پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 «قیمت‌های پایین جدید» رسمی را در فروشگاه اینترنتی AMD دریافت کردند

AMD Ryzen 7000 کاهش قیمت قابل توجهی را در فروشگاه اینترنتی رسمی دریافت می کند

قیمت گذاری جدید Ryzen 7000، منبع: AMD

فروشگاه اینترنتی رسمی AMD:

AMD پردازنده های دسکتاپ Zen4 را تا 125 دلار (7950X) تخفیف داده است. این یک تخفیف هنگفت برای آخرین سری پردازنده‌های AMD است که معمولاً پس از عرضه محصول تا این حد دیده نمی‌شود. با این حال، AMD عمدتاً به دلیل قیمت بسیار بالای مادربردهای AMD AM5 که برای Ryzen 7000 مورد نیاز است، برای فروش موجودی با مشکل مواجه است.

AMD اکنون همان قیمت‌هایی را برای پردازنده‌های دسکتاپ Zen4 خود با Newegg و Amazon در وب‌فروشگاه رسمی خود در ایالات متحده اعمال کرده است.

منبع: AMD





منبع

به نظر می رسد هر چهار پردازنده در همه خرده فروشی هایی که بررسی کردیم موجود هستند. به نظر می رسد که AMD در تلاش است تا قبل از اینکه اینتل سیزدهمین سری Core non-K خود را در ژانویه عرضه کند، موجودی را افزایش دهد. با این حال، گفته می شود که AMD در سال آینده سه پردازنده جدید غیر X را معرفی خواهد کرد. یک چیز واضح است، هر چه تعداد پردازنده‌های مرکزی بیشتر باشد، فروش مدل‌های پریمیوم سخت‌تر خواهد بود.

مشخصات AMD Ryzen 7000
VideoCardz.com هسته ها / موضوعات ساعت پایه/تقویت کننده TDP حافظه پنهان (L2+L3) قیمت راه اندازی
(دلار آمریکا)
قیمت فعلی (دلار آمریکا)
AMD Ryzen 7000 Zen4 “Raphael”
Ryzen 9 7950X
Ryzen 9 7900X
Ryzen 7 7700X
Ryzen 5 7600X

نکته جالب در مورد پیشنهاد خود AMD این است که تخفیف به عنوان “قیمت پایین جدید” نشان داده شده است، اگرچه فروشگاه محصولات همچنین به “تخفیفات قبل از جمعه سیاه” اشاره کرده است. با این حال، به جای گفتن “قیمت کمتر” به مصرف کنندگان گفته می شود که اینها هستند جدید قیمت. بنابراین، ممکن است فرض کنیم که این کاهش قیمت دائمی در سری Ryzen 7000 است.

آمازون آمریکا:

این شرکت اکنون دیگر خرده‌فروشان بزرگی را دنبال کرده است که برای اولین بار سری Ryzen 7000 رومیزی را با قیمت‌های بسیار پایین‌تری عرضه کردند. این تخفیف برای هر چهار SKU Ryzen 7000 اعمال می شود که کمتر از دو ماه پیش عرضه شدند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر