پردازنده‌های گرافیکی Arc اینتل برای بازی‌های DirectX 9، عملکرد CS:GO را تا 1.8 برابر سریع‌تر افزایش می‌دهند.

نکته مهم این است که اینتل هنوز لایه های ترجمه DX12/DX9 را حذف نکرده است. برخی از بازی ها از یک پیاده سازی بومی DX9 API استفاده می کنند در حالی که برخی از یک رویکرد قدیمی تر استفاده می کنند. به این ترتیب اینتل می تواند روی بهینه سازی درایورهای بازی های خاص تمرکز کند و همچنان بهترین عملکرد را برای هر عنوان ارائه دهد.

نکته مهم، به روز رسانی Intel DX9 همچنین صدک 1% کندترین فریم ها را بهینه می کند. طبق گفته اینتل، تا 2.3 برابر بهبود یافته است. این بدان معناست که زمان‌بندی فریم‌ها اکنون ثابت‌تر است و گیم‌پلی باید روان‌تر باشد.

به روز رسانی Arc Alchemist DX9، منبع: اینتل

به روز رسانی Arc Alchemist DX9، منبع: اینتل

می توانید آخرین درایور را از اینجا دانلود کنید.

پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc A7 کمتر از دو ماه پیش به بازار عرضه شدند. در ابتدا، معماری مجبور بود برای پشتیبانی از بازی‌های قدیمی‌تر DX9 به لایه‌های ترجمه API گرافیکی تکیه کند. برخی از بازی های بسیار محبوب ورزش های الکترونیکی هنوز از این API استفاده می کنند، مانند CS:GO که بخشی از مسابقات اینتل Extreme Master است. این بدیهی است که اینتل را متقاعد کرده است که روی بهبودهای DX9 تمرکز کند، و نه فقط آخرین APIهای گرافیکی.

امروز اینتل یک افزایش عملکرد خوب را برای برخی از بازی‌های DX9 اعلام کرده است.

[Intel Graphics] Intel Arc Graphics | به روز رسانی عملکرد DirectX 9 (2554 بازدید)

اینتل اکنون با بازی‌های DX9 روی پردازنده‌های گرافیکی Arc تا ۱.۸ برابر سریع‌تر است

به روز رسانی DX9 با جدیدترین درایور Arc GPU 3953 و جدیدتر ارائه می شود. این تقویت DirectX9 نه تنها برای GPUهای دسکتاپ Alchemist، بلکه برای گرافیک های موبایل نیز ارائه می شود. اینتل ادعا می‌کند تا 1.03 تا 1.79 برابر برای بازی‌های DX9 افزایش می‌یابد، با مهم‌ترین ارتقای عملکرد به CS:GO در رزولوشن‌های 1080p و 1440p.

منبع: اینتل





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر