کنسول بازی ONEXPLAYER 2 با پردازنده AMD Ryzen 7 6800U به قیمت 899 دلار، پیش‌فروش‌ها از 18 دسامبر آغاز می‌شود.

ONEXPLAYER 2 از راه اندازی صفحه پیش نمایش خود در وب سایت رسمی خود با اطلاعات دقیق و مشخصات محصول هیجان زده است. ONEXPLAYER 2 برای پیش‌سفارش در Indiegogo از 18 دسامبر 2022 ساعت 16:00 PDT در دسترس خواهد بود. انتظار می رود سفارشات در مارس 2023 انجام و تحویل شوند. قیمت از 899 دلار شروع می شود.

این هفته، One-Netbook جدیدترین محصول خود را به نام ONEXPLAYER 2 معرفی کرد. ONEXPLAYER 2 اولین کنسول 8.4 اینچی با قدرتمندترین چیپست AMD 6800U خواهد بود، چیزی که به طور گسترده توسط دوستداران صفحه نمایش بزرگ پیش بینی می شد. این کنسول مزایای ONEXPLAYER قبلی را با بهترین پیکربندی در کلاس و طراحی ارگونومیک برای یک تجربه بازی همه جانبه حفظ می کند. به عنوان یک کنسول ویندوز، همچنان مزیت خود را نسبت به Steam Deck در بسیاری از عناوین بازی با بهینه سازی بهتر حفظ می کند.

ONEXPLAYER 2 یک کنسول قدرتمند ویندوزی است که به مزایای نسل قبلی خود ادامه می دهد. در قلب دستگاه پردازنده AMD Ryzen™ 7 6800U قرار دارد که نشان داده شده است حتی سخت‌ترین عناوین AAA را به راحتی مدیریت می‌کند. وقتی با گرافیک قدرتمند Radeon 680M ترکیب می‌شود، ONEXPLAYER 2 یک تجربه بازی پایدار و روان را با فریم‌های ثابت در ثانیه تضمین می‌کند. ONEXPLAYER 2 با سخت افزار پیشرفته و عملکرد بهینه خود، استاندارد جدیدی را برای کنسول های بازی قابل حمل تعیین می کند.

جزئیات بیشتر را می توانید در صفحه رویداد مشاهده کنید در وب سایت ONEXPLAYER.


قیمت و در دسترس بودن:

کنترلر قابل جدا شدن برای دو برابر کردن لذت
یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های جدید ONEXPLAYER 2 کنترلر جداشدنی آن است. این امکان را برای انعطاف پذیری و سفارشی سازی بیشتر از نظر نحوه انجام بازی های مورد علاقه مردم فراهم می کند. با برداشتن کنترلرها از روی ONEXPLAYER 2، اکنون می توانید یک صفحه نمایش مستقل جداگانه داشته باشید و کنترلر را به یک دسته بازی سنتی تر برای بازی متصل کنید. همچنین می‌توانید سرگرمی را با دوستان و خانواده در بازی‌های چندنفره محبوب مانند It Takes Two یا Party Animals آینده با کنترلر دوم به اشتراک بگذارید. ONEXPLAYER 2 خود را بیرون بیاورید و بهترین همسرتان را دعوت کنید تا در یک ماجراجویی بازی به شما بپیوندد. کنترل‌کننده جداشدنی همچنین لذت بردن از رسانه را در حین حرکت، چه در کمپینگ، چه در سفر جاده‌ای یا هر جای دیگری آسان می‌کند.
راحتی بیشتر و تجربه همه کاره.

برای دوستداران صفحه نمایش بزرگ

ONEXPLAYER 2 دارای ویژگی هایی است که تجربه کاربر را از همه جنبه ها افزایش می دهد. علاوه بر سخت افزار قدرتمند و کنترلر جداشدنی، ONEXPLAYER 2 به بلندگوهای هارمن مجهز شده است که کیفیت صدای حماسی را برای یک بازی و رسانه واقعا همهجانبه ارائه می کند.
تجربه.

ONEXPLAYER 2 همچنین دارای طراحی کاربرپسندتر است، از جمله پایه پشتی برای مشاهده آسان، دسترسی با یک لمس به حالت TURBO و سازگاری با صفحه کلید مغناطیسی قابل جابجایی و قلم دست خط اصلی در سطح 4096. ONEXPLAYER 2 حتی با قلم های محبوبی مانند SurfacePen مایکروسافت سازگار است و انعطاف پذیری و سفارشی سازی بیشتری را برای کاربران ارائه می دهد. چه در بازی و چه در حال کار، مردم به راحتی می توانند آن را با شما ببرند و کار را در حال حرکت انجام دهند.

مشخصات ONEXPLAYER 2

به طور کلی، ONEXPLAYER 2 یک کنسول بازی همه کاره و قدرتمند است که تجربه بازی، تجارت و رسانه واقعا استثنایی را ارائه می دهد.


One-Netbook از نسل بعدی ONEXPLAYER با کنترل قابل جدا شدن برای سال 2023 رونمایی کرد

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

با وجود اندازه صفحه نمایش بزرگتر، ONEXPLAYER 2 دارای دستگیره بازطراحی شده ای است که راحت تر از نسل اول است. دسته دارای یک انحنا است که به طور طبیعی در دست قرار می گیرد و یک دستگیره راحت و مطمئن برای جلسات طولانی بازی فراهم می کند. این طراحی بهبود یافته، راحتی و کنترل بیشتری را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد روی بازی تمرکز کنید و از تجربه‌ای فراگیرتر لذت ببرید. علاوه بر ارگونومی مانند چیدمان دکمه یا ماشه خطی، ONEXPLAYER 2 همچنین دارای آخرین فناوری جوی استیک هال بر اساس بازخورد
گیمرها

مشخصات قدرتمند

ONEXPLAYER 2 دارای صفحه نمایش خیره کننده 8.4 اینچی Full-HD IPS با رزولوشن 2560 در 1600 است که تجربه بازی همهجانبه ای را ارائه می دهد. بر اساس تحقیقات بازار، تعداد زیادی از بازیکنان به صفحه نمایش های بزرگتر روی کنسول های دستی ترجیح می دهند و ONEXPLAYER 2 با ارائه اندازه صفحه نمایش بزرگتر از رقبای خود در رده 7 اینچی به این تقاضا پاسخ می دهد.

Vancouver & Shenzhen – 15 دسامبر 2022. – با بازخورد مثبت گیمرها، One-Netbook Technology، شرکت پیشرو در دستگاه‌های محاسباتی قابل حمل، اکنون تجربه بازی کاربران را به سطح بالاتری خواهد رساند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر