کارت گرافیک پیش تولید اینتل ARC (A310?) ظاهر شد و بسیار کوچک است

عکسی از پردازنده گرافیکی Intel Arc هنوز دیده نشده توسط Alexey “Unwinder” Nikolaychuk ارسال شده است که بیشتر با ابزارهای اورکلاک RivaTunter/MSI Afterburner برای کارت های گرافیک شناخته می شود. ظاهراً یک کارت گرافیک Arc پیش تولید را نشان می دهد که برای توسعه دهندگانی مانند Alexey در نظر گرفته شده است.

منبع: Alexey Nikolaychuk via ایلیا کورنیچوک







منبع این واحد پیش‌تولید A310 شبیه هیچ نمونه اولیه، مرجع یا مدل سفارشی‌ای نیست که تاکنون دیده شده است. مدل‌های مبتنی بر GPU ACM-G11 معمولاً دو شیار با یک فن بزرگ یا دو فن مانند GUNNIR Photon هستند که اکنون برای بررسی استفاده می‌شود.

اگرچه این کارت گرافیک فوق‌العاده کوچک است و به راحتی کمتر از نصف طول کارت گرافیک MSI RTX 3090 Ti SUPRIM با طول 34 سانتی‌متر است. در واقع، اندازه این پردازنده گرافیکی Arc نشان‌دهنده بخش عملکردی است که این کارت در آن رقابت می‌کند، که سطح ابتدایی است. کارت‌های AMD Radeon RX 6400 و NVIDIA GeForce GTX 1630 همگی در طرح‌های با مشخصات پایین یا تک اسلات نیز موجود هستند.

کارت گرافیک Intel Arc A380 در مقابل MSI RTX 3090 Ti SUPRIM X منبع: Alexey Nikolaychuk

Intel Arc Alchemist فقط کوچکتر است، اولین عکس A310؟

این نمونه خاص از یک محصول نهایی دور است، بنابراین ممکن است مانند یک کارت مرجع به نظر برسد، اما قطعا اینطور نیست. الکسی می‌گوید کفن خنک‌کننده به صورت سه بعدی پرینت شده است و زمان زیادی طول کشید تا رسید. این یک طراحی کم حاشیه با فن های دوگانه است.

کارت های گرافیک Intel Arc A380 منبع: Intel, MLID, MyDrivers

این عکس به صورت عمومی در دسترس نیست، اما توسط ایلیا از PRO Hi-Tech به اشتراک گذاشته شده است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر