گیم پلی بازی ادعایی Grand Theft Auto 6 به صورت آنلاین با GeForce GTX 1080 لو رفت

گفته می‌شود که فیلم‌های فاش شده رابط کاربری جدید، دیالوگ‌های مکان‌دار و همچنین سیستم ستاره‌دار را در زمانی که همه چیز خراب می‌شود نشان می‌دهد. Rockstar هنوز نشت را تأیید نکرده است، اما به محض اینکه این ویدیوها از بین بروند، برای تأیید کافی است.

GTA6 با GTX 1080 لو رفت

در ماه فوریه، Rockstar تایید کرد که آنها در حال توسعه یک قسمت جدید برای سری GTA هستند، پس از 8 سال از عرضه GTAV.

یا یک کلون بسیار پیچیده GTA ساخته شده توسط طرفداران یا اولین لو رفتن از بازی واقعی.

منبع: Resetera از طریق چک دفترچه یادداشت





منبع

[sod off mate im british] گیم پلی لو رفته gta 6 (WOW!) (6053 بازدید)

[Stranger] GTA 6 (Part 3) (2,814 بازدید)

در یوتیوب و Resetera در انجمن‌ها، اکنون می‌توان چندین ویدیو و اسکرین‌شات از بازی جدید در مراحل اولیه توسعه پیدا کرد. این ویدئوها انیمیشن‌های جدید، تعاملات جدید NPC، صحنه‌ای با سرقت در رستوران، تیراندازی پلیس و همچنین یک قهرمان زن جدید را نشان می‌دهد.

همه اینها یا بخشی از یک بازی جدید یا ترولینگ سطح بعدی است که قبلاً هرگز دیده نشده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فیلم‌های فاش شده، بازی GeForce GTX 1080 را با وضوح 720p با HDR غیرفعال نشان می‌دهند. چک دفترچه یادداشت. این یا به این معنی است که فیلم قدیمی است یا اینکه توسعه دهنده در حال بهینه سازی بازی خود برای سخت افزارهای قدیمی است (که در این مرحله بعید به نظر می رسد).

فیلم ادعایی GTA6، منبع: @melzyfn

[Stranger] GTA 6 (Part 2) (3,635 بازدید)

[Stranger] GTA 6 (Part 6) (2,296 بازدید)

فیلم ادعایی GTA6، منبع: @melzyfn

برخی از فیلم ها ابزارهای اشکال زدایی کنسول پلی استیشن را نشان می دهد. توضیحات این ویدئوها ادعا می‌کند که این می‌تواند از یک کارمند سابق که آزمایش‌کننده در Rockstar بوده است، درز پیدا کند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر