مادربرد AMD X670E در حال حاضر در دست بازبین است

گیگابایت واحدی از X670E AORUS Master، دومین مادربرد برتر از سری Gigabyte را در اختیار بازبین قرار داده است. این برد به طراحی فاز پاور 16+2+2 مجهز شده و تا چهار ماژول حافظه DDR5 را پشتیبانی می کند.

در واقع، آنها آنقدر آماده هستند که شرکای برد AMD اکنون مادربردهای X670E را برای بازبینان ارسال می کنند. اولین تصویر از یک نمونه بررسی در طبیعت توسط SkatterBencher، که بیشتر به خاطر راهنمای اورکلاک Threadripper 5000 شناخته می شود، ارسال شد. از آنجایی که هنوز بیش از یک ماه تا عرضه رسمی سری جدید Ryzen فاصله داریم، این دستگاه باید توسط خود گیگابایت ارسال می شد.

AORUS Master با سوکت AM5 تا چهار درایو M.2، دو PCIe Gen5 x4 و دو Gen4 x4 را پشتیبانی می‌کند که همگی از طراحی بدون پیچ پشتیبانی می‌کنند. در واقع، مادربردهای گیگابایت دارای سیستم آزادسازی سریع آسان برای اسلات PCIe x16 نیز هستند.

AORUS X670E Aorus Master برای بازبین ارسال می شود

منبع: SkatterBencher







منبع

Gigabyte X670E AORUS Master، منبع: SkatterBencher

طبق اطلاعات فاش شده، AMD قرار است پردازنده‌های Ryzen 7000 خود را در 15 سپتامبر راه‌اندازی کند، اما اکنون انتظار می‌رود که در اواخر آگوست اعلام رسمی شود. طبق گزارش ها، مادربردهای X670 نیز در همان روز عرضه می شوند.

AMD وقت کوتاهی نمی کند، نمونه های بررسی مادربردهای AMD X670E در حال حاضر در دست داوران است.

هفته گذشته AMD یک نمایش رسمی از سری مادربردهای رده بالای شریک X670E/X670 را به نمایش گذاشت. هیچ یک از اینها هنوز در دسترس نیستند، اما پیام واضح بود، هم سازندگان AMD و هم مادربردها برای عرضه سری Ryzen 7000 آماده هستند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر