معاملات اولیه پرایم دی شامل تا 58 درصد تخفیف برای تبلت های آمازون فایر است

معاملات اولیه پرایم دی شامل تا 58 درصد تخفیف برای تبلت های آمازون فایر است

تقریباً در راه است، زیرا جشن ها رسماً در 16 ژوئیه آغاز می شوند. حتی بهتر؟ برخی از این تخفیف ها جزو بهترین معاملات Prime Day هستند که تا به حال دیده ایم. مورد در نقطه؟ فروش گسترده ای در تبلت های مختلف آمازون فایر با قیمت های کم سابقه ای وجود دارد.

آمازون

Fire HD 8 که 58 درصد تخفیف دارد و قیمتی بی سابقه دارد. اجازه ندهید هزینه کم شما را فریب دهد. این تبلت به‌طور شگفت‌آوری مناسب است که برای مصرف محتوا عالی است. من یکی دارم و برای پخش اپیزود بعد از اپیزود از Star Trek در دهه 90 در حالی که بیمار در رختخواب هستید عالی است.

باتری در هر بار شارژ حدود 13 ساعت دوام می آورد و صفحه نمایش HD کار را انجام می دهد، اگرچه هیچ جایزه وفاداری بصری را دریافت نخواهد کرد. این فروش برای مدل 64 گیگابایتی است که دو برابر حافظه داخلی تبلت پایه است. علاوه بر این، یک اسلات microSD وجود دارد که تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا را اضافه می‌کند.

با این حال، این یک iPad Pro نیست، بنابراین معاوضه هایی وجود دارد. قدرت آن کم است و تنها 2 گیگابایت رم ارائه می دهد. همانطور که قبلاً گفتم، این تبلت برای دراز کشیدن و تماشای چیزها یا انجام بازی های ساده موبایل است. این برای برنامه های متمرکز بر خلاقیت انرژی فشرده نیست. شما آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید، اگرچه قیمت مطمئناً شیرین شده است.

برای کسانی که به دنبال تجربه کمی بالاتر هستند، 75 دلار به جای 140 دلار. نسخه کودک پسند این مدل در واقع ساخته شده است. حافظه رم در مقایسه با Fire 8 کمی افزایش یافته و 3 گیگابایت است، اگرچه حافظه پایه 32 گیگابایت است. این گوشی همچنین دارای یک اسلات microSD است که تا 1 ترابایت را در خود جای می دهد.

راهنمای خرید روز نخست شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. بهترین معاملات Prime Day را در Yahoo Life خریداری کنید. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات روز پرایم آمازون برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

منبع