مدیر عامل یوبی سافت می گوید بازسازی Assassin's Creed در دست ساخت است

مدیر عامل یوبی سافت می گوید بازسازی Assassin's Creed در دست ساخت است

عناوین قدیمی‌تر Assassin's Creed در شرف تجسم مجدد مدرن هستند، عمدتاً با گرافیک بهتر و سایر پیشرفت‌ها برای کنسول‌های جدیدتر و رایانه‌های شخصی قدرتمندتر. ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی‌سافت، در مصاحبه‌ای در وب‌سایت این شرکت فاش کرد که بازسازی Assassin's Creed در دست ساخت است، وقتی از او پرسیده شد که این فرنچایز چه خواهد شد. او توضیح داد که بازسازی‌ها به شرکت اجازه می‌دهد تا جهان‌های قدیمی‌تری را که ساخته است، بازبینی کرده و مدرن‌سازی کند، و به مصاحبه‌گر گفت: «در برخی از بازی‌های قدیمی‌تر Assassin's Creed جهان‌هایی وجود دارد که هنوز هم بسیار غنی هستند».

Guillemot همچنین گفت که هدف Ubisoft این است که بازی‌های Assassin's Creed به طور منظم‌تری عرضه شوند، “اما نه اینکه هر سال یک تجربه مشابه باشد.” آینده Assassin's Creed Hexe که در جریان محاکمه جادوگران در امپراتوری مقدس روم اتفاق می افتد، “بازی بسیار متفاوتی خواهد بود. Assassin's Creed Shadows،” او گفت. سایه ها در اواخر دوران سنگوکو در ژاپن اتفاق می‌افتد و رویدادهای واقعی و شخصیت‌های تاریخی آن دوره، از جمله ارباب فئودال اودا نوبوناگا را نشان می‌دهد. در 15 نوامبر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

در حالی که Guillemot نگفت که یوبی سافت کدام عناوین را بازسازی می کند، کوتاکو قبلاً گزارش شده بود که در حال کار بر روی نسخه جدیدی از پرچم سیاه. این بازی اکشن ماجراجویی که بر دزدان دریایی قرن هجدهم تمرکز دارد، در سال 2013 منتشر شد و یکی از محبوب ترین آثار این فرنچایز بود. همچنین انتظار می‌رود یوبی‌سافت پلتفرم جدیدی به نام Animus Hub را راه‌اندازی کند که بازیکنان می‌توانند از آن برای راه‌اندازی و اجرای بازی‌های این فرنچایز در همان روز استفاده کنند. سایه ها قطره می کند. Animus hub که قبلا به نام Infinity شناخته می‌شد، می‌تواند به طور بالقوه یک فروشگاه باشد، و اگر این درست باشد، منطقی است که یوبی‌سافت روی نسخه‌های AC بیشتری کار کند که بتواند از طریق هاب به فروش برساند.

منبع