کارت گرافیک ACER Arc A380 Predator در آمازون نمایش داده می شود

اگرچه این کارت بخشی از سری بازی های Predator است، اما به هیچ وجه یک کارت بازی نیست. با این حال، ثابت شده است که A380 برای بارهای کاری مختلف رمزگشایی و رمزگذاری ویدیو مفید است، بنابراین به عنوان یک کارت همراه برای پخش یا ضبط کاملاً منطقی است. توضیحات محصول عمدتاً بر روی رمزگشایی ویدیو، شتاب هوش مصنوعی و پشتیبانی از ردیابی پرتو متمرکز است.

A380 از ایسر به تازگی در فروشگاه رسمی ایسر در تاریخ پیدا شده است آمازون. در مقایسه با A770، در این مدل کولر BiFrost وجود ندارد و کانکتور برق نیز وجود ندارد.

منبع: فروشگاه آمازون ایسر از طریق @momomo_us







منبع

این مدل دارای طراحی دو شیار با فن تک دمنده است. سه کانکتور نمایشگر (2x DP و 1x HDMI) با استاندارد ناشناخته ارائه می دهد. ایسر به جای اضافه کردن یک صفحه پشتی، تابلو را با لوگوهای بی‌شماری Predator رنگ آمیزی کرد که یک اقدام جالب برای صرفه جویی در هزینه است.

Arc A380 Predator، منبع: Acer

A380 مبتنی بر پردازنده گرافیکی کامل ACM-G11 با 8 هسته Xe است. این مدل به طور خاص 6 گیگابایت حافظه GDDR6 و تنها گذرگاه حافظه 96 بیتی ارائه می دهد. پیشنهاد در آمازون قیمت یا تاریخ انتشار ندارد، اما همیشه می توانید کارت را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

ایسر یک کارت گرافیک دیگر از نوع blow را به مجموعه گرافیکی گسسته دسکتاپ خود اضافه می کند.

Arc A380 Predator، منبع: Acer

Acer A380 کانکتور برق ندارد

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر