میز جلو مبلی استیل

میز عسلی تاشو مجموعه ۴ عددی D-106: شمار زیادی از افراد در کار تولید محصولات چوبی هستند، اما تولید یک محصول چوبی خوب نیاز به مهارت و بهرهگیری از مواد اولیه با کیفیت دارد. میز جلو مبلی ADFA04 مجموعه ۴ عددی محصولی جدید از آرین دکور است که با بهرهگیری از تکنولوژی روز و متریال ملامینه دو رو تولیدشده است. میز جلو مبلی فلزی که در ساخت آن از آهن یا دیگر فلزات مانند آلومینیوم یا استیل استفاده شده در کنار میز جلو مبلی پارچه ای، میز جلو مبلی لمسه و میز جلو مبلی شیشه ای از دیگر جنس های روز میز جلو مبلی هستند. بعد از ده روز به دستم رسید پایه ها بصورت مجزا بودن که خودم مونتاژ کردم.

جلو مبلی تاشو

پیوستگی رگه های چوب از ابتدا تا انتهای عسلی رعایت شده و یک تکه بوده که باعث زیبایی دو چندان آن شده است . جنس صفحه میز عسلی تاشو چهار تکه D-106 از MDF تهیه شده و پس از پرداخت مناسب از بهترین زیرکاری و رنگ در آن استفاده شده تا محصولی درشان شما تولید شود. برای مثال در محیط های روشن و با رنگ های روشن و زنده بیشتر از میز جلو مبلی سفید و در محیط های تیره بیشتر از میز جلو مبلی مشکی و تیره رنگ استفاده میشود. چگونه یک میز جلومیبلی انتخاب کنیم؟ انتخاب عسلی یکی از سخت ترین کار های یک خانم خانه است.زیرا باید عسلی را انتخاب کند که هم با مبلمان ست باشد و هم فضای کافی داشته باشد. تماس بوده و از جدید ترین اخبار و محصولات ما مانند جلو مبلی تاشو مطلع شوید.

همچنین می توان از انواع مختلف ورق های mdf برای تولید انواع میز جلو مبلی استفاده کرد . علاوه بر این بعضی از این میزها دارای کشو یا زیرطبقه هستند و شما می توانید وسایل پذیرایی را در این کشوها یا زیر طبقه ها قرار دهید تا از شلوغ شدن روی میز جلوگیری کنید.نمونه ای از این نوع میز ها در تصاویر زیر می بینید. احتمالا اصلی ترین کاربرد میز عسلی و جلو مبلی، محلی برای قرارگیری آباژور، دکوراسیون و اکسسوری و وسایل پذیرایی است. میز جلو مبلی ترکیه یکی از میزهای پر طرفدار در بازار می باشد که علاوه بر زیبایی، مقاومت بالایی هم دارد، که بیشتر در سبک های کلاسیک و مدرن تولید شده اند و نسبت به بعضی از میزهای جلو مبلی قیمت بالاتری دارند که این قیمت بالاتر نشأت گرفته از کیفیت بالاتر متریال سازنده این میزهای جلو مبلی است.

میز عسلی جدید

با توجه به فضای محدود آپارتمان های امروزی نیاز ما به وسایل ساده تر و کارآمدتر بیشتر حس می شود،میز جلو مبلی مدل Minimal M112 دارای طراحی ساده در عین حال شیکی می باشد که قابلیت همگام شدن با هر دکوراسیون و مدل مبلی را دارد،و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ی آن وسیله ای ارزنده به شمار می آید.تمام کار فارسی بر و های گلاس می باشد.بسیار مناسب مبلمانهای مدرن امروزی به دلیل ارتفاع ۲۵ سانتی متری آن. مهمترین نکته در انتخاب میز مناسب توجه به دکوراسیون فعلی خانه تان است.اگر میز با دکوراسیون خانه تان هماهنگ نباشد چندان جلب توجه نخواهد کرد و حتی ممکن است باعث نازیبایی پذیرایی تان شود.در بعضی خانه ها که مبل ها چوبی هستند از میز جلو مبلی فلزی استفاده می شود که ترکیب زیاد جالبی نیست.

عسلی ویلاسازه

همچنین برای اتاق های نشیمن بزرگ که فضای کافی برای چیدمان مبلمان است پیشنهاد می شود از میز جلو مبلی مربع استفاده شود تا زیبایی خاصی به چیدمان شما بدهد. از میز جلوی مبل تنها برای زیبایی دکوراسیون استفاده نمیشود، بلکه کاربردهایی دارد که باعث میشود نیاز به آن برای جلوی هر مبلمانی حس شود. گاهی در شلوغیهای روزمره از این میزها به عنوان محلی برای صرف سریع غذا و یا قرار دادن برخی وسایل استفاده میشود. از میز عسلی برای قرار دادن وسایل زینتی و دکوری استفاده می شود . اگر میز شفاف یا شیشه ای است می توانید از هذ رنگی برای لوازم دکوری استفاده کنید. سطح میز بهگونهای است که در صورت لک شدن میز، به راحتی با یک اسفنج یا یک تکه پارچه نرم، تمیز میشود.این میز با قرار گرفتن در مرکز اتاق پذیرایی، دکوراسیون خانه را بیش از پیش جذاب میکند.

یکی از محصولات پر کاربرد خانه ها میز عسلی سه تیکه می باشد. این میز در سه رنگ سفید، قهوهای و کرم عرضه میشود تا با توجه به محیط خانه و رنگبندی سایر لوازم، بهترین رنگ را برگزینید. میز جلو مبلی که در سایزهای کوچک به آن میز عسلی نیز گفته می شود، یکی از ارکان اصلی تشکیل دهنده فضای پذیرایی در خانه و همچنین وسیله ای است دکوری که وجود آن با ظاهری شیک و متناسب با دیگر وسایل منزل شما می تواند سبب ایجاد یک دکوراسیون ایده آل برای میز جلو مبلی خانه شما گردد. در وسط یک هفته شلوغ ، میتوانند خیلی سریع به یک میز تحریر، محلی برای صرف غذا و جایی برای گذاشتن وسایل روی هم تبدیل شوند. در میز جلو مبلی سه تکه علاوه بر توانایی استفاده مجزا بخش های مختلف می توانید با به هم چسباندن یا جدا کردن تکه ها ابعاد کلی میز را افزایش و یا کاهش دهید یا فضایی پلکانی و خاص تشکیل دهید.

این میز دارای صفحه ام دی اف وکیوم درجه یک با پایه های استیل ضد زنگ می باشد. جنس این عسلی بر خلاف نمونه های مشابه از تخت نيوپان و ملامینه نیست و تماما ام دی اف (MDF ) است که همین باعث استحکام بالا و مقاومت بیشتر آن شده است . ضمن اینکه وبسایت ما صرفا معرفی کننده این محصول است و نه فروشنده آن ؛ لطفا هرگونه درخواست مرتبط با محصول را صرفا از طریق باسلام پیگیری نمایید.لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت محصول بر روی خرید پستی و بررسی محصول کلیک نمایید و با مشاهده تجربه سایر خریداران و نیز محصولات مشابه این محصول ، نهایتا اقدام به خرید نمایید.

میز جلو مبلی

ابعاد، شکل و جنس جلو مبلی ها باید با سایر اقلام دکوراتیو در قسمت پذیرایی و نشیمن همخوانی داشته باشد، به ویژه در مورد تناسب میز جلو مبلی با مدل مبلمان خود بسیار حساس باشید. اما با این حال، گستره ی انتخاب های شما، به میزهای چوبی محدود نمی شود؛ میزهای شیشه ای هم به خاطر ظاهر مدرن و شفافی که دارند با این مبل های چستر طوسی و قرمز همخوانی خوبی دارند. برای مبلمان رنگی بسیار زیبا هستند اما در این آلبوم میزهای چوبی گرد کلاسیک سلطنتی هم داریم. شما میتوانید زیباترین و لوکسترین مدلهای میز عسلی سلطنتی را از سایت آف دکور بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید. میز عسلی برنجی با نام میز عسلی سلطنتی نیز شناخته می شود .قیمت این نوع میز بسیار بالا می باشد . اگر مبل شما تماماً پارچه بوده و قصد خرید میز جلو مبلی دارید با توجه به فضا نشیمن خود رنگ آن را انتخاب کنید.

شما در کنار سبک و تم رنگی می توانید از برندهای ترکی و ایرانی نیز بهره بگیرید. برای مثال در چیدمانهای مدرن استفاده از ستهایی با اشکال انتزاعی بسیار مرسوم است. میزهای جلو مبلی معمولا زمان پذیرایی از مهمانها کاربرد بیشتری دارند.در مواقع عادی یا زیر سایر میزها قرار داده می شوند و یا جمع می شوند.بعضی هم به صورت دائمی جلوی مبل ها در پذیرایی قرار داده می شوند.با استفاده از این نوع میز ها کار پذیرایی از مهمانها راحت می شود و شما می توانید وسایل پذیرایی را روی این میزها بچینید. برای اینکه میز جلو مبل به هر رنگ و ترکیبی در دکوراسیون و چیدمان منزل شما بیاید معمولا این میز در رنگ های خنثی و ساده تولید میشود پس اجباری نیست که رنگ ها دقیقا عین هم باشند.

چرا که این میزهای کوچک نه تنها زیبایی چشماندازی در فضا بهوجود میآورند؛ بلکه پذیرایی و میزبانی را به مراتب دلچسبتر میکنند.زاویه قرارگیری میز جلو مبلی با میز تلویزیون را هماهنگ کنید و سعی کنید در این فاصله از میزهای اصلی استفاده نکنید.در چیدمان فضای شما اشیایی مانند آباژورهای رومیزی و گلدانها نیز بهچشم میخورند. دکوری را انتخاب کنید که با رنگ میز قهوه شما هماهنگ باشد. هر سرویس مبلمانی دارای یک میز جلو مبلی و نهایت دو عدد میز کوچک هستند.

محصول فوق در عین سادگی بسیار زیبا و مدرن و منحصر بفرد می باشد و در مقایسه با محصولات مشابه خارجی دارای کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب است. میز جلو مبلی تمام شیشهای نیز یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال خرید جلو مبلی ارزان هستند، البته باید در نظر داشته باشید که این طرح جلو مبلی ها برای خانواده هایی که دارای فرزند خردسال هستند کمی خطرناک است و احتمال شکسته شدن شیشههای جلو مبلی وجود دارد. میز های جلو مبلی در انواع مدل و جنس و طرح ها ساخته شده اند.برای مثال میز های ام دی اف و شیشه ای .این میز ها با توجه به مبلمان خانه طراحی شده اند به همین دلیل در هنگام خرید میز جلو مبلی حتمی مبلمان خانه ی خود را نیز در نظر بگیرید. نقوش موجود در سطح این میز زیبایی آن را دوچندان کرده است.این محصول به صورت کاملا ساده طراحی شده و جنس پایهها فلزی میباشد.

میز جلو مبلی یکی از وسیله های جدا نشدنی از مبل ها می باشد و اگر آن در کنار مبل ها وجود نداشته باشد چیدمان شما ناقص می شود و وجود آن نقش بسزایی در دکوراسیون خانه شما دارد ، این میز ها در ابعاد و طرح های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. جلو مبلی باراکو: میز جلو مبلی یکی از میز های پرطرفدار می باشد این نیز به دلیل جذابیت و شیک بودن آن مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است. اگر قرار است از فروشگاههای فروش جلو مبلی یا میز عسلی خرید یا سفارش داشته باشید، باید دقت به عنوان میز پذیرایی استفاده کنید بهتر است از انواع مدرن و شیک آن استفاده کنید. توصیه میکنیم اگر برای طراحی دکور و مبلمان منزل خود از سبک اسپرت و مدرن استفاده کرده اید ، از میز جلو مبلی و عسلی مدرن هم برای مبلمان استفاده کنید چراکه انتخاب میز جلو مبلی شیک مطابق با سبک دکوراسیون منزلتان میتواند جلوه ای خاص به آن ببخشد.

جلو مبلی چوبی

همچنین جلومبلی های شیشه ای با پایه ی آهنی برای مبلمان شما بسیار مناسب اند؛ چرا که از طرفی با رنگ طوسی مبلمان تان هارمونی ایجاد کرده و علاوه بر آن، به سبب ایجاد تضاد پایه ها با رنگ قرمز موجود در مبلمان، به زیبایی در همان نگاه اول جلب توجه خواهند کرد! این محصول که دارای وزنی سبک و ابعادی کاملا مناسب و استاندارد است بهراحتی در هر گوشه از پذیرایی منزل جای خواهد گرفت. در حال حاضر هر کسی که در خانه خود از مبلمان استفاده می نمایند، برای پذیرایی و شیک تر شدن دکوراسیون خانه خود بایستی از یک میز جلو مبلی مناسب در میان آنها استفاده کند.

دلیل این موضوع این است که هر دوی این کالاها با بهره گیری از سبک کلاسیک طراحی می گردد. این میز جلو مبلی تکمیل کننده ی زیبایی مبلمان و اتاق نشیمن و پذیرایی خانه شماست.با طراحی هنرمندانه مکانی برای قرار دادن وسایل و لوازم پذیرایی شما را به همراه می آورد.و برای خانه های کوچک هم مناسب است.جنس بدنه از جنس ام دی اف و جنس پایه ها چوب است.پایه ها جدا ازهم و قابلیت سرهم بندی کردن دارد. به نسبت قیمتش ساخت تروتمیزی داره.پایه ها بنظر من برای چنین میزی کمی باریک هستن که باعث میز خیلی کم لق بزنه ولی سایر مواردش خوب بود و در بسته بندی مناسب هم ارسال شد.در کل راضی بودم. صفحه اش حالت طرح چوب و کنده کاری هاش رو داره و به نسبت یه سطح صاف ساده و سفید، خیلی خیلی شکیل تره.

محصول تولید شده در مجموعه الف دکور از بهترین متریال و طریف ترین روش بدست استاد کار بهره برده به همین خاطر این محصول زیبایی و جلوه خاصی دار.میز عسلی می تواند در کنار تخت خواب قرار گیرد . در جلو مبلی مدل الماس به دلیل پایه های قوس دار میز و کشو تعبیه شده روی میز باعث شده است جلوه ای ویژه به این محصول ببخشد.این محصول در رنگ های گردویی و والیس قابل سفارش هستند و شما به راحتی می توانید این جلو مبلی همراه با میز عسلی را با سایر وسایل منزلتان ست کنید. میز قهوه خوری یا میز جلومبلی یک میز کم ارتفاع است که برای قرار دادن در نشیمن برای صرف نوشیدنی ها، قرار دادن کنترل از راه دور روی آن، مجلات، کتاب ها (به ویژه کتاب های بزرگ مصور)، اشیاء تزئینی و سایر اقلام کوچک طراحی شده است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر