کاربران آیفون پس از تعمیرات شخص ثالث، ویژگی های True Tone را از دست نخواهند داد

کاربران آیفون پس از تعمیرات شخص ثالث، ویژگی های True Tone را از دست نخواهند داد

اپل بالاخره برخی از محدودیت‌ها را برای تعمیرات شخص ثالث کاهش می‌دهد. این غول فناوری در آخرین مقاله خود گفت: ، که پشتیبانی نرم افزاری را به باتری های جایگزین شخص ثالث و نمایشگرهای نصب شده در آیفون ها در اواخر امسال گسترش خواهد داد. این بدان معناست که True Tone و داده‌های سلامت باتری را برای کاربران آیفونی که تعمیرات شخص ثالث را دریافت می‌کنند، غیرفعال نمی‌کند.

اگر نمی‌دانید True Tone چیست، این قابلیتی است که تعادل رنگ سفید صفحه نمایش آیفون را مطابق با محیط شما تنظیم می‌کند. در حال حاضر، اگر iOS تشخیص دهد که صفحه نمایش جایگزین شخص ثالث را نصب کرده اید، اپل آن ویژگی را غیرفعال می کند. دیگر متحمل این ضرر نخواهید شد زیرا این شرکت «به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا True Tone را با قطعات شخص ثالث برای بهترین عملکردی که می‌توان ارائه کرد فعال کنند» اواخر امسال. با این حال، اشاره کرد که True Tone ممکن است رنگ‌های دقیق را نمایش ندهد یا عملکرد خوبی نداشته باشد، زیرا نمایشگرهای شخص ثالث همیشه با سخت‌افزار اپل ژل نمی‌شوند، بنابراین می‌توانید آن را غیرفعال کنید اگر صفحه نمایش آن‌طور که انتظار دارید کار نمی‌کند. .

در مورد باتری های جایگزین شخص ثالث، اپل معیارهای سلامت آنها را نشان می دهد اما به کاربران اطلاع می دهد که قادر به تأیید آنها نیست. این شرکت می گوید که یک تجزیه و تحلیل داخلی نشان می دهد که باتری های دست دوم با معیارهای دستکاری شده گاهی اوقات به عنوان نو فروخته می شوند و معیارهای آیفون حداکثر ظرفیت را 100 درصد نشان می دهد، حتی اگر وضعیت فعلی باتری منعکس کننده آن نباشد.

اپل سابقه طولانی در دشمنی با تعمیرکاران شخص ثالث آیفون دارد، اما کم کم به روی آنها باز می شود. در سال 2022، تعمیر آیفون 14 پس از عرضه آسان تر شد، اما تعمیر صفحه نمایش های اصلی شکسته برای فروشندگان شخص ثالث دشوار شد. در ماه آوریل اعلام کرد که با آیفون 15 و مدل های جدیدتر.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع