معرفی و قیمت انوع پرده رومن در فروشگاه اینترنتی پرده متین 02122361050

برای مدل جدید پرده رومن میتوانید از صفحه اینستاگرام ما کمک بگیرید که مرتبا در حال به روز رسانی است. که علاوه بر زیبایی بیشتر اتاق خواب شما به عنوان عایقی در برابر نور و صدا عمل می کند و دید بیرون از خانه را کاملا محدود می کند. این پرده ها که گزینه ای بسیار پرطرفدار برای سبک های مختلف چیدمان منزل می باشند، مانند پرده های کرکره ای از بالا به پایین به صورت عمودی باز و بسته میشوند. ارتباط برقکار کنید تا از بتوانید بدون مشکلی سال های متوالی از پرده برقی خود استفاده کنید. عموما دارای طرح های ساده می باشد و مناسب برای خانه هایی می باشد که دکوراسیون ساده و در عین حال شیک دارند. اول قرقره های بسته شده به نوار رفلت را باز می‌کنیم ، سپس چسب دو طرفه پارچه را از ریل جدا کرده و میله های درون نوار رفلت را هم در میاوریم و پس از شستشو و خشک کردن دوباره پرده را متصل می‌کنیم.

  • پرده رومی تخت پارچه های اضافی دارد که باعث تاریکی بیشتر اتاق می شود و نمای باریک آنها برای پنجره های کوچک یک امتیاز محسوب می شود.
  • در دوخت این پرده‌ها، هم می‌توان فقط از یک نوع پارچه استفاده کرد، و هم می‌توان از دو پارچه به صورت ترکیبی استفاده کرد.
  • اگر به دکوراسیون رمانتیک و فانتزی علاقه دارید، پرده های رومنی که طرح های فانتزی دارند را انتخاب کنید.
  • ما در پرده لند سعی داریم با نگاه تخصصی شما را راهنمایی کنیم و بروزترین مدل های پرده را جهت مقایسه و خرید پرده در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید خرید اینترنتی پرده را به راحتی انجام دهید.
  • نوعی از این پرده‌ها را می‌توان در مکان‌های مرطوب مثل استخرها و سونا به دلیل ضد آب بودنشان استفاده کرد.

این پارچه ویژگی های منحصر به فردی دارد که یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد این است که به جمع شدن منظم پرده کمک زیادی می کند. به دلیل طیف گسترده طرح و رنگ پارچه رومن از این پرده ها در پذیرایی ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخانه و دیگر فضاهای خانه استفاده می‌شود که این موضوع نشانگر زیبایی و کارایی مناسب این سبک پرده است. شما میتوانید برای خرید جدیدترین پرده های رومن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و هر محیط دیگری که مد نظر دارید به دو روش زیر خرید خودرا با خدمات پس از فروش تهیه نمایید. پارچه های غنی و تمام قد مطمئناً می توانند درام و ظرافت را به اتاق ببخشند. [newline]اما گاهی اوقات شما نیاز به یک نگاه تمیز و ساده به پنجره دارید ، به خصوص اگر فضا محدود باشد.

پرده رومی باعث زیبایی فضای شما می شود زیرا به صورت پله پله جمع می شود اما پرده شیلد به صورت کرکره مغازه ها جمع می شود و داخل یک محوطه قرار می گیرد. به نسبت محیطی که در آن قرار گرفته‌اید، محیط منزل و یا حتی محیط اداری رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. پرده‌ها عضو یکی از عناصر اصلی از محیط می‌باشند و دائماً بر روی پنجره شما قرار خواهند گرفت در نتیجه لازم است که برای انتخاب آن‌ها زمان بگذارید و حتماً رنگ مناسبی را لحاظ کنید. اتاق پذیرایی و نشیمن یک محیط کاملاً صمیمانه است که افراد خانواده دور هم جمع می‌شوند و نیاز به انرژی دائم دارد. اما در محیط‌های اداری که مسائل کاری جریان دارد و استرس میان اعضا برقرار است، بهتر است از رنگ‌هایی که تنش محیط را کاهش می‌دهد استفاده شود.

برای لکه‌گیری می‌توانید از پارچه نم‌دار یا بخارشو استفاده کنید و اگر مجبور به شست‌وشوی کامل آن شدید، این کار را با توجه به جنس پارچه انجام دهید. اما در مورد پارچه آن، ابتدا چهار طرف پارچه را با قیچی برش می زنیم تا صاف شود سپس لبه پارچه ها را به صورت زیگزال تا کرده و می دوزیم. در قسمت بالایی پرده چسب نرم باید دوخته شود ، پرده به واسطه همین چسب نرم به میل پرده متصل خواهد ویستا پرده شد. بعد از این ها پارچه روی یک میز گذاشته و به تعداد پله هایی که می خواهیم که معمولاً چهار تاست آن را خط کشی می کنیم. بعد از انجام کار های ذکر شده پرده آماده نصب شده و می توان از آن استفاده کرد.

جستحو در محصولات

معرفی و قیمت انوع پرده رومن در فروشگاه اینترنتی پرده متین 02122361050 اگر به دکوراسیون رمانتیک و فانتزی علاقه دارید، پرده های رومنی که طرح های فانتزی دارند را انتخاب کنید. طرح بالون یکی از زیباترین و پرفروش ترین مدل های پرده رومن فانتزی برای پذیرایی است. وقتی که این پرده را جمع کنید، چین های وارونه پف میکنند، البته توصیه ما این است که از این مدل فقط برای تزئین بالای پنجره استفاده کنید. پرده برقی یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع پرده های رومن، شید، زبرا و کرکره چوبی و غیره از بهترین برندها می باشد که بدون واسطه و با قیمت ارزان محصولات خود را ارائه می دهد. پرده متین ارائه دهنده انواع پرده برقی، پرده زبرا، پرده شید، پرده هوشمند، پرده اتوماتیک و… می باشد.

مدل پردهای جدید رومن و شیک برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر