نمونه اولیه کارت گرافیک GeForce GTX 2080 شناسایی شد، تنها GTX شناخته شده با پشتیبانی از ردیابی پرتو

GeForce GTX 2080، منبع: ascendance22

نمونه اولیه GeForce GTX 2080، منبع: eBay

به نظر می رسد این کارت از eBay با قیمت حدود 360 دلار خریداری شده است. این نمونه اولیه با کارت پست شده در Reddit یکسان به نظر می رسد. جالب توجه است که فروشنده از این کارت ها برای … رمزنگاری استفاده می کند. برچسب پشتی تأیید می کند که این برد PG180 است، همان بردی که کارت گرافیک RTX 2080 خرده فروشی از آن استفاده می کند.

چنین نمونه های اولیه NVIDIA بسیار نادر هستند، به خصوص برای سری بازی و طراحی مرجع NVIDIA (Founders Edition). ظاهراً این کارت عملکرد یکسانی را با واحد خرده‌فروشی ارائه می‌دهد، بنابراین برای گیمرها فقط یک GPU است، برای علاقه‌مندان که مطمئناً یک کالای کلکسیونی است. و بله، از raytracing و DLSS، تنها کارت GTX که این کار را انجام می دهد، پشتیبانی می کند.

Redditor یک نمونه مهندسی از کارت گرافیک GTX 2080 پیدا کرده است، یا به نظر می رسد. این کارت دارای همان طراحی خنک کننده مرجع است، اما نام تجاری RTX که وجود نداشت با GTX جایگزین شد. همچنین در جلو و صفحه پشتی کارت نشان 2080 وجود ندارد.

Reddit ascendance22 عکس هایی از کارت گرافیک GeForce GTX 2080 منتشر نشده منتشر کرد و نه، این اشتباه تایپی نیست.

GTX 2080، یک نام تجاری اثبات RTX آخرین لحظه تغییر بود؟

جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا، در مراسم معرفی سری GeForce 20 انویدیا در آگوست 2018، با اعلام یک گرافیک GTX 1180 به شوخی گفت. این برخلاف شایعات مربوط به معرفی برند جدید GeForce RTX بود. بدیهی است که چنین مدل GTX هرگز عرضه نشد، اما به نظر می رسد که برنامه های اولیه ممکن است استفاده از برند GTX باشد.

GeForce RTX 2080 Founders Edition، منبع: NVIDIA

منبع: Reddit





منبع

نمونه اولیه GeForce GTX 2080، منبع: eBay

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر