نینتندو Switch OLED The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Edition را معرفی کرد

نینتندو Switch The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Edition را معرفی کرد

Nintendo Switch – مدل OLED – سیستم The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Edition، با طراحی خاص از بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، در 28 آوریل عرضه می شود!* با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 359.99 دلار موجود است. این نسخه جدید شیک دارای طراحی است که در بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، از جمله Hylian Crest از سری Legend of Zelda در جلوی داک دیده می‌شود.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، سخت افزار جدید و دو لوازم جانبی مضمون، همگی برای پیش خرید در دسترس هستند. لطفاً برای جزئیات بیشتر با خرده فروش محلی خود تماس بگیرید.

Nintendo Switch – مدل OLED – The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Edition در 28 آوریل عرضه می شود

به علاوه، دو لوازم جانبی – یک کنترلر Nintendo Switch Pro (MSRP 74.99 دلار) و یک کیف حمل Nintendo Switch (MSRP $24.99) که هر دو با طرح‌هایی از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هستند – به طور جداگانه در 12 می، روز بازی عرضه می‌شوند. راه اندازی می کند. سخت افزار جدید و این لوازم جانبی افسانه ای جدید در یک ارائه جدید معرفی شدند که سازنده سری Eiji Aonuma در حال نمایش گیم پلی جدید عنوان آینده است.

منبع: آستانه





منبع

تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود، هیچ تغییری برای این نسخه ویژه سوییچ اعمال نشده است. این گوشی به همان صفحه نمایش ۷ اینچی OLED مجهز شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین دارای یک ایستگاه اتصال با موضوع Zelda با حالت تلویزیون خواهد بود.

نسخه ویژه کنسول محبوب سوییچ در 28 آوریل عرضه خواهد شد. این نسخه طبق اطلاعات رسمی 359.99 دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی با طراحی سفارشی با تم زلدا و بر اساس مدل جدیدتر OLED عرضه می شود.

این شرکت در حال کار بر روی لوازم جانبی با مضمون زلدا است، مانند یک کنترلر جدید Pro یا یک کیف حمل. نینتندو تأیید می کند که لوازم جانبی جدید در تاریخ 12 می با قیمت 74.99 دلار و 24.99 دلار عرضه می شود.

نسخه جدید یک کنسول OLED ماه آینده عرضه خواهد شد.

در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، شما مسیر خود را از طریق مناظر گسترده Hyrule و جزایر اسرارآمیز شناور در آسمان های وسیع بالا تعیین خواهید کرد. این سفر متعلق به شماست که در این دنباله برای The Legend of Zelda: Breath of the Wild، یک ماجراجویی حماسی در سراسر زمین و آسمان هایرول بسازید. در دنیایی که تخیل شما تقویت می شود، باید از قدرت توانایی های جدید لینک برای مقابله با نیروهای بدخواه که پادشاهی را تهدید می کنند استفاده کنید.


نسخه جدید OLED نینتندو سوییچ به عنوان بخشی از نمایشگاه جدید Legend of Zelda: Tears of the Kingdom معرفی شد. این شرکت یک گیم پلی 10 دقیقه ای را معرفی کرده است که قابل مشاهده است اینجا.


«پایان بیانیه مطبوعاتی»

سیستم نینتندو سوییچ – مدل OLED دارای صفحه نمایش پر جنب و جوش OLED 7 اینچی، پایه قابل تنظیم گسترده، یک داک با درگاه LAN سیمی (کابل LAN به طور جداگانه فروخته می شود)، 64 گیگابایت حافظه داخلی، که بخشی از آن برای استفاده در اختیار کاربران قرار گرفته است. سیستم و صدای پیشرفته در حالت دستی و رومیزی. سیستم نینتندو سوییچ – مدل OLED را می توان در سه حالت پخش کرد: حالت تلویزیون، پخش در تلویزیون در حالی که سیستم متصل است. حالت دستی، زمانی که کنترل‌کننده‌های Joy-Con برای بازی قابل حمل متصل هستند. و حالت رومیزی برای جلسات بازی چند نفره در حال حرکت. این ویژگی‌های چند منظوره برای مکان‌هایی که ماجراجویی‌های حماسی شما ممکن است شما را در بازی یا زندگی ببرد، مناسب هستند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر