالا را به عنوان ویژگی های اصلی خود ارائه می دهد. از نظر طراحی محصول، پس از گذراندن 88 فرآیند آهنگری CNC، تعدیل کامل ظاهری بدیع به لپ‌تاپ می‌دهد که مانند یک شاهکار هنری زیبا است. مفهوم طراحی “Illusory Iridescent” جزئیات باکیفیت بیشتری را به بافت صاف ابریشمی اضافه کرد و حس زیبایی شناسی و الهام بخشی را در تمام ساعات کاری به ارمغان آورد. کاربردی بودن لپ‌تاپ‌های سازنده بار دیگر بالا رفته و اکنون با حس هنری شیک تزیین شده است.

امسال، این لپ‌تاپ به نسل سیزدهم اینتل Core™ Processor i9-13900H و پردازنده i7-13700H ارتقا یافته است. بر اساس معماری پردازش اینتل 7، کاربران با سرعت بی‌سابقه‌ای از هسته P و E-core، از بهترین کارایی چند وظیفه‌ای و عملکرد بارگذاری لذت خواهند برد. معماری فوق‌العاده کارآمد Ada Lovelace مجهز به جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA® GeForce RTX™ 40، تا NVIDIA GeForce RTX 4070، جهشی کوانتومی در عملکرد با DLSS3 مجهز به هوش مصنوعی و جلوه‌های ردیابی پرتوی پیشرفته را به ارمغان می‌آورد و به سازندگان این امکان را می‌دهد تا از دست ردیابی اشعه‌ها جلوگیری کنند. خلاقیت و بهره وری در نهایت. این لپ‌تاپ با پشتیبانی از فناوری‌های NVIDIA Studio برای سازندگان، از بهینه‌سازی‌های RTX در بیش از ۱۱۰ برنامه خلاقانه، درایورهای NVIDIA Studio برای بالاترین سطح ثبات و عملکرد در برنامه‌های خلاقانه و ابزارهای انحصاری NVIDIA مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد: Omniverse، Canvas، Broadcast و ریمیکس RTX.
NVIDIA Omniverse که از قبل روی AERO 16 OLED نصب شده است، جایی است که سازندگان می‌توانند برنامه‌های سه بعدی برتر را به هم متصل کرده و در زمان واقعی با یکدیگر همکاری کنند. با بهبودهای Blender، مجموعه جدیدی از ابزارهای آزمایشی هوش مصنوعی برای هنرمندان سه بعدی و هزاران دارایی جدید و رایگان USD، در حال گسترش است.
با فناوری‌های هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی از نظر جلوه‌های رندر و پردازش جلوه‌های ویژه با ویرایش صوتی و تصویری چندرسانه‌ای و نرم‌افزار ساخت مدل‌های سه بعدی باشند که شتاب‌دهنده واقعی هنر خلاق برای سازندگان محتوا است.

برای نسل Z بومی دیجیتال، همه می‌توانند خالق باشند، و رویاپردازان بیشتری برای کسب شهرت یا نفوذ تلاش کرده‌اند. تعداد زیادی از سازندگان در آرزوی جلب توجه مخاطب بوده‌اند و هر اثر موفق پربازدید می‌تواند ظرف چند ساعت در سطح جهانی پخش شود. واقعیت این است که داشتن توانایی تولید محتوا در روزهای مدرن به یک امر ضروری تبدیل شده است. اکنون، گیگابایت بالاخره لپ تاپ AERO 14 OLED Lightweight Creator Laptop مورد انتظار AERO 14 OLED را برای تسهیل چنین جاه طلبی ها عرضه می کند. با وزن لذت بخش 1.49 کیلوگرم، قلب کارگران خلاق، دانشجویان طراحی و کارمندان اداری را مسحور می کند. در ترکیب با طراحی بدون حاشیه 4 طرفه گیگابایت و صفحه نمایش 2.8K QHD+ OLED 16:10، طیف رنگی 100% گسترده DCI-P3 درجه سینما را ارائه می دهد که گواهینامه VESA DisplayHDR™ 600 TrueBlack و همچنین گواهینامه بین المللی را گذرانده است. برای کالیبراسیون رنگ شخص ثالث و استاندارد محافظت از چشم در نور آبی کم. در حالی که اندازه شاسی کاهش یافته بود، حتی یک ذره کیفیت صفحه نمایش به خطر نیفتاد. پردازنده نسل سیزدهم Intel® Core™ i7-13700H و پردازنده نسل دوازدهم i5-12500H موتور خلاقیت را تامین می کند و خروجی را هم در خلاقیت و هم بهره وری تضمین می کند. پلت‌فرم NVIDIA Studio با پشتیبانی از پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA® GeForce RTX™ 4050، کارایی و عملکرد برنامه‌های خلاقانه را افزایش می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هر مکان و هر زمان، وحشی‌ترین رویاهای خود را رها کنند. سازندگان می توانند فوراً الهامات موسیقی را درک کنند یا طرح کسب و کار خود را در پرواز گسترش دهند، زیرا حرفه هنری و خلاقیت آنها آماده است.

با رشد سریع اقتصاد سازندگان، گیگابایت محصولاتی را طراحی می‌کند که برای صنعتگران، طراحان و سازندگان اصلی طراحی شده و سال به سال نوآوری می‌کنند. این بار، جدیدترین لپ‌تاپ 16 اینچی Creator با صفحه نمایش 4K UHD+ OLED 16:10 با قاب نازک 4 وجهی عرضه می‌شود که چندین گواهینامه حرفه‌ای بین‌المللی از جمله کالیبراسیون نمایشگر X-Rite™ 2.0 و گواهی معتبر Pantone® را دریافت کرده است. ، عبور از کالیبراسیون دو رنگ. بنابراین، دقت رنگ نمایشگر به سخت‌ترین دلتا E<1 جهان دست یافته است و حتی می‌توان گزارش عملکرد کالیبراسیون رنگ انحصاری را برای هر لپ‌تاپ به‌طور خودکار تولید کرد. علاوه بر این، صفحه نمایش OLED دارای گواهینامه TÜV Rheinland با نور آبی کم، استانداردهای محافظت از چشم بدون فلیکر و Eyesafe® 2.0 است، زیرا گیگابایت با هر پیکسل از سلامت کاربر مراقبت می کند. شاسی فوق العاده باریک 18 میلی متری نیز رضایت بیشتری را به ارمغان می آورد، در حالی که لوگوی AERO در پوشش با نور کمانی منحصر به فرد تعبیه شده است، حتی زمانی که نور خاموش است، یک انعکاس رنگارنگ کریستالی مانند از زوایای مختلف دیده می شود که کاملاً با رنگارنگی منعکس می شود. از جهان، و همچنین جوهر خلاقیت - گفتن داستان های شگفت انگیز از دیدگاه های مختلف.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر