مجموعه کتاب های دوم ابتدایی تخفیف ویژه و ارسال رایگان تلکتاب | ketabko

در کتاب فارسی دوم دبستان کودک در تلاش است مهارت‌های خواندن و نوشتن را یاد بگیرد. هنوز زبان فارسی و ساختار این زبان شیرین در ذهن او به خوبی شکل نگرفته و نیاز به تمرین و تکرار دارد. کتاب فارسی دوم دبستان کارپوچینو یک محصول موفق از انتشارات گاج است که توسط خانم نادره معدنی در 128 صفحه تالیف شده است. تمرین‌های متنوعی در این کتاب قرار گرفته و طراحی و رنگ‌بندی کتاب کاملا با سلیقه کودکان هم‌جهت است. کتاب زیبا بنویسیم دوم ابتدایی قدیانی به منظور شیوه درست و زیبای نوشتار از ابتدای امر کتاب کمک درسی دوم دبستان طراحی شده است. این کتاب به دانش‌آموزان با توجه به سن و سطح‌شان، نوشتار زیبا و درست کلمات را آموزش می‌دهد.

مجموعه کتاب های دوم ابتدایی تخفیف ویژه و ارسال رایگان تلکتاب | ketabko کتاب کمک درسی دوم دبستان، برای هر دانش آموز پایه دوم ابتدایی لازم است. این نگرانی در شما وجود دارد که کتاب‌های درسی و مدرسه شاید به تنهایی کافی نباشند و باید از یک ابزار آموزشی دیگر مثل کتاب کمک آموزشی هم برای موفقیت تحصیلی فرزند خود کمک بگیرید. در این مقاله از استادبانک بهترین کتاب های کمک درسی دوم ابتدایی را معرفی می‌کنیم تا انتخاب مناسبی برای فرزندتان داشته باشید. کودکان با ورود به کلاس دوم دبستان، اولین مرحله از دوران تحصیلی خود را پشت‌سر می‌گذارند و به‌همین دلیل آمادگی بیشتری برای یادگیری مفاهیم و مهارت‌های تازه دارند. آن‌ها اکنون می‌توانند بخوانند و بنویسند و از مطالعه و خواندن کتاب‌های مختلف لذت ببرند.

دروس مقطع دوم ابتدایی

و در بخش چهارم پاسخ سوالات سخت‌تر، به‌صورت تشریحی و کامل قرار گرفته است. کتاب کار و تمرین علوم دبستان توسط فریبا رئیسی و فاطمه طهورایی نوشته شده و ناشر آن منتشران است. این انتشارات به تمام مقاطع تحصیلی پرداخته است و کتاب‌ های آموزشی و کمک‌ آموزشی متنوعی را به چاپ رسانده است. کاگو با آزمون و خطاهای متعدد و بهره‌گیری از سیستم‌ها و اساتید مناسب، تعدادی از بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان را به چاپ برساند. کتاب‌ های شاهکار کلاغ سپید کتاب‌ های کاری هستند که درسنامه‌ های جامع دارند و نمونه سوالات امتحانی مناسبی را در خود جای داده‌اند.

  • تیم استادبانک، همواره جامعه‌ دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها را زیر نظر دارد تا به بهترین شکل نیاز‌های آموزشی این قشر از جامعه را پوشش دهد.
  • کتاب سیر تا پیاز ریاضی دوم دبستان گاج را خانم‌ها تیمناک، حاجیلو و رضائی نوشته و گرد آورده‌اند و انتشارات بین‌المللی گاج منتشرکننده‌ی آن است.
  • به این شکل که علاوه بر مرور دورسی که در مدرسه و توسط معلم به دانش‌آموز تدریس شده است، شامل نکات و جزئیات نیز هستند و تمرین‌هایی نیز دارند که می‌تواند به عنوان مشق شب و یا تکلیف آخر هفته به دانش‌آموزان ارائه شود.
  • همچنین در انتهای کتاب بخش سوالات دانش‌آموزان پرتلاش قرار دارد که البته پاسخ این سوالات به صورت تشریحی در کتاب وجود دارد.
  • در پایان هر بخش نیز مجموعه‌ای از سوالات سخت‌تر گردآوری شده که مخصوص دانش‌آموزان سخت‌کوش است و البته این نکته را هم باید یادآور شد که این سوالات، دارای پاسخ تشریحی و کامل هستند.
  • این سوالات سطح‌بندی شده هستند و از درجه آسان به دشوار مطرح شده‌اند تا گام‌به‌گام سطح علمی فرزند شما را ارتقا دهد و موجب پیشرفت تحصیلی او شود.

سیر تا پیاز ریاضی دوم دبستان گاج یعنی رسیدن به سه هدف با یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی دوم دبستان. درس‌نامه‌های کاملی که علاوه بر درس اصلی، تمام مشکلات موجود را هم بررسی کرده و نکاتی طلایی برای دانش‌آموزان پرتلاش قرار داده است که بتوانند کامل‌ترین درس‌نامه موجود را ارائه دهند. ‌سپس تمرین‌ها فراوانی برای دانش‌آموز قرار داده شده است که می‌تواند با حل کردن آن‌ها خود را برای هر امتحانی آماده کند. در این مقاله، کارشناسان سایت کتابانه لیست کتاب های دوم دبستان را برای سهولت در در انتخاب، معرفی کرده و امیدوارند شما نیز اگر از کتاب های کمک‌درسی دوم دبستان به گزینه‌ی مناسبی برخوردید، با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوم ابتدایی را از سایت کتابانه انجام بدهید.

دوم ابتدایی

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر