لیست قیمت ایرواشرر خرید اینترنتی ایرواشرصنعتی شرکت سرکان تهویه-بتا تهویه

ایرواشر خانگی دستگاهی هست که به وسیله آن می توان عمل سرمایش همراه با رطوبت زنی را در ظرفیت بسیار بالا به درستی انجام داد. قیمت نهایی ایرواشر بسته به مدلی که شما انتخاب می کنید (ایرواشر آپارتمانی، صنعتی و یا معمولی) و برند آن متفاوت است، اما به طور کلی این دستگاه از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این امکان وجود دارد که بر اساس ابعاد محل قرار گیری دستگاه در سایز های متفاوتی تولید شود، از این رو می توان در توان های متفاوتی نیز آن را بر اساس نیاز شما به تولید رساند که ظرفیت سرمایشی و گرمایشی آن نیز به طبع قابل سفارشی سازی می باشد.

به طور معمول از دستگاه زنت با توجه به صدای کمتر در مصارف خانگی و از دستگاه ایرواشر جهت تهویه صنعتی استفاده می شود. هواساز صنعتی همان طور که از نامش مشخص است، در انواعی از محیط ها و کارخانجات صنعتی مورد کاربرد قرار گرفته و به زدودن آلودگی های صنعتی موجود در فضا کمک می کند. استفاده از کویل آب سرد به عنوان مکمل سرمایش سیستم تبخیری اگر مشتری بخواهد. اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد که مورد استفاده افراد قرار می گیرد و برای آشنا شدن و دلایل مناسب نبودن آنها در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. فن های بکار رفته شده در ایرواشر از نوع سانتریفیوژ می باشد که در دو نوع فوروارد و بکوارد با توجه به نوع طراحی و کاربرد ساخته می شوند. برند های مورد استفاده در این فن ها دمنده، نیکوترا و کامفری می باشند.

سیستم تبخیری و سرمایشی مطبوع در ایرواشر

لیست قیمت ایرواشرر خرید اینترنتی ایرواشرصنعتی شرکت سرکان تهویه-بتا تهویه

هواساز معمولاً به دستگاهی اطلاق می‌شود که عملیات سرمایشی و گرمایشی در محیط داشته باشد. و اگر منظور از دستگاه هواساز منزل خرید یک سیستم حرارتی و برودتی است، باید ذکر شود که هوا ساز یک دستگاه وابسته است و نیاز به چیلر و آبگرم موتورخانه دارد. هواساز ایرواشر نوعی دستگاه تهویه مطبوع بوده که دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی است. این دستگاه بهترین گزینه جهت استفاده در فصول سرد و گرم سال به شمار می آید.

آب از نازل ها اسپری می شود و پس از اینکه گرما را با هوای اطراف مبادله کرد، موجب تهویه هوا شده و دما را تنظیم می کند. نمونه ای از نازل ها یا افشانک های تزریق آب در دستگاه ایرواشر که در حالت سرمایشی با پاشش ذرات آب در مسیر عبور هوا و به روش تبخیری عمل سرمایش هوا انجام می شود. قیمت بسیار پایین تر در مقایسه با سیستم های مشابهی از جمله روفتاپ پکیج و یا ترکیب چیلر و هواساز از مزیت های سیستم ایرواشر به شمار می آید. خب تا اینجا در مورد سیستم ایرواشر اتاق تمیز و عملکرد آن برای شما گفتیم.

ایرواشر هوا را به بیرون می‌دهد یعنی جایی که مردم در آنجا تنفس می کنند، به این دلیل هوا باید تمیز و عاری از هر گونه بو بوده و آلودگی باشد. برای رفع این مشکل از اکسیدکننده های با بوی کم مانند پراکسید هیدروژن و بروم استفاده می کنند، به طوری که این مواد را 2 بار در هفته به سیستم ایرواشر تزریق میکنند. برای کاربری هایی که گرمای نهان زیادی دارد (مانند محل پخت و پز، اماکنی که در آن تعداد افراد زیادی به صورت متراکم حضور دارند و اصولا هرجایی که بخار آب وجود دارد) سرمایش ایرواشر (و زنت) فاقد کیفیت لازم می باشد. پخش عمده ایرواشر مستقیم از تولید کنندگان به صورتی است که بدون دخالت هیچ دلالی صورت می‌ گیرد و افراد می‌ توانند با توجه به قیمت و مبلغی که مدنظر خودشان هسته این محصول را تهیه کنند. به همین علت مصرف برق آن در مقایسه با کولر های گازی و برخی از دیگر دستگاه های تهویه پایین تر است. قیمت ایرواشر نیز بستگی به تولید کنندگان دارد بعضی از تولیدی ها سعی بر این دارند که مقدار زیادی را تولید کنند و توجه ای به کیفیت محصولات خود نمی‌ کنند.

یکی از مزیت های دستگاههواساز ایرواشربه دلیل عدم نیاز به تجهیزات سرمایشی مانند چیلر و وصل شدن به موتور خانه قیمت مناسبی داشته و نسبت به دیگر هواسازها مقرون به صرفه شرکت مهندسی بتا تهویه تر می باشد. در شکل زیر قسمت های مختلفهواساز ایرواشربه صورت شماتیک ترسیم شده است. دستگاه ایرواشر مدل جدید دستگاه تهویه مطبوع است که از آن هم به عنوان سیستم گرمایشی و هم به عنوان سیستم سرمایشی استفاده می شود. این دستگاه به دلیل قابلیت مرطوب سازی محیط و همچنین حذف آلودگی هوای محیط، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و انواع مدل خانگی آن با نام دستگاه ایرواشر آپارتمانی در بازار موجود است. هزینه نگهداری و تأمین قطعات یدکی این نوع سیستم نسبت به دیگر سیستم ها بسیار کمتر است.

  • اولین سیستم تهویه مطبوع مدرن توسط ویلیز کریر حدود صد سال پیش طراحی شد.
  • بنابراین با توجه به دمای هوای مورد نیاز و محدودیت های تأمین آب، نوع کلاس ایرواشر مورد نظر برای پروژه انتخاب می شود.
  • علاوه بر این‌ها، با نصب‏ محفظه ایرواشر در سیستم‏های تهویه مطبوع، می‏توانید‏ انواع بوها و گردوغبار موجود در هوا را به‌طور بسیار مؤثری از آن خارج کنید.
  • همچنین برای به گردش درآوردن فن ایرواشر از الکتروموتور استفاده می شود.
  • در این مقالع با عنوان فروش دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین، با این که دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین چیست و دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین چگونه کار می کند نیز آشنا شدیم.
  • باید متذکر شد برای انجام چنین خریدی شما باید یک مرکز فروش معتبر را انتخاب کنید؛ مسلما چنین مراکزی قیمت را در رنج مناسب ‌تری انتخاب کرده‌اند.

تمامی مدل های هواساز آپارتمانی را مانند ایرواشر آپارتمانی سقفی می توانید به ما سفارش دهید . شرکت تهویه سپهر بعنوان اولین مبتکر و شناخته شده ترین شرکت تولیدکننده در زمینه طراحی و تولید ایرواشر های مستقل آپارتمانی قابل نصب در سقف کاذب و بالکن میباشد. این محصول در سه مدل سقفی ، ایستاده و بامی ارائه می گردد و کاملا مناسب شرایط آب و هوایی ایران می باشد. ایرواشر اولین بار در آمریکا طراحی و مورد استفاده قرار گرفت و همکنون نیز استفاده از آن در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان رو به افزایش میباشد. برای خرید یک هواساز ایرواشر خانگی روبرو زن لازم است به نکات مهمی توجه داشته باشید تا از خرید خود بهترین نتیجه را کسب کنید.

قیمت ایرواشر ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ CFM آورده شده در جدول بالا (از ۸۰ تا ۳۸۰ میلیون تومان) بر اساس کویل مخصوص آبگرم ۴ ردیفه (از جنس مس با پره های آلومینیومی) است. ایرواشر آپارتمانی یا هواساز خانگی محصول منحصر به فرد شرتک تاج تهویه گستر می باشد که جهت تأمین گرمایش و سرمایش واحدهای آپارتمانی به کار می رود. سرمایش به وسیله سیستم پدهای سلولوزی و گرمایش با کویل آبگرم می باشد.

این دستگاه قادر است هوا را از هر نوع آلودگی موجود در آن همچون گرد و خاک و بوی نا مطبوع به خوبی تصفیه کند، زیرا این نوع سیستم تهویه به یکسری فیلترهای خاص مجهز است. از دیگر مشخصه های بارز این نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی می توان به قابلیت تنظیم رطوبت آن اشاره کرد. متناسب با نیاز هر پروژه ، انواع مختلفی از فیلتر های هوا در مسیر عبور هوا از ایرواشر نصب می شود. البته این فیلترها قابل نصب در دستگاه ایرواشر هستند ولی برای فضاهای حساس به آلودگی اصلا منطقی نیست که از ایرواشر استفاده شود. چونکه آب تزریقی آن خود بستری مهم برای رشد انواع میکروارگانیسم ها است و در مراکز حساس به جای آن از دستگاه هواساز (هوارسان) استفاده می شود. در اغلب موارد برای ایرواشرها فقط از فیلترهای آلومینیومی استفاده می شود.

اگزاست فن بیمارستانی

در این دستگاه حداقل دو مورد از سه مورد ذکر شده وجود دارد در غیر این صورت اگر یکی از موارد فوق در دستگاه باشد نمی توان آن را دستگاه هواساز نامید. برای استفاده از حالت گرمایشی ایرواشر، از کویل گرمایشی برای ایجاد تبادل حرارت بین آب گرم و هوا می توان بهره برد. این قطعه به پکیج متصل می شود تا گرمای پکیج را به صورت آب در خود جریان دهد و هوا با عبور از آن گرم شود و به محیط برگردد. بنابراین اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دارای آب و هوای خشک است یا اگر از آلرژی های خفیف تا متوسط ​​رنج می برید یا می خواهید کیفیت هوای داخل خانه خود را در فصل زمستان بهبود بخشید، ایرواشرها انتخاب ایده آلی هستند.

هوا ساز ایرواشر خانگی روبرو زن

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر