محفظه بخار AMD Radeon RX 7900 XTX باز شده است

[der8auer EN] ما اتاق بخار 7900XTX را باز می کنیم (11917 بازدید)





منبع

منبع:

محفظه بخار AMD Radeon RX 7900 XTX، منبع: der8auer

یوتیوبر der8auer جدیدترین ویدیوی کارت گرافیک دسکتاپ RDNA3 AMD را منتشر کرد.

محفظه بخار AMD Radeon RX 7900 XTX، منبع: der8auer

محفظه بخار AMD Radeon RX 7900 XTX، منبع: der8auer

اگر چه کارتی که تحت تأثیر دریچه گاز حرارتی قرار گرفته بود برای این عملیات استفاده شده است، اما علائم واضحی مانند نقص یا اشتباه در طراحی را نشان نمی دهد.

خنک کننده AMD Radeon RX 7900 XTX جدا شده است

بررسی مشکلات دریچه گاز AMD RX 7900 همچنان ادامه دارد. متأسفانه، آخرین ویدیو از اکستریم اورکلاکر و یوتیوب der8auer پاسخی ارائه نمی دهد، اما با این وجود، ویدیوی جالبی است.

همانطور که قول داده بود، به داخل محفظه بخار کارت های گرافیک مرجع RX 7900 XTX نگاه می کند. ساختار داخلی، ستون های تکیه گاه و ناحیه ای را که قرار است آب متراکم شود را نشان می دهد. با این حال، از آنجایی که از روش حفاری CNC استفاده شده است، نمی توان تعیین کرد که آیا مقدار ناکافی مایع در داخل محفظه دلیلی است که برخی کارت ها از مشکلات حرارتی رنج می برند یا خیر.

به گفته ایگور والوسک، یک شرکت متخصص در طراحی محفظه بخار معتقد است که برخی از کارت های RX 7900 ممکن است تحت تأثیر مقدار ناکافی مایع در محفظه قرار گیرند. همانطور که توسط der8auer ذکر شده است، تنها چند میلی لیتر از دست رفته می تواند چنین مشکلاتی را ایجاد کند. این هنوز تایید نشده است و از نظر ظاهری، ممکن است برای بازبینان آزمایش آن بدون تجهیزات مناسب غیرممکن باشد. بنابراین، یک بار دیگر، ما به نقطه اول بازگشتیم.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر