معاملات اولیه روز Prime 2024 که می توانید قبل از فروش آمازون در 16 تا 17 ژوئیه خرید کنید

معاملات اولیه روز Prime 2024 که می توانید قبل از فروش آمازون در 16 تا 17 ژوئیه خرید کنید

Amazon Prime Day 2024 به زودی فرا می‌رسد و سیل تخفیف‌ها و معاملات را در مورد همه چیز از لوازم ضروری خانه گرفته تا لباس و فناوری به همراه خواهد داشت. حتی اگر رویداد خرید محدود به 48 ساعت است، آمازون معمولاً معاملات اولیه Prime Day را برای هفته‌ها زودتر از موعد عرضه می‌کند. امسال هم فرقی نمی‌کند: ما در حال حاضر شاهد کاهش قیمت‌های اولیه روز نخست هستیم که اعضا می‌توانند از آن بهره ببرند. به‌علاوه، تعدادی از معاملات فناوری قوی نیز در آمازون موجود است که به صراحت به روز نخست جولای مرتبط نیستند، اما به هر حال احتمالاً با بقیه تخفیف‌ها همراه می‌شوند. ما بهترین معاملات اولیه روز نخست را در اینجا جمع آوری کرده ایم تا مجبور نباشید به دنبال آنها بگردید. ما مرتباً این پست را به‌روزرسانی می‌کنیم، بنابراین برای دیدن آخرین تخفیف‌ها دوباره بررسی کنید.

سیب

یک بسته چهارتایی از AirTag های اپل در حال حاضر با قیمت 80 دلار به فروش می رسد که قیمت هر کدام را به تنها 20 دلار کاهش می دهد. ما AirTag را به‌عنوان بهترین ردیاب بلوتوث برای کاربران آیفون در راهنمای خود برای این فوب‌ها نام‌گذاری کردیم، به لطف شبکه یافتن عظیم اپل که از هر آیفون نزدیکی می‌خواهد تا به‌طور ناشناس چیزهای گمشده شما را جستجو کند.

79 دلار در آمازون

سیب

جدیدترین قلم برای آیپدها، Apple Pencil Pro در حال حاضر با قیمت 119 دلار در آمازون به فروش می رسد. این فقط 10 دلار کمتر از قیمت اصلی آن است، اما اتفاقاً اولین تخفیف برای لوازم جانبی جدید از زمان عرضه آن در ماه گذشته است. Pencil Pro جدید فشارها را تشخیص می‌دهد، که می‌تواند اقداماتی مانند نمایش پالت‌ها و میانبرهای ابزار خاص برنامه را ایجاد کند، و در حین استفاده از آن بازخورد لمسی به شما می‌دهد. همچنین می تواند چرخش بشکه را برای دقت بیشتر در هنگام کشیدن تشخیص دهد.

119 دلار در آمازون

عکس از Cherlynn Low / Engadget

سیب

جدیدترین مک بوک پروهای اپل به فروش می رسد: نسخه 14.2 اینچی برای پیکربندی با تراشه M3 Pro، 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD در آمازون و B&H به 1749 دلار کاهش یافته است. این 250 دلار از قیمت فهرست اپل و 50 دلار کمتر از قیمت خیابانی است که در چند ماه گذشته در آمازون دیده‌ایم، اگرچه 50 دلار بیشتر از پایین‌ترین قیمتی است که ما دنبال کرده‌ایم. مدل 16.2 اینچی نیز با قیمت 2199 دلار به فروش می رسد که پایین ترین قیمت در تاریخ است. این مدل دارای مشخصات پایه یکسانی است، اگرچه دارای یک CPU 12 هسته ای کمی قوی تر (به جای تراشه 11 هسته ای در مدل 14 اینچی) و پردازنده گرافیکی 18 هسته ای (به جای یک واحد 14 هسته ای) در کنار جادارتر آن است. نمایش دادن. فقط به خاطر داشته باشید که ممکن است تا پایان سال شاهد مدل های جدید مبتنی بر M4 باشیم یا نباشیم.

2199 دلار در آمازون

آمازون

اگر عضو آمازون پرایم هستید و هرگز مشترک نشده اید، اکنون می توانید پنج ماه از سرویس پخش موسیقی بدون هزینه دریافت کنید. اگر کاربر جدیدی هستید که Prime را ندارید، می‌توانید سه ماه آزمایشی رایگان دریافت کنید. این سرویس معمولاً 10 دلار در ماه برای کسانی که مشترک Prime هستند و 11 دلار در ماه برای کسانی که مشترک نیستند هزینه دارد.

Music Unlimited یک توصیه رسمی در راهنمای ما برای این نیست: رابط کاربری آن مانند Apple Music، انتخاب برتر ما، مرتب یا هوشمندانه نیست، و ما متوجه شده‌ایم که در مورد تبلیغ پادکست‌هایی که ممکن است شما ممکن است کمی تهاجمی باشد. به همانطور که گفته شد، شکست دادن رایگان آن سخت است، و این سرویس کم و بیش همان کتابخانه غول پیکر موسیقی را دارد. همچنین برخلاف Spotify از پخش بدون اتلاف پشتیبانی می‌کند، که یک امتیاز خوب برای علاقه‌مندان به صدا با هدفون‌های سیمی با کیفیت بالا است. اگر فقط می‌خواهید مقداری پول نقد در جریان پخش موسیقی خود برای چند ماه پس انداز کنید، باید این کار را انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که پس از پایان دوره آزمایشی رایگان لغو کنید، زیرا اشتراک شما به طور پیش‌فرض روی تمدید خودکار تنظیم می‌شود.

0 دلار در آمازون

حلقه

زنگ ویدیوی حلقه در حال حاضر فقط با قیمت 50 دلار برای اعضای Prime به فروش می رسد. این نیمی از قیمت معمول آن و یک رکورد جدید است. از هشدارهای حرکتی، مکالمه دو طرفه، پاسخ‌های سریع و هشدارهای بسته پشتیبانی می‌کند، به‌علاوه ویدیوی 1080p ضبط می‌کند و می‌تواند با یک باتری قابل شارژ همراه کار کند.

50 دلار در آمازون

پلک زدن

این بسته نرم افزاری Blink Outdoor 4 که شامل یک دوربین Blink Mini 2 است برای اعضای Prime تنها با قیمت 50 دلار به فروش می رسد. این 64 درصد از قیمت معمول خود کمتر است و راهی خوب برای مراقبت از خانه خود، از داخل و خارج، به شما می دهد. همچنین با یک ماژول همگام‌سازی همراه است، بنابراین هر آنچه را که برای راه‌اندازی هر دو دوربین نیاز دارید و در صورت تمایل در آینده اضافه کنید، خواهید داشت.

50 دلار در آمازون

پلک زدن

این بسته با سه دوربین Blink Outdoor 4 و یک Blink Video Doorbell 63 درصد تخفیف برای اعضای Prime دارد و قیمت نهایی را به 120 دلار کاهش می‌دهد. اینها جدیدترین دوربین‌های امنیتی Blink هستند که ویدیوهای 1080p ضبط می‌کنند، هشدارهای حرکتی و مکالمه دو طرفه را پشتیبانی می‌کنند و با باتری‌های قابل تعویضی کار می‌کنند که تا دو سال قبل از نیاز به تعویض کار می‌کنند.

120 دلار در آمازون

آمازون

مشترکین Prime اکنون می توانند Echo Dot Kids آمازون را با قیمت 28 دلار دریافت کنند که با کمترین قیمتی که دیده ایم مطابقت دارد. این اسپیکر هوشمند از نظر فنی دارای قیمت 60 دلاری است، اگرچه در طول سال گذشته چندین بار شاهد کاهش قیمت آن در محدوده 35 تا 45 دلار بوده ایم.

همانطور که از نام آن پیداست، این یک نوع دوستدار کودک از اسپیکر خانگی کوچک آمازون است: از سخت افزار کروی مشابه مدل استاندارد استفاده می کند، اما با طراحی زیبا با مضمون جغد یا اژدها، گارانتی طولانی تر دو ساله (به جای یک 90 روزه) و یک سال اشتراک در سرویس Kids+ شرکت که شامل مجموعه ای از کتاب های صوتی، بازی ها، ایستگاه های موسیقی و موارد مشابه کودک محور است. مانند مدل استاندارد، مجموعه ای نسبتاً قوی از کنترل های والدین نیز وجود دارد. کیفیت آن محتوای Kids+ می‌تواند پراکنده باشد، و اینکه آیا با قرار دادن بلندگوی آمازون در اتاق خواب کودک خود راحت هستید یا خیر، چیزی است که فقط شما می‌توانید پاسخ دهید (اگرچه دکمه بی‌صدا کردن میکروفون وجود دارد). Echo Dot استاندارد بهترین انتخاب زیر 50 دلار در راهنمای ما برای بهترین بلندگوهای هوشمند است و تقریباً مطمئناً در روز پرایم به فروش خواهد رسید. اما اگر به دنبال یک پخش‌کننده موسیقی و کتاب‌خوان مقرون‌به‌صرفه بوده‌اید که کودک شما بتواند با صدایش آن را کنترل کند، اینجاست.

28 دلار در آمازون

آمازون

ساندبار Fire TV آمازون 20 دلار تخفیف دارد و به 100 دلار می رسد که بهترین قیمتی است که در طول سال دیده ایم. بهتر است با دستگاه Fire TV یا Fire TV مستقل جفت شود و از صدای فراگیر با DTS Virtual:X و Dolby Audio پشتیبانی می کند.

100 دلار در آمازون

آمازون

تلویزیون های هوشمند Amazon Fire Omni QLED 43 و 55 اینچی در حال حاضر تا 25 درصد تخفیف دارند. مدل 43 اینچی مقرون به صرفه ترین است، با 20 درصد کاهش با قیمت نهایی 360 دلار برای اعضای Prime. این تلویزیون‌ها از محتوای ۴K HDR10+ با Dolby Vision IQ، اتصال هندزفری الکسا، اترنت و Wi-Fi و تجربه محیطی Fire TV پشتیبانی می‌کنند.

360 دلار در آمازون

صداگذاری

هدفون های Anker Soundcore Space A40 به قیمت پایین 59 دلار بازگشته اند، که 21 دلار نسبت به قیمت کامل صرفه جویی می کند. ما اینها را بهترین انتخاب خود برای مجموعه جوانه‌های مقرون به صرفه نامیدیم زیرا ویژگی‌هایی مانند تنظیم EQ، مقاومت در برابر پاشش، حذف فعال نویز و حالت شفافیت مناسب را ارائه می‌دهند. به علاوه خود صدا دلپذیر و گرم است.

59 دلار در آمازون

آنکر

این ایستگاه شارژ مغناطیسی Anker MagGo از 100 دلار به 75 دلار کاهش یافته است که نزدیک به قیمت کم سابقه آن است. برای دریافت 25 درصد تخفیف از قیمت لیست، فقط کوپن روی صفحه را گیره دهید. این دستگاه دارای گواهی Qi2 دارای یک پد بی‌سیم برای شارژ آیفون سازگار با MagSafe (مدل‌های 12 به بعد) است، به علاوه دو پورت USB-A، دو پورت USB-C و سه خروجی AC وجود دارد.

75 دلار در آمازون

کوسه

این جاروبرقی ربات Shark AI Ultra در حال حاضر به نصف کاهش یافته و تنها به 300 دلار کاهش یافته است. نسخه‌ای از یکی از برترین انتخاب‌های ما برای بهترین جاروبرقی‌های روباتی، از برنامه‌های تمیز کردن و نقشه‌برداری خانه پشتیبانی می‌کند، به‌علاوه با پایه‌ای خود تخلیه‌شونده ارائه می‌شود که می‌تواند تا 60 روز زباله‌ها را نگه دارد. پایه نیز بدون کیسه است، بنابراین نیازی به خرید و تعویض کیسه های زباله اختصاصی در آن به مرور زمان نیست.

300 دلار در آمازون

عکس از Billy Steele / Engadget

Beats هدفون های جدید Solo 4 خود را فقط یک ماه پیش عرضه کرد، اما جفت گوشی در حال حاضر در خرده فروشی های مختلف به 150 دلار کاهش یافته است. این 50 دلار از MSRP شرکت تابعه اپل است. بسته‌ای که هدفون را با دو سال محافظت +AppleCare جفت می‌کند نیز با قیمت 178 دلار به فروش می‌رسد.

150 دلار در آمازون

الگاتو

نسخه XL Elgato's Stream Deck در حال حاضر 20 درصد تخفیف دارد و به 200 دلار کاهش یافته است. این فقط 10 دلار بیشتر از قیمت کم سابقه آن است و این مدل 32 دکمه را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آنها را برای انجام اقدامات خاص در طول یک جریان یا فقط برای بهره وری عمومی برنامه ریزی کنید.

200 دلار در آمازون

عکس از دانیل کوپر / Engadget

بهترین انتخاب ما برای سیستم مش Wi-Fi 6E Deco XE75 TP-Link است و در حال حاضر، فقط با قیمت 290 دلار برای یک مجموعه سه تایی به فروش می رسد. این پس از 31 درصد تخفیف و کوپن 20 دلاری قابل کلیک است. روی هم رفته، این کمترین قیمتی است که تا به حال روی مجموعه دیده ایم. ما دوست داریم که چگونه قدرت و کاربرپسندی را متعادل می‌کند و اتصالات سریع را به مکان‌هایی در خانه شما می‌آورد که ممکن است قبلاً لکه‌دار بوده باشند.

290 دلار در آمازون

راهنمای خرید روز اول شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. بهترین معاملات Prime Day را در Yahoo Life خریداری کنید. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات روز پرایم آمازون برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

منبع