پخش NVIDIA اکنون می تواند چشمان شما را عمیقاً جعلی کند

چنین فناوری فقط نگاهی اجمالی به آنچه در زمینه در حال ظهور ویدیوهای جعلی عمیق است. محققان و علاقه مندان به طور یکسان راهی برای تغییر ظاهر و صدای خود به طور کامل پیدا کرده اند و اغلب وانمود می کنند که افراد مشهور هستند. در چنین حالتی آموزش مدل هوش مصنوعی مورد نیاز است. در اینجا NVIDIA مدل هوش مصنوعی خود را برای تقلید از «میلیون‌ها رنگ چشم و ترکیب نور» آموزش داده است.

منبع: NVIDIA از طریق TheVerge





منبع

فناوری تماس چشمی NVIDIA، منبع: NVIDIA

این فناوری نه تنها مکان خیره شدن اسپیکر را کنترل می کند، بلکه رنگ چشم را نیز کپی می کند و از پلک زدن او اطمینان حاصل می کند. این کار را به طور خودکار در حین ضبط انجام می دهد و آنقدر به آرامی انجام می دهد که بینندگان متوجه نشوند.

[Pixelated Pine] نسخه نمایشی تماس چشمی پخش Nvidia (7881 بازدید)

تازه های NVIDIA Broadcast 1.4.0

  • جلوه جدید – تماس چشمی (بتا): چشم‌های گوینده را برای شبیه‌سازی تماس چشمی با تخمین و همسو کردن نگاه با دوربین تغییر می‌دهد.
  • New Effect – Vignette: جلوه لنز را با تیره کردن گوشه های کادر برای جلوه زیبایی شبیه سازی می کند.
  • جلوه های پس زمینه مجازی به روز شده (تار، جایگزینی، حذف). افکت به روز شده از اطلاعات زمانی برای بهبود کیفیت و ثبات تقسیم بندی استفاده می کند.
  • بهبود برنامه:
  • گزینه های جدید برای Mirroring Camera Preview و گرفتن عکس های فوری سلفی.
  • نکات ابزار برای دسترسی بهتر اضافه شده است.
  • اگر دستگاه دوربین انتخاب شده به عنوان ورودی در برنامه دیگری استفاده می شود و کاربر تلاش می کند دستگاه مجازی دوربین NVIDIA را نمایش دهد، برنامه به جای یک قاب خاکستری، نماد دوربین در حال استفاده را نشان می دهد.

این فناوری توسط Gerardo Delgado (مدیر خط تولید در NVIDIA Studio) به نمایش گذاشته شد، اما نسخه نمایشی بهتری توسط ویرایشگر The Verge، میچل کلارک با حرکت بسیار بیشتر وجود دارد:

فناوری NVIDIA اطمینان حاصل می کند که هرگز تماس چشمی را از دست نمی دهید

آخرین نسخه پخش NVIDIA اکنون زنده است. این یک افکت جدید اضافه می کند که نگاه را روی دوربین تراز می کند.

سازندگان محتوا اکنون می توانند اسکریپت ها را بخوانند در حالی که فناوری NVIDIA اطمینان حاصل می کند که آنها به دوربین نگاه می کنند. افکت Eye Contact در پشته نرم افزار Broadcast، یک جعبه ابزار ویژه برای افرادی که ویدیوهای خود را ضبط می کنند، پیاده سازی شده است.

کنترل چشم باید در میان سخنرانان و سازندگان محتوا که خود را هنگام خواندن فیلمنامه ضبط می کنند، استفاده کند. مصاحبه شغلی با یادداشت‌هایی که روی دیوار چسبانده شده یا به دانش‌آموزان در حین بازی روی صفحه نمایش دیگر آموزش می‌دهند نیز نباید مشکلی ایجاد کند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر