پالیت Maker Project را معرفی کرد، صفحات سفارشی قابل چاپ سه بعدی برای پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 40 GamingPro

اگر شما صاحب یک چاپگر سه بعدی و پردازنده گرافیکی Palit GamingPro هستید، ممکن است این موضوع جالبی باشد.

پالیت متوجه شد که نوآوری نباید در میز طراح شرکت متوقف شود، بلکه به کاربران فرصتی بدهد تا خودشان ایده های جدید را کشف کنند. همزمان با عرضه کارت گرافیک RTX 4070 Ti، پالیت پروژه Maker خود را معرفی کرد.

منبع:

مدل‌های سه بعدی سفارشی برای پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 Gaming Pro، منبع: Palit

طراحی کارت گرافیک در طول سال ها تکامل یافته است، تا جایی که احتمالاً همه چیز را دیده ایم. طراحی الهام گرفته از انیمه، روکش‌های رنگارنگ، فن‌های قابل جابجایی یا قابل اتصال، یا حتی طرح‌های غیرفعال چهار شیار.

Maker Project کتابخانه ای از مدل های سه بعدی برای پردازنده های گرافیکی GamingPro است. کاربران می توانند مدلی را برای صفحه جلویی که با هر یک از کارت های GamingPro (و متأسفانه فقط GPU های GamingPro) مطابقت دارد، دانلود کنند. چنین چاپ هایی را می توان به راحتی به کارت متصل کرد و طرح موجود را پوشش داد.

آنچه در ویدیو گفته نشده است این است که آیا چنین تغییراتی بر گارانتی تأثیر می گذارد یا خیر. ما با پالیت تأیید کرده‌ایم که تا زمانی که فقط این چهار پیچ (تصویر زیر) برداشته شوند، گارانتی باطل نخواهد شد. طبیعتاً کولر نباید به طور کامل جدا شود. علاوه بر این، برای هرگونه ادعای RMA، کاربران باید GPU را به حالت اولیه که چگونه ارسال شده است، برگردانند.

قرار دادن پیچ روی پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 Gaming Pro، منبع: Palit

Palit از گیمرها می‌خواهد که پردازنده‌های گرافیکی خود را حتی بیشتر سفارشی کنند

مدل‌های سه بعدی سفارشی برای پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 Gaming Pro، منبع: Palit

Palit حتی برای کاربرانی که چاپگرهای کوچک‌تر دارند، مدل‌های سه بعدی جداگانه‌ای دارد، فقط در صورتی که نیاز به چاپ دو قطعه جداگانه داشته باشند. این مدل ها را می توان تغییر داد و بعداً رنگ آمیزی کرد. گزینه دوم در زیر ارائه شده است، کارت برای کپی کردن طرح Cyberpunk 2077 به رنگ زرد رنگ شده است. در سمت راست یک مدل سه بعدی برای گودزیلا، یک مدل سه بعدی Palit که برای آخرین نسل GPU Gaming Pro طراحی شده است.

Palit یک صفحه اختصاصی به Maker Project دارد که از طریق آن در دسترس است این لینک.

مدل‌های سه بعدی سفارشی برای پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 Gaming Pro، منبع: Palit

[PalitMedia] پالیت ساز | طراحی سفارشی را به GeForce RTX 4070 Ti GamingPro اضافه کنید | PC DIY | چاپ سه بعدی | PC Mod (2,184 بازدید)





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر