مادربردهای AMD A620 قبلاً توسط خرده فروشان با قیمت کمتر از 100 USD/EUR فهرست شده است

MSI PRO A620M-E جدیدترین مادربردی است که در خرده فروشی ها به نمایش گذاشته شده است.

مادربرد MSI A620M-E در لیست اولیه قرار گرفت، منبع: خرده فروشان اتحادیه اروپا

طبق شایعاتی از DCinside، مادربردهای AMD A620 ممکن است هفته آینده عرضه شوند. همچنین اضافه شده است که آنها ممکن است از پردازنده های AMD AM5 تا 100 وات پشتیبانی کنند. این گزارش تایید می کند که هیچ پشتیبانی از PCIe Gen5 با این چیپست وجود ندارد.

حداقل دو لیست محصول در وب سایت های لهستانی و اسلواکی مشاهده شده است. هر دو توضیحات محصول گمراه کننده هستند و ادعا می کنند که مادربردها به سوکت LGA1700 مجهز شده اند که بدیهی است که درست نیست. چیپست A620 یک طراحی سطح پایه AMD است و از سوکت AM5 که با نام LGA-1718 نیز شناخته می شود، پشتیبانی می کند که ممکن است اشتباه را توضیح دهد.

مادربرد MSI PRO B650 منبع: TechSpot

مادربرد MSI که به تازگی شناسایی شده است، یک طراحی فرم فاکتور Micro-ATX است. هیچ چیز دیگری، به جز اینکه این برد از اتصالات نمایشگر HDMI و VGA پشتیبانی می کند، توسط هر یک از توضیحات خرده فروش تایید نمی شود. با این حال، ما می دانیم که هزینه آن 440 PLN (23٪ مالیات بر ارزش افزوده) یا 87.55 یورو (20٪ مالیات بر ارزش افزوده) خواهد بود. این بدان معنی است که پس از تبدیل به قیمت ایالات متحده، ما به زیر 100 USD MSRP نگاه می کنیم.

علاوه بر این، وجود دارد EEC جدید پرونده های نظارتی (کمیسیون اقتصادی اوراسیا) که نام مادربردهای سری A620 آینده گیگابایت را فاش می کند:

  • Gigabyte A620M GAMING X AX
  • Gigabyte A620M GAMING X
  • گیگابایت A620M C

لازم به ذکر است که هیچ یک از فروشگاه ها این مادربردها را در انبار ندارند، اما برخی اطلاعات جدید که ممکن است نشان دهد این مادربرد باید خیلی زود تغییر کند.

مادربردهای AMD A620 با قیمت کمتر از 100 دلار / 100 یورو

منبع: DCinside، کامپیوترهای ادیس، آن را بخر از طريق @momomo_us







منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر