وب کم بعدی شما می تواند یک دوربین Game Boy باشد

Menu

دوربین های گوشی و لپ تاپ داخلی خود را فراموش کنید. وب کم بعدی شما می تواند دوربین Game Boy قدیمی شما باشد. تیمی (نوعی) که این ابزار جانبی را به عصر مدرن می آورد Epilogue است. این شرکت اپراتور GB را می‌سازد که به افراد امکان می‌دهد کارتریج‌های اصلی Game Boy، Game Boy Advance و Game Boy Color را روی رایانه شخصی فعلی یا Steam Deck بازی کنند.

امروز، Epilogue اعلام کرد که در حال کار بر روی به‌روزرسانی است که دوربین Game Boy را به یک وب‌کم تبدیل می‌کند، اما یک تجربه فازی، لو-فای و 16 کیلوپیکسلی. جادو از طریق برنامه شبیه ساز Playback که اپراتور GB را نیرو می دهد اتفاق می افتد.

این شرکت گفت: “ما اکنون یک فید زنده از دوربین Game Boy داریم، اما هنوز باید برخی چیزها را به خوبی تنظیم کنیم و گزینه های پیکربندی را مجاز کنیم.” ما می‌خواستیم این به‌روزرسانی را به اشتراک بگذاریم، زیرا دیدن آن در نهایت کار هیجان‌انگیز بود، و (ما) نمی‌توانیم منتظر باشیم که همه با آن سرگرم شوند. این بدترین و بهترین وب‌کمی است که تا به حال داشته‌اید.»

قبلاً شاهد تطبیق دوربین Game Boy و حتی سخت افزار آن بودیم. با توجه به اینکه نسخه اصلی Game Boy در حال حاضر بیش از 2017 است، شگفت انگیز است که سخت افزار همچنان الهام بخش تجربیات عجیب و خلاقانه است.

منبع