نمونه اولیه کارت گرافیک NVIDIA GeForce سری RTX 4090 به تصویر کشیده شده است.

حدس دیگری می تواند باشد سری MSI SUPRIM، با طراحی مستطیلی مشابه اما پره های فن کمتر. از طرف دیگر، این می تواند یک نمونه اولیه برای ASUS TUF، اما شخصاً به کارت MSI متمایل می شوم.

منبع: @greymon55







منبع

عکس توسط @greymon55، که ادعا می کند این کارت گرافیک مبتنی بر NVIDIA AD102 است. این طراحی عظیم ظاهراً نمونه اولیه GPU نسل بعدی NVIDIA است. واضح است که این طرح نهایی نیست.

پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4090 دارای 16384 هسته CUDA و 24 گیگابایت حافظه GDDR6X است. طراحی برد بسیار شبیه به سری NVIDIA RTX 3090 Ti خواهد بود، به همین دلیل است که برخی از شرکای برد ممکن است فقط تغییرات زیبایی را در طراحی های موجود خود (که اتفاقاً فقط چند ماه از عمر آنها می گذرد) ارائه دهند. تنها تفاوت عمده برای طراحی خنک کننده پردازنده گرافیکی سری RTX 4090 نسل بعدی افزایش قدرت، ظاهراً تا 450 وات است. این به تنهایی به تست های داخلی زیادی نیاز دارد.

نمونه اولیه پردازنده گرافیکی سری GeForce RTX 40، منبع: @greymon55

لطفا توجه داشته باشید که این پست با عنوان a برچسب گذاری شده است شایعه.

تصویر نمونه اولیه کارت گرافیک NVIDIA AD102

MSI RTX 3090 Ti SUPRIM X منبع: MSI

از آنجایی که هیچ برندی نامگذاری نشده است و هیچ چیز متمایزی در مورد این نمونه اولیه وجود ندارد، ما فقط می توانیم حدس بزنیم که این مدل کدام مدل خواهد بود. اولین حدس خواهد بود GALAX Deluxe، اما طراحی فن به وضوح متفاوت است. به نظر می رسد شکل مطابقت دارد سری گیمینگ گیگابایت، اما فن مرکزی باید در جهت مخالف باشد که در این مثال وجود ندارد.

طراحی سفارشی مبتنی بر پردازنده گرافیکی پرچمدار NVIDIA از سری RTX 40 برای یک عکس جدید لبخند می زند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر