پاتریوت از حافظه DDR5 Viper Extreme 5 تا 8000 MT/s رونمایی کرد.

با Viper Elite 5، به نظر می‌رسد VIPER GAMING برای بازار اصلی گیمرهایی که فرکانس‌هایی تا 6200 مگاهرتز ارائه می‌دهند جذاب باشد. مدل‌های Viper Elite 5 در ابتدا در فرکانس‌های 5600، 6000 و 6200 مگاهرتز عرضه می‌شوند و دارای پروفایل‌های تنظیم‌شده Intel XMP و AMD EXPO هستند. VIPER GAMING ارائه خواهد کرد
Viper Elite 5 در ظرفیت های 8 گیگابایت تا 64 گیگابایت. بسته بندی تکی و کیت در دسترس خواهد بود. افعی
ماژول‌ها و کیت‌های Elite 5 در هر دو نوع RGB و غیر RGB عرضه می‌شوند تا هر زیبایی‌شناسی ساخت را به خود جلب کنند.

VIPER GAMING توسط PATRIOT MEMORY عرضه آتی دو مدل حافظه عملکرد DDR5 جدید را اعلام کرده است: خط تولید عملکرد فوق العاده Viper Xtreme 5 و خط عملکرد اصلی Viper Elite 5. همراه با این مدل‌های جدید، VIPER GAMING خط پرچم‌دار Viper Venom DDR5 خود را نیز به‌روزرسانی می‌کند تا سرعت‌های بالاتر جدید و مدل‌های منتخب با پشتیبانی AMD EXPO را شامل شود. همه این مدل‌های جدید برای اولین بار در نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه به نمایش گذاشته می‌شوند و برنامه‌هایی برای اعلام تاریخ عرضه در آینده نزدیک وجود دارد.

Viper Xtreme 5


VIPER GAMING خط حافظه عملکرد DDR5 جدیدی را معرفی کرد

تاریخ عرضه Viper Elite 5 پس از نمایشگاه CES 2023 اعلام خواهد شد.

Viper Venom DDR5

با Viper Xtreme 5، به نظر می رسد VIPER GAMING برای بازار شدیدتر گیمرها و اورکلاکرها جذاب باشد. مدل‌های Viper Xtreme 5 در ابتدا در فرکانس‌های 7600 مگاهرتز، 7800 مگاهرتز و 8000 مگاهرتز عرضه می‌شوند و دارای پروفایل‌های XMP تنظیم‌شده خواهند بود. VIPER GAMING کیت های Viper Xtreme 5 را ارائه می دهد
ظرفیت از 16 گیگابایت تا 64 گیگابایت. ماژول‌ها و کیت‌های Viper Xtreme 5 در هر دو نوع RGB و nonRGB عرضه می‌شوند تا هر زیبایی‌شناسی ساخت را به خود جلب کنند.

با جدیدترین مدل‌های Viper Venom، VIPER GAMING به نظر می‌رسد برای بازار علاقه‌مندان به گیمرهایی که فرکانس‌های تا ۷۴۰۰ مگاهرتز را ارائه می‌کنند، جذاب باشد. مدل‌های منتخب Viper Venom از 5200 مگاهرتز تا 6200 مگاهرتز دارای پروفایل‌های تنظیم‌شده Intel XMP و AMD EXPO هستند. VIPER GAMING کیت‌های Viper Venom را در ظرفیت‌های 16 تا 64 گیگابایت ارائه می‌کند. ماژول‌ها و کیت‌های Viper Venom در هر دو نوع RGB و غیر RGB عرضه می‌شوند تا هر زیبایی‌شناسی ساخت را به خود جلب کنند.
تاریخ عرضه جدیدترین مدل‌های Viper Venom DDR5 پس از نمایشگاه CES 2023 اعلام خواهد شد.


Viper Elite 5

تاریخ عرضه Viper Xtreme 5 پس از نمایشگاه CES 2023 اعلام خواهد شد.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع VIPER GAMING خط حافظه عملکرد DDR5 جدیدی را معرفی کرد

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر