مرد برزیلی GeForce RTX 3090 Ti را از آمازون سفارش می دهد و در عوض SAND دریافت می کند

جعبه RTX 3090 Ti با ماسه منبع: MauriSousa_

متأسفانه این پایان ماجرا نبود. علیرغم پیام های فراوان، این شرکت هیچ کاری برای حل این مشکل انجام نداد. پس از تماس مکرر با مشتری برای چندین روز، او سرانجام ایمیلی دریافت کرد که حاوی … پیوندی برای حذف دائمی حساب آمازون بود. این سفارش توسط خود آمازون انجام شد، توجه داشته باشید.

اینها افسانه های شهری نیستند. افرادی که محصولات اشتباه دریافت می کنند یا اصلاً محصولی دریافت نمی کنند همیشه اتفاق می افتد. ما به ندرت می توانیم تجربه کامل جعبه گشایی را ببینیم. خوشبختانه، مائوریسیو تاکدا ویدیویی را منتشر کرد که در آن بسته‌بندی کارت گرافیک RTX 3090 Ti را نشان می‌داد که به… شن و ماسه زمان تبدیل شد.

و از آنجایی که ما در مورد کلاهبرداری های آمازون صحبت می کنیم، اخیراً پاتریک کندی از ServeTheHome مشکل بسیار مشابهی داشت به جای کارت گرافیک GeForce RTX 3090 بسته او حاوی مدل RTX 3070 بود. این سفارش در روزهای پرایم آمازون نیز انجام شد.

ما همیشه خوانندگان خود را تشویق می‌کنیم که بسته‌بندی سفارش‌های گران قیمت را فقط برای داشتن مدرکی ضبط کنند.

Mauricio یک PALIT GeForce RTX 3090 Ti GameRock را از سایت آمازون در Prime Days سفارش داد. بازار برزیل اکنون شاهد کاهش سریع قیمت کارت‌های RTX 30 است، اما در آن زمان این معامله خوب بود. این کارت به قیمت 14500 RBL (2637 USD) فروخته شد. اما بسته ای که مهر و موم شده بود جز گلدان های شن داخل آن نبود.

توزیع وزن بسته به قدری مشکوک بود که او از همسرش بخواهد فیلم را ضبط کند. همانطور که معلوم است حق با او بود. او ادعا می کند که فردی آرام است، اما این بار در شوک بود. پس از همه این یک کلاهبرداری بسیار گران قیمت بود.

البته چنین شرایطی هرگز نباید در وهله اول اتفاق بیفتد. مردم اغلب کالاهای اشتباه را عمدا پس می دهند، خواه CPU مهر و موم شده باشد یا GPU، که بعداً به عنوان اقلام جدید ظاهر می شوند و برای مشتریان جدید ارسال می شوند. اینجاست که مراکز توزیع از کار می افتند، زیرا اقلام پس از بازگشت بررسی نمی شوند.

مائوریسیو از آن زمان به بعد در دادگاه دعاوی کوچک شکایت کرده است. این داستان سرفصل اخبار سراسری را به خود اختصاص داد و تنها پس از آن آمازون شروع به رفع مشکل کرد.

RTX 3070 به جای RTX 3090

یک مرد برزیلی GeForce RTX 3090 Ti را از آمازون فقط برای دریافت… گلدان های ماسه ای سفارش داد.

چه هدر دادن شن و ماسه

منبع: MauriSousa_ (TikTok) از طریق سخت افزار.br





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر