کینگستون حافظه سفید FURY Beast و Renegade DDR5 تا سرعت 7200 MT/s را عرضه کرد.

ویژگی ها و مشخصات Kingston FURY Beast DDR5

  • عملکرد سرعت شروع بیشتر: با سرعت شروع تهاجمی در 4800MT/s، DDR5 50 درصد سریعتر از DDR4 است.
  • پایداری بهبود یافته برای اورکلاک: On-die ECC (ODECC) به حفظ یکپارچگی داده ها برای حفظ عملکرد نهایی در حالی که محدودیت ها را فشار می دهید کمک می کند!
  • افزایش کارایی: با افزایش دو برابری بانک‌ها و طول انفجار و دو کانال فرعی 32 بیتی مستقل، مدیریت استثنایی داده‌های DDR5 با جدیدترین بازی‌ها، برنامه‌ها و برنامه‌های کاربردی می‌درخشد.
  • دارای گواهی Intel® XMP 3.0: زمان‌بندی، سرعت و ولتاژ از پیش بهینه‌شده پیشرفته برای عملکرد اورکلاک و ذخیره پروفایل‌های جدید قابل تنظیم توسط کاربر با استفاده از یک PMIC قابل برنامه‌ریزی.
  • دارای گواهینامه AMD EXPO: نمایه های توسعه یافته AMD برای اورکلاک
  • دارای صلاحیت توسط تولید کنندگان برجسته مادربرد در جهان3: تست شده و تایید شده است تا بتوانید با اطمینان روی مادربرد دلخواه خود بسازید و ارتقا دهید.
  • پخش کننده حرارت کم مشخصات: پخش‌کننده‌های حرارتی جدید طراحی شده در سیاه یا سفید، ظاهری جسورانه و عملکرد خنک‌کننده فوق‌العاده را با هم ترکیب می‌کنند.
  • Plug N Play با سرعت 4800MT/s: Kingston FURY Beast DDR5 خود را به بالاترین سرعت ذکر شده مجاز توسط BIOS سیستم به طور خودکار اورکلاک می کند.

کریستی ارنت، مدیر بازرگانی DRAM، کینگستون، گفت: “ما از گسترش ظاهر سری Kingston FURY DDR5 خود با افزودن پخش کننده های حرارت سفید خرسندیم.” همانطور که خلاقیت در جریان است و بازی در حال تکامل است، ما می خواهیم به کاربران خود قدرت دهیم تا ماژول هایی را انتخاب کنند که به بهترین وجه متناسب با سبک فردی آنها باشد.


Kingston FURY ظاهر سری DDR5 را گسترش می دهد

خط حافظه Kingston FURY DDR5 100٪ با سرعت تست شده و با ضمانت مادام العمر محدود و قابلیت اطمینان افسانه ای Kingston پشتیبانی می شود.

ماژول‌های حافظه Kingston FURY DDR5 گزینه‌های بیشتری را برای ساختن سیستمی که بالاتر از بقیه است، در داخل و خارج از بازی با پخش‌کننده‌های حرارت سفید جدید ارائه می‌دهند.

برای سازندگان سیستم و علاقه مندان به رایانه های شخصی DIY که می خواهند عملکرد پلتفرم های نسل بعدی DDR5 خود را به حداکثر برسانند و ظاهر جدیدترین نسخه های رایانه شخصی را تکمیل کنند، Kingston FURY Renegade DDR5 سیستم شما را با تأخیر کم تهاجمی و سرعت فوق العاده تا 7200MT/s افزایش می دهد. چه تولید محتوا، چه انجام چند کار و چه از بین بردن محدودیت ها در بازی، کاربران می توانند از پتانسیل فوق العاده اورکلاک DDR5 به سبک استفاده کنند. باز هم، با FURY CTRL، کاربران می توانند از میان 18 افکت نوری قابل تنظیم برای برجسته کردن پخش کننده های حرارتی براق و آلومینیومی Kingston FURY Renegade DDR5 RGB که اکنون در رنگ های سفید و نقره ای موجود است، انتخاب کنند. موجود در ظرفیت های تک ماژول 16 و 32 گیگابایت و کیت های دو کاناله 2 تا ظرفیت 64 گیگابایت.

FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا – Kingston FURY، بخش با کارایی بالا شرکت Kingston Technology, Inc.، پیشرو جهانی در محصولات حافظه و راه حل های فناوری، امروز از اضافه شدن پخش کننده های حرارت سفید به خط برنده جایزه Kingston FURY DDR5 خود خبر داد. ماژول های حافظه گزینه های بیشتری را برای کسانی که به دنبال ساختن سیستمی هستند که بالاتر از بقیه باشد، در داخل و خارج از بازی ارائه می دهند.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

  • پخش کننده های حرارتی تهاجمی چشم نواز در رنگ سفید
  • نورپردازی پویا و قابل تنظیم RGB با Kingston FURY CTRL
  • گواهی XMP 3.0 اینتل

ویژگی ها و مشخصات Kingston FURY Renegade DDR5

  • طراحی شده برای به حداکثر رساندن عملکرد: Kingston FURY Renegade DDR5 RGB با سرعتی تا 7200MT/s دارای اجزای ممتازی است که توسط مهندسان تنظیم شده اند، برای سازگاری با مادربردهای پیشرو صنعت به شدت تست شده و با 100% تست کارخانه با سرعت برای تجربه اورکلاک بدون دردسر پشتیبانی می شود.
  • روی پتانسیل اورکلاک شدید ضربه بزنید: DDR5 یک دوره کاملاً جدید از فناوری حافظه را آغاز می کند تا اورکلاک شدید را به گزینه ای پایدارتر از نسل های قبلی تبدیل کند. On-die ECC اجزای DRAM قابل اعتمادتری را ارائه می دهد، یک PMIC روی برد قدرت را در زمان و مکان مورد نیاز متعادل می کند، و دو کانال فرعی 32 بیتی مستقل افزایش چشمگیری در کارایی داده برای پردازنده های چند هسته ای ایجاد می کنند.
  • گواهی Intel® XMP 3.0: فناوری Intel Extreme Memory Profile با زمان‌بندی‌ها، سرعت‌ها و ولتاژهای پیشرفته کارخانه و از پیش بهینه‌سازی شده برای عملکرد اورکلاک، اورکلاک را آسان می‌کند. Renegade DDR5 RGB دارای یک PMIC قابل برنامه ریزی برای XMP 3.0 است که از حداکثر دو نمایه قابل تنظیم برای بهینه سازی زمان بندی، سرعت و ولتاژ منحصر به فرد شما که مستقیماً در DIMM ذخیره می شود پشتیبانی می کند.
  • واجد شرایط توسط تولید کنندگان پیشرو مادربرد در جهان: برای مادربرد مورد نظر شما تست شده و قابل اعتماد است تا بتوانید با اطمینان بسازید.
  • طراحی پخش کننده حرارت تهاجمی آلومینیومی: پخش‌کننده‌های حرارتی آلومینیومی مشکی، نقره‌ای و سفید و نقره‌ای جدید با PCB مشکی، دکل شما را خنک نگه می‌دارد تا ظاهر آخرین ساخت رایانه شخصی شما را تکمیل کند.


Kingston FURY Beast DDR5 راه‌حل‌های سرعت عالی و تأخیر کم را ارائه می‌کند تا تجربه شما را به سطح بالاتری از عملکرد برساند، اکنون با طراحی پخش‌کننده حرارت پایین به رنگ سفید برای ترکیب عملکرد خنک‌کننده فوق‌العاده و ظاهری جسورانه. با Plug N Play با سرعت 4800MT/s1 به دنبال ارتقای ساده و آسان باشید یا یک کیت Intel® XMP 3.0 یا AMD EXPO™ Certified انتخاب کنید. Kingston FURY Beast DDR5 RGB به کاربران این امکان را می دهد تا با انتخاب یا سفارشی کردن یکی از 18 افکت داخلی، پر جنب و جوش و خیره کننده RGB2 که همگی با فناوری همگام سازی مادون قرمز ثبت اختراع کینگستون صاف و همخوانی دارند، با ابزار Kingston FURY CTRL™ RGB شخصی سازی بیشتری کنند. . خط Kingston FURY Beast DDR5 سرعتی تا 6000MT/s دارد، در تک ماژول‌های 8، 16 و 32 گیگابایتی، و کیت‌های 2 تا 64 گیگابایتی در دسترس است و کیت‌های 4 تایی ماه آینده عرضه می‌شوند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر