گیگابایت تایید کرد که مادربردهای Z690، B660 و بعدی اینتل از اورکلاک حافظه AMD EXPO پشتیبانی خواهند کرد.


مادربردهای Z690، B660 و بعدی گیگابایت از حافظه های EXPO پشتیبانی خواهند کرد

16 سپتامبر 2022 – شرکت GIGABYTE TECHNOLOGY Ltd، تولید کننده پیشرو مادربردها، کارت های گرافیک و راه حل های سخت افزاری، امروز اعلام کرد که تمامی مادربردهای Z690، B660 و زیر از حافظه EXPO™ پشتیبانی خواهند کرد. کاربران می‌توانند به راحتی در مادربردهای گیگابایت در تمامی پلتفرم‌ها با حافظه‌های پشتیبانی‌شده AMD EXPO™ یا Intel® XMP از افزایش عملکرد لذت ببرند.

با نمایه های Intel® XMP و AMD EXPO™ داخلی در تنظیمات BIOS، عملکرد آسان را افزایش دهید.

جدیدترین بایوس با پشتیبانی XMP و EXPO گیگابایت Z690، B660 و مادربردهای زیر به زودی در وب سایت رسمی گیگابایت منتشر خواهد شد. لطفا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت توجه کنید.


AMD اخیراً از فناوری جدید EXPO برای حافظه DDR5 بر روی آخرین پلت فرم AM5 خبر داده است که به آسانی حافظه DDR5 را با پروفایل های اورکلاک داخلی برای افزایش عملکرد، درست مانند فناوری XMP، شتاب می دهد. همراه با این فناوری جدید، همه برندهای اصلی ماژول حافظه به ترتیب حافظه های EXPO را منتشر می کنند. گیگابایت منجر به ارائه پشتیبانی از AMD EXPO و Intel® XMP DDR5 بر روی مادربردهای AM5 می‌شود و طراحی نوآورانه را برای پلتفرم Intel® ارائه می‌کند، که کاربران را قادر می‌سازد تا حافظه‌های DDR5 خود را در Z690، B660 و مادربردهای زیر با فعال کردن XMP و XMP سرعت بخشند. EXPO در تنظیمات BIOS برای افزایش عملکرد.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر