معاملات زودهنگام Prime Day تبلت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را به قیمتی بی سابقه کاهش می دهد

معاملات زودهنگام Prime Day تبلت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را به قیمتی بی سابقه کاهش می دهد

سرمایه‌گذاری روی تبلت جدید می‌تواند پرهزینه باشد، اما معاملات اولیه Prime Day آن را کمی معقول‌تر می‌کند. قبل از آمازون پرایم روز، بازار آنلاین تبلت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ را 25 درصد تخفیف داده است و هزینه آن را از 1000 دلار به پایین ترین قیمت 750 دلاری می رساند. این معامله برای مدل 256 گیگابایتی بژ در دسترس است، در حالی که مدل Graphite از 1000 دلار به 800 دلار کاهش یافته است – هنوز هم کمتر از آنچه قبلاً دیده بودیم (بیایید آن را برای بهترین معاملات Prime Day بشنویم).

سامسونگ

تبلت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس بخشی از مجموعه تبلت های عالی است که شامل گلکسی اس 9 اولترا و گلکسی اس 9 می شود – که مورد دوم انتخاب ما برای بهترین تبلت اندرویدی 2024 است. Galaxy S9+ یک مدل کمی بزرگتر (صفحه نمایش 12.4 اینچی در مقایسه با 11 اینچی)، با Vision Booster و حداکثر وضوح صفحه نمایش 2800p x 1752p است. به علاوه، حاشیه‌های بسیار نازک و روکش آلومینیومی Armor دارد.

گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است که پردازش سریع تری را برای آن فراهم می کند. این دستگاه همچنین دارای 12 گیگابایت رم، باتری 10090 میلی آمپر ساعتی و استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

راهنمای خرید روز نخست شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. بهترین معاملات Prime Day را در Yahoo Life خریداری کنید. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات روز پرایم آمازون برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

منبع