مادربردهای B760 اینتل حداقل 100 RMB (14 دلار) گرانتر از B660 هستند

علاوه بر این، گفته می شود که قیمت نسل جدید مادربردهای B760 حدود 100 یوان (14 دلار) افزایش می یابد. این میانگین افزایش قیمت برای انواع ارزان‌تر است، با این حال، طبق این گزارش، مدل‌های سفارشی‌شده با توان و ویژگی‌های پیشرفته‌تر، 200 تا 300 یوان بیشتر از نسل آخر خواهند بود.

منبع: BoardChannels، بررسی کنید





منبع

مدل‌های جدید سری B760 در ابتدا ممکن است در جایگاه بالایی قرار گیرند، و مقایسه قیمت تمام شده B660 حداقل در حدود 730 یوان بالاتر از هزینه قیمت‌گذاری پیش‌بینی می‌شود، در مقایسه با سری B660 بیش از 100 یوان گران، B760 با مشخصات بالا از مشخصات بالا B660 حداقل 200-300 یوان دیگر باشد.

مشخصات مادربرد سری 700 اینتل منبع: Expreview

مادربردهای جدید سری B760 INTEL به زودی به فروش می رسد، محموله های کارخانه تایوان برای اولین بار، از این هفته انتظار می رود، Asus Gigabyte MSI و سایر برندها، احتمالاً قبل از این هفته ارسال می شوند و اقدامی اولیه: مادربرد جدید INTEL سری B750

گزارش ها هیچ اطلاعاتی در مورد سری میان رده بالای H770 فاش نمی کنند. درزهایی در مورد چنین بردهایی وجود دارد که به وضوح نشان می دهد که این چیپست قرار است همزمان راه اندازی شود. در مقایسه با سری پرچم‌دار Z790، H770 و B760 شاهد کاهش تعداد خطوط PCIe پشتیبانی‌شده، کانال DMI باریک‌تر یا عدم وجود ویژگی‌های خاص مانند بهبود اورکلاک خواهند بود.

– کانال های تابلو (ترجمه ماشینی)

BoardChannels، منبع تمام زمزمه‌های کانال ادعا می‌کند که سازندگان مادربردهای تایوانی اکنون قصد دارند مادربردهای B760 را برای توزیع‌کنندگان ارسال کنند. این حمل و نقل از این هفته آغاز خواهد شد. محبوب ترین برندها مانند ایسوس، گیگابایت و ام اس آی همگی در تایوان مستقر هستند.

طبق گزارش‌های اولیه از تامین‌کنندگان مادربرد چینی، قیمت نسل جدید سری‌های میان‌رده افزایش نسل به نسل است.

این هفته می توانید روی ورود مادربردهای جدید سری B750 INTEL تمرکز کنید، مارک ها در این هفته ارسال می شوند، نمایندگان عمومی منطقه ای در اواخر این هفته می توانند وارد شوند، اما فقط اجازه اولین راه اندازی رسمی در 5 ژانویه را می دهند.

طبق گزارش‌ها، مادربردهای جدید سری 700 در تاریخ 5 ژانویه عرضه می‌شوند، درست زمانی که اینتل پردازنده‌های دسکتاپ نسل سیزدهم Core غیرK خود را عرضه می‌کند.

لطفا توجه داشته باشید که این پست با عنوان a برچسب گذاری شده است شایعه.

مادربرد B760 اینتل در تاریخ 5 ژانویه به فروش می رسد

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر