کرک پردازنده گرافیکی Radeon توسط درایورها ایجاد نشده است، شرایط ذخیره سازی و رمزنگاری مقصر هستند

با این حال، مسئله اصلی این واقعیت نبود که آنها برای ماینینگ استفاده می شدند، زیرا بسیاری از کارت های پست ماینینگ هر روز توسط گیمرها در سراسر جهان استفاده می شوند. این شرایط مرطوبی است که این کارت ها در آن نگهداری می شدند، که ممکن است در وهله اول دلیل این مشکل بوده باشد. افزایش رطوبت هوا مطمئناً ممکن است روی هر یک از این کارت ها تأثیر بگذارد.

پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon RX 6000، منبع: KrisFix

پس از یک نظرسنجی کوتاه در بین مشتریان آسیب‌دیده، کریس‌فیکس تشخیص داد که احتمالاً نوع بار کاری نیست که کارت‌ها را شکسته است، زیرا هر مشتری متفاوت از کارت استفاده می‌کند. با این حال، وجه مشترک آنها رانندگان بود. هر یک از کارت ها از آخرین نسخه موجود در آن زمان استفاده می کردند.

ویدئو بسیار طولانی است، اما روند کامل یافتن علت احتمالی را نشان می دهد. روش و مراحل تست به تفصیل ارائه شده است. با این حال، این باید یک ویدیوی بسیار آموزشی برای بسیاری از علاقه مندان به GPU بدون توجه به آنچه کشف شده است باشد.

این درایورها نیست، بلکه استخراج کریپتو و رطوبت هوا است

منبع:

پردازنده گرافیکی AMD Navi 21 کرک شده منبع: KrisFix

KrisFix فراهم می کند به روز رسانی برای افزایش غیرمعمول خرابی های گرافیکی Radeon RX 6000 در مرکز تعمیر آنها.

خلاصه داستان این است که بالاخره راننده نبود. همانطور که مشخص است، کارت‌های گرافیکی که به کریس‌فیکس ارسال شده‌اند یک ویژگی مشترک دیگر نیز داشتند که قبلاً ذکر نشده بود. بسیاری از این کارت‌ها توسط همان فروشنده ظرف دو هفته فروخته شد، با این ظن قوی که این کارت‌ها قبلاً برای استخراج رمزنگاری استفاده می‌شدند.

چنین نتیجه‌گیری‌هایی پس از انجام 150 ساعت آزمایش با کارت‌های متعدد، از جمله AMD MBA (ساخته شده توسط AMD) و طرح‌های سفارشی به اشتراک گذاشته شد. این تست ها پاسخ های زیادی را ارائه نکردند، اما یک نظرسنجی دقیق تر در بین مشتریان قطعا جواب داد.

[KrisFix-Germany] این چیزی است که ما پیدا کردیم، 150 ساعت آزمایش – AMD 6000 Series #krisfixgermany #gpurepair (6132 بازدید)





منبع

در آخرین ویدئو از خدمات تعمیر پردازنده‌های گرافیکی آلمان، افزایش ناگهانی کارت‌های گرافیک Radeon RX 6000 گزارش شد. هیچ چیز خارق‌العاده‌ای در مورد این کارت‌ها وجود نداشت که توضیح دهد چرا همه آنها پس از چند روز شکست خوردند. به همین دلیل است که کریس اولین ویدیو را ساخت تا از جامعه بیشتر بیاموزد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر